افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
3

گوشواره های شیک و مجلل؛ برای لحظاتی که می خواهی تمام حواس به تو باشد و بدرخشی

  • کد خبر : 335401
گوشواره های شیک و مجلل؛ برای لحظاتی که می خواهی تمام حواس به تو باشد و بدرخشی

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- برای داشتن یک استایل شیک و زیبا حاضرید چه کار کنید؟ مثلاً در این رشته تحصیل می کردید؟ یا حاضرید سبک های مختلف را امتحان کنید؟ مثلا سراغ استایل وینتیج که احتمالا گرونه برید دستتون بذارید چون یه سبک گران قیمت و مجلل به حساب […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- برای داشتن یک استایل شیک و زیبا حاضرید چه کار کنید؟ مثلاً در این رشته تحصیل می کردید؟ یا حاضرید سبک های مختلف را امتحان کنید؟ مثلا سراغ استایل وینتیج که احتمالا گرونه برید دستتون بذارید چون یه سبک گران قیمت و مجلل به حساب میاد و… خب هر تلاشی برای استایلتون بکنید حتما نتیجه میگیرید چون اگر شما نشان می دهید که برای خود ارزش قائل هستید و برای درخشش وقت می گذارید. اگر در جامعه شیک و زیبا باشید، مطمئناً مردم به شما وقت می‌دهند و به شما احترام می‌گذارند.

البته، در این بین باید اطلاعات خود را در مورد هر لباسی که به سبک خود انتخاب می کنید، بهبود بخشید. حالا مثلاً اگر می‌خواهید شال بپوشید، می‌توانید از بین مدل‌های ترند شال سال با نوک خود انتخاب کنید و در جریان باشید. از مد چه چیزی خارج از مد است، اما باید توجه داشته باشید که توجه به جزئیات نیز بسیار مهم است، مثلا اکسسوری ها می توانند جزییاتی باشند که باید با وسواس زیاد انتخاب کنید زیرا می توانند به عمق بخشیدن. به استایل شما بپردازید و آن را بسیار زیباتر کنید، آن را همانطور که هست نشان دهید و گاهی حتی می توانند نقطه کانونی استایل شما باشند و به آن روح و درخشش ببخشند. حال برای اینکه بهترین اکسسوری را برای شما انتخاب کنیم، می خواهیم گوشواره های جدیدی که مد شده اند را به شما نشان دهیم و نکاتی را که در هنگام خرید باید بدانید و برای شما مفید خواهد بود را به شما بگوییم، پس با ما همراه باشید. . باشد

در انتخاب گوشواره به رنگ پوست خود توجه کنید.

یکی از مهم ترین نکاتی که هنگام خرید هر لباسی برای استایل خود باید به آن توجه کنیم این است که آن لباس را با توجه به رنگ پوستمان انتخاب کنیم، مثلاً اگر می خواهید روسری بخرید باید ببینید رنگ پوست شما چیست زیرا این وسیله صورت و سر شما را می پوشاند و اگر رنگ آن به پوست شما نمی خورد زیبایی شما را زیر سوال می برد، بنابراین در انتخاب رنگ مناسب باید دقت و وسواس زیادی به خرج دهید.

اما شاید برای شما جالب باشد که هنگام خرید گوشواره توجه به رنگ پوست بسیار مهم است، زیرا گوشواره شما باید رنگ پوست شما را برجسته کند، به همین دلیل است که گوشواره هایی که نقره ای هستند می توانند با رنگ پوست روشن برای پوست های گرم و تیره هماهنگ شوند. توصیه می‌شود گوشواره‌هایی با رنگ‌های رزگلد و طلایی انتخاب کنید و برای پوست‌های سردتر با گوشواره‌هایی که سنگ‌های رنگی مانند آبی، بنفش و قرمز دارند به زیبایی بدرخشند.

گوشواره های شیک و مجلل

گوشواره های شیک و مجلل.

توجه داشته باشید که گوش شما نسبت به گوشواره حساسیت نشان ندهد.

اگر پوست حساسی دارید، هنگام خرید گوشواره باید مراقب باشید و گوشواره هایی را انتخاب کنید که از مواد ضد حساسیت ساخته شده اند. از چه موادی ساخته شده اند؟ شاید برای شما جالب باشد که بدانید برخی از فلزات مانند نیکل می تواند در برخی از زنان حساسیت ایجاد کند.

گوشواره های شیک و مجلل.

گوشواره های شیک و مجلل

در انتخاب گوشواره به هماهنگی آن با لباستان توجه کنید.

گوشواره ای که انتخاب می کنید باید 100% با لباس شما هماهنگ باشد تا زیبایی استایل شما را برجسته کند. لباس هایی که ساده باشند می توانند توجه بیشتری را به گوشواره های شما جلب کنند زیرا در این حالت گوشواره ها می توانند نقطه کانونی استایل شما باشند. بهتر است گوشواره های ساده را برای استایل انتخاب کنید.

گوشواره های شیک و مجلل.

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=335401

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.