افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

گول 20 میلیون آیفون را نخورید!

  • کد خبر : 161685
گول 20 میلیون آیفون را نخورید!

به گزارش فرتاک نیوز، این روزها ترفندهای جدیدی برای کلاهبرداری از شهروندان با هدف خرید گوشی پدیدار شده است اما این موضوع از تعداد طرفداران برند معروف اپل کم نکرده است. در واقع امروزه افراد زیادی هستند که همچنان علاقه مند به خرید آیفون هستند و پس از هر مدل جدیدی که وارد بازار می […]

به گزارش فرتاک نیوز،

این روزها ترفندهای جدیدی برای کلاهبرداری از شهروندان با هدف خرید گوشی پدیدار شده است اما این موضوع از تعداد طرفداران برند معروف اپل کم نکرده است. در واقع امروزه افراد زیادی هستند که همچنان علاقه مند به خرید آیفون هستند و پس از هر مدل جدیدی که وارد بازار می شود، اقدام به تهیه آن می کنند. اما از آنجایی که این گوشی یکی از محصولات گران قیمت و لوکس محسوب می شود، علاوه بر علاقه به خرید آن، بودجه من به اندازه کافی برای خرید ندارم و در نتیجه قصد دارم آن را به هر طریقی تهیه کنم.

سال گذشته و همزمان با اعلام ممنوعیت وارد كردن مدل های آیفون 14 به بعد، بازار خرید و فروش. کپی های آیفونی که بسیار ارزان تر از نسخه اصلی هستند محبوب شدند، اما بد نیست بدانید که این آیفون های تقلبی فقط از نظر ظاهری شبیه به نسخه اصلی هستند و در جاهای دیگر تفاوت های زیادی دارند.

رئیس اتحادیه دستگاه ها و لوازم جانبی مخابرات و ارتباطات. استان تهران وی سال گذشته به ایسنا اعلام کرد که نسخه های آیفون 14 اغلب به صورت قاچاق وارد کشور می شود و شماره سریال آن نیز تقلبی و فروش آن غیرقانونی است. کپی هایی از آیفون 14 برای واقعیت قاچاق می آیند، ثبت نامشان هم دروغ است. به عبارت دیگر این گوشی ها به صورت قانونی وارد کشور نمی شوند و غیرقانونی هستند.

سال گذشته هم چنین اتفاقی افتاد. دادستانی و انقلاب مرکز استان البرز سایتی در کرج از دستگیری متهم پرونده چند شکایت خبر داد. این مسئول از مردم خواست فریب قیمت های پایین فروشندگان را در خرید خود بخورند. تبلیغات نخورید و حتما از مراکز معتبر اقساطی بخرید.

ادامه مطلب

فریب آیفون های تقلبی را نخورید

اکنون با گذشت یک سال از این نسخه، ترفندهای جدیدی برای فروش آیفون ساخته شده است. به عبارت دیگر بررسی‌ها نشان می‌دهد که مدتی است که فعالیت‌هایی وجود داشته و فروشگاه‌ها گوشی و لوازم جانبی را با قیمت پایین‌تری به فروش می‌رسانند، اما به دلیل محبوبیت برند اپل، تبلیغات معمولاً روی گوشی‌ها و لوازم جانبی آن انجام می‌شود.

در مورد جزئیات این موضوع می توان گفت که در ابتدا یک شرکت می تواند تعدادی آیفون را با 20 درصد تخفیف برای تبلیغ و توسعه خود ارائه دهد. اما همچنان شرکت هایی هستند که این کار را انجام می دهند چرا که اخیرا برخی از شرکت ها اعلام کرده اند که آیفون 13 را با قیمت 20 میلیون تومان به فروش می رسانند که بسیار کمتر از قیمت اصلی است.

به گفته کارشناسان، یک شرکت می تواند در ابتدا چندین آیفون را با تخفیف 20 درصدی برای ترویج و توسعه گسترش خود عرضه کند، اما آنچه قابل توجه است این است که این شرکت ها مدعی حذف واسطه ها هستند اما به هیچ عنوان قیمت ذکر شده را ندارند. معقول نیست

شگرد این شرکت ها این است که ابتدا قیمت محصول خود را حدود 26 میلیون تومبا با زمان تحویل 35 روز اعلام می کنند و روز پنجشنبه را از روز کاری حذف کرده اند. سپس با سپری شدن زمان تحویل و تاخیر، این شرکت ها به دنبال اعتراض مشتریان اگر کسب و کار اگر سالم باشند ثبت سفارش متوقف می شود اما در کمال تعجب قیمت فروش محصول خود را به 20 میلیون تومان کاهش می دهند.

همه این موارد نشانه و نشان دهنده مشکوک بودن آن است و این سوال پیش می آید که چگونه این شرکت ها آیفون را ارزان تر از اپل می فروشند; بنابراین شهروندان باید به این موارد توجه کنند.

وقتی از مسئولین خواسته می شود در مورد نحوه گرفتن این سفارش تحقیق کنند، می گویند افراد مشهوری مانند بازیگران و اینفلوئنسرها برای این شرکت و محصول آن تبلیغ کرده اند، اما شهروندان باید هوشیار باشند و به تبلیغات این افراد اعتماد نکنند و نیاز به بررسی دارد. در این زمینه انجام شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=161685

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.