افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

گولسیانی: شانس کمتری داریم اما هر اتفاقی ممکن است / نهایت تلاش‌مان را انجام داد

  • کد خبر : 17506

. مدافعی که با جام هفت گل زده در لیگ حذفی رکورد جالبی ثبت کرده است. درخشش پنالتی اول پرسپولیس باعث شد با گل کردن سه اش پرسپولیس پرسپولیس سد مس هم بگذرد.به بهانه درخشش مدافع گرجستانی او گپ و گفتی با ایران ورزشی داشت که: بازی سختی را از مس رفسنجان بردید. واقعاً فکر […]

. مدافعی که با جام هفت گل زده در لیگ حذفی رکورد جالبی ثبت کرده است.

درخشش پنالتی اول پرسپولیس باعث شد با گل کردن سه اش پرسپولیس پرسپولیس سد مس هم بگذرد.به بهانه درخشش مدافع گرجستانی او گپ و گفتی با ایران ورزشی داشت که:

بازی سختی را از مس رفسنجان بردید. واقعاً فکر می‌کردی بازی اینقدر مشکل شود؟

بازی در رفسنجان آسان نبود و انتظار داشتیم که بازی سخت باشد . با وجود این با یک گل پیروز شدیم. ما به سه امتیاز بازی رسیدیم که هدف ما هم همین بود تا به نوعی در کورس
باقی بمانیم.

با این که فقط شش بازی باقی مانده باشد، بگو چقدر شانس قهرمانی برای پرسپولیس قائل هستی؟

فوتبال ورزش جالبی چون پیش‌بینی کردن سخت است بویژه در ایران خیلی و غیرقابل تحمل است.ما چهار امتیاز از صدر داریم بنابراین از نظر ریاضی ریاضی دو مدعی دیگر شانس شانس بیشتری دارند اما هر اتفاقی است در بازی‌های باقی مانده بیفتد هم در نهایت جستجو برای من. را انجام داد .

بازی روز پنجشنبه‌تان مقابل ملوان را چطور می‌بینی؟ فکر میکنی این بازی هم مانند بازی قبلی سخت خواهد شد؟

این دیدار بازی مانند بقیه بازی‌هاست اما ما هرگز آسانی نداریم و اکنون هم در شرایطی هستیم که دیگر حق را از دست دادن امتیازات را نداریم به این دلیل دلیل نیاز داریم که پیروز پیروز باشیم.

به نظرت بهترین اتفاق فوتبالی برای تو چه و در سال جدید چه اتفاقی می‌تواند برای بهترین رخداد ورزشی را رقم بزند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برای من بازی و بدترین اتفاق در سال قبل از دیدار با سپاهان ورزشگاه آزادی بود و ما در دیدار با حساس باختیم در شرایطی که من هم بیمار بودم و با تب بالامستقیما از بیماری به بازی رفتم در حالی که آن مهم ترین بازی تیم ما بود. .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=17506

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.