افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
6

گوشی ارزان قیمت از یک تا دو میلیون تومان چه بخرم؟

  • کد خبر : 19984
گوشی ارزان قیمت از یک تا دو میلیون تومان چه بخرم؟

در ذهن بسیاری از مردم گوشی‌های ارزان قیمت معنایی دوگانه دارند، مثلاً گوشی‌های ارزان قیمت هرگز با کیفیت نیستند یا خوب نیستند و عبارات مشابهی وجود دارد، اما برخلاف تصور رایج، گوشی‌های ارزان قیمت در حال حاضر گوشی‌های ضعیفی نیستند. با انرژی کم امروزه با خرید گوشی های ارزان قیمت می توانید در اقتصاد خانواده […]

در ذهن بسیاری از مردم گوشی‌های ارزان قیمت معنایی دوگانه دارند، مثلاً گوشی‌های ارزان قیمت هرگز با کیفیت نیستند یا خوب نیستند و عبارات مشابهی وجود دارد، اما برخلاف تصور رایج، گوشی‌های ارزان قیمت در حال حاضر گوشی‌های ضعیفی نیستند. با انرژی کم امروزه با خرید گوشی های ارزان قیمت می توانید در اقتصاد خانواده صرفه جویی کنید و یک گوشی مناسب با قابلیت استفاده خوب پیدا کنید. خیلی ها به دنبال خرید گوشی از یک تا دو میلیون تومان هستند اما با توجه به تنوع این نوع گوشی ها. در بازار، انتخاب گزینه مناسب دشوار شده است. امروز می خواهیم شما را با گوشی های یک تا دو میلیون تومانی آشنا کنیم تا بتوانید این نوع گوشی ها را با هم مقایسه کنید و یک گوشی ارزان قیمت و یک گوشی راحت بخرید لذت ببرید.

1 تلفن همراه دو سیم کارت Energizer Energy E241S

گوشی موبایل «Energy E241S» محصولی از شرکت Energizer است که در طراحی گوشی های کلاسیک راهی بازار شده است. Energizer در طراحی ویژه Energy E241S کیبوردی را قرار داده است که نوشتن و ارسال پیامک بسیار آسان خواهد بود. این کیبورد امکان تایپ فارسی را نیز فراهم می کند. همچنین این محصول از دو سیم کارت پشتیبانی می کند. گوشی Energy E241S مجهز به صفحه نمایش 2.4 اینچی LCD بوده و در ساخت آن از فناوری TFT استفاده شده است. از دیگر ویژگی های این محصول انرجایزر می توان به بلوتوث نسخه 2.1 و رادیو FM اشاره کرد. برخلاف بسیاری از محصولات کلاسیک، Energy E241S دارای دوربین سلفی است و یک سنسور از نوع VGA در قاب پشتی به عنوان دوربین اصلی عمل می کند. علاوه بر این، تلفن همراه Energy E241S از فناوری بلوتوث، وای فای و شبکه های نسل چهارم پشتیبانی می کند. لازم به ذکر است که تمامی این سخت افزار از یک باتری قدرتمند لیتیوم یونی با ظرفیت 1900 میلی آمپر ساعت تامین می شود.

مشخصات عمومی

  • ابعاد

    125.3x54x14.5 میلی متر

  • توضیحات سیم کارت

    اندازه میکرو (12 × 15 میلی متر)

