افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
4

گوگل: امینم درگذشت – خبرآنلاین

  • کد خبر : 153195
گوگل: امینم درگذشت – خبرآنلاین

نمودار دانش گوگل (کادر اطلاعاتی که در کنار نتایج جستجو ظاهر می شود) به اشتباه نشان می دهد که امینم، خواننده رپ 51 ساله، در 10 دسامبر در مدیسون، ویسکانسین درگذشت. سخنگوی موتور جستجوی گوگل به نیوزویک گفت که نمودارهای دانش گوگل از منابع مختلف در اینترنت از جمله ویکی پدیا آمده است. هنگامی که […]

نمودار دانش گوگل (کادر اطلاعاتی که در کنار نتایج جستجو ظاهر می شود) به اشتباه نشان می دهد که امینم، خواننده رپ 51 ساله، در 10 دسامبر در مدیسون، ویسکانسین درگذشت.

سخنگوی موتور جستجوی گوگل به نیوزویک گفت که نمودارهای دانش گوگل از منابع مختلف در اینترنت از جمله ویکی پدیا آمده است.

هنگامی که این شوخی‌باز ویکی‌پدیا اطلاعات بیوگرافی امینم را در نتایج گوگل تغییر داد و ادعا کرد که او مرده است، طرفداران صنعت موسیقی نگران شدند.

یکی از طرفداران امینم در X نوشت: “اینطور مرا نترسان.”

به گفته نماینده گوگل، موتور جستجو دارای سیستم هایی برای تشخیص اینکه آیا منابع اطلاعاتی آن توسط دیگران اصلاح شده است یا خیر، دارد. این فناوری معمولاً در تشخیص اطلاعات نادرست خوب است، اما گاهی اوقات با شکست مواجه می شود.

هنگامی که سیستم از کار می افتد و افراد خطا را به گوگل گزارش می دهند، غول جستجو به سرعت آن را برطرف می کند.

امینم تنها فرد مشهور قربانی شوخی ویکی پدیا نیست. صفحه ویکی‌پدیای رپر بیا نیز دستکاری شد و گوگل مرگ خواننده 32 ساله و امینم را در 10 دسامبر اعلام کرد.

بیشتر بخوانید:

ویکی‌پدیا به‌عنوان یک دایره‌المعارف آنلاین رایگان، مبتنی بر محتوای تولید شده توسط داوطلبان است. این سایت که در سال 2001 تأسیس شد و توسط بنیاد غیرانتفاعی ویکی‌مدیا اداره می‌شود، به شما امکان می‌دهد پیوندهایی را به منابع اضافه کنید، اما روند ویرایش متن باز آن باعث بحث و جدل شده است.

هر کسی می‌تواند محتوای ویکی‌پدیا را ویرایش کند، که می‌تواند منجر به ورودی‌های جانبدارانه یا انتشار احتمالی اطلاعات نادرست شود.

از این گذشته، ویکی‌پدیا یکی از محبوب‌ترین سایت‌های اینترنت است و تنها در آوریل 2023 بیش از 4.5 میلیون بازدیدکننده را به خود جذب کرد و آن را به هفتمین وب‌سایت پربازدید سال 2023 با توجه به Similarub تبدیل کرد.

۵۸۵۸

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=153195

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.