  • وزن

    95 گرم

  • ساختمان بدن

    بدنه پلاستیکی یک تکه

  • ویژگی های خاص

    دارای صفحه کلید
    ،

    مناسب برای سالمندان

  • شماره سیم کارت

    دو سیم کارت

2 گوشی موبایل نوکیا 5310 TA-1212 DS دو سیم کارته

گوشی های ارزان قیمت 5faacc3d191df از 1 تا 2 میلیون تومان

گوشی موبایل مدل 5310 محصولی با برند «نوکیا» است که در اواسط اسفند ماه سال 1399 معرفی شد.این محصول از طراحی کلاسیک بهره می برد و برای کاربرانی طراحی و تولید شده است که توقع زیادی از تلفن همراه خود ندارند. البته کاربران گوشی های ساده و ارزانی مانند نوکیا 5310 تقاضای غیرمنطقی زیادی از گوشی خود ندارند. چرا که انتظار اصلی این افراد از تلفن همراه خود برقراری تماس و ارسال پیامک به بهترین شکل ممکن است. نوکیا در طراحی 5310 کیبوردی قرار داده است که تایپ و ارسال پیامک بسیار آسان خواهد بود. همچنین این محصول دارای طراحی فشرده و وزنی در حدود 70 گرم می باشد. نوکیا این مدل را به صفحه نمایش 2.4 اینچی LCD مجهز کرده و در ساخت آن از فناوری TFT استفاده شده است. این نمایشگر بر اساس ابعاد خود، تراکم پیکسلی 167 پیکسل در هر اینچ را نمایش می دهد. مانند بسیاری از گوشی های کلاسیک دیگر، نوکیا 5310 از دوربینی با کیفیت VGA استفاده می کند و دوربین سلفی ندارد. وظیفه تامین انرژی این مجموعه از تاسیسات در 5310 به یک باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 1200 میلی آمپر ساعت سپرده شده است.

مشخصات عمومی

  • ابعاد

    123.7 x 52.4 x 13.1 میلی‌متر

  • توضیحات سیم کارت

    اندازه میکرو (12 × 15 میلی متر)

  • وزن

    88.2 گرم

  • ویژگی های خاص

    کلاسیک
    ،

    دارای صفحه کلید

  • شماره سیم کارت

    دو سیم کارت

  • اسلات کارت حافظه مجزا

    ندارد

  • زمان معرفی

    19 مارس 2020

3 موبایل تکنو F2 دو سیم کارته 8 گیگابایت ظرفیت

5fafb9a1d9a84 گوشی های ارزان از 1 تا 2 میلیون تومان

محصول موجود نیست.

تلفن همراه «Tecno F2 Dual SIM» با 8 گیگابایت حافظه داخلی، 1 گیگابایت رم و پردازنده چهار هسته ای از جمله محصولاتی است که با وجود برند نه چندان معروف، ویژگی های قابل قبولی دارد. این محصول با بدنه پلاستیکی و پشتیبانی از دو سیم کارت سایز میکرو روانه بازار شده است و از نسل سوم اینترنت پرسرعت یعنی 3G پشتیبانی می کند. صفحه نمایش 5.0 اینچی F2 از نوع LCD بوده و در ساخت آن از فناوری TFT استفاده شده است. این صفحه نمایش دارای رزولوشن 854 در 480 یا FWVGA و تراکم پیکسلی 196 پیکسل بر اینچ است. دو سنسور 5 و 2 مگاپیکسلی در جلو و عقب این محصول تعبیه شده است که دارای عملکردهایی از جمله قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی و قابلیت تشخیص چهره (Face Detection) می باشد. پردازش داده ها در F2 توسط یک پردازنده 4 هسته ای Mediatek MT6580 با فرکانس 1.3 گیگاهرتز انجام می شود.یک گیگابایت رم در کنار این مجموعه سخت افزاری قرار گرفته است که عملکرد نسبتا نرمی به این محصول می دهد. حافظه داخلی 8 گیگابایتی این تلفن همراه نمی تواند پاسخگوی نیاز کاربرانی باشد که می خواهند تعداد زیادی فایل صوتی و تصویری را در تلفن همراه خود ذخیره کنند; البته باید بدانید که این گوشی از کارت حافظه جانبی نیز پشتیبانی می کند. در پایان باید اشاره کنیم که باتری 2000 میلی آمپری این محصول از نوع لیتیوم یونی است.

مشخصات عمومی

  • ابعاد

    9.7 × 74.2 × 145 میلی متر

  • توضیحات سیم کارت

    اندازه میکرو (12 × 15 میلی متر)

  • وزن

    151.6 گرم

  • ساختمان بدن

    پلاستیک

  • شماره سیم کارت

    دو سیم کارت

image_2021-11-06_120349-150x150 گوشی های ارزان قیمت از 1 تا 2 میلیون تومان
سردبیر

ورود گوشی های ارزان قیمت از 1 تا 2 میلیون تومان برای اولین بار در اسمارتک نیوز. ظاهر شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=19984

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.