افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
1

گنبد آهنین صهیونیست ها از شیشه شکننده تر است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 383074
گنبد آهنین صهیونیست ها از شیشه شکننده تر است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، مسعود بیزیکیان در جلسه صبحگاهی هیات دولت از عملیات غرور آفرین شب گذشته نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران علیه مراکز نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی قدردانی کرد. رژیمی که بار دیگر غرور ملی ایرانیان را بر اساس معیارهای جهانی و در پاسخ به […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، مسعود بیزیکیان در جلسه صبحگاهی هیات دولت از عملیات غرور آفرین شب گذشته نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران علیه مراکز نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی قدردانی کرد. رژیمی که بار دیگر غرور ملی ایرانیان را بر اساس معیارهای جهانی و در پاسخ به جنایت این رژیم با قتل شهید هانیه در کشورمان و همچنین شهادت سید حسن نصرالله و ا… به جهانیان نشان داد. تعداد فرماندهان مقاومت

رئیس جمهور با بیان اینکه پس از ترور شهید هنیه در تهران که نقض آشکار حاکمیت و امنیت ملی ایران بود، کشورهای غربی همچنان ما را به خویشتن داری فراخواندند و قول دادند که فوراً در غزه آتش بس برقرار کنند. ما نیز علیرغم توقع به حق مردم هیچ اقدامی در قبال این جنایت انجام ندادیم به امید اینکه جلوی نسل کشی مردم مظلوم و بی گناه غزه گرفته شود، اما این رژیم جنایتکار و خونخوار تنها به کشتار زنان ادامه نداد. و کودکان، اما دامنه جنایات خود را به لبنان نیز گسترش داد و با انفجار پیجرها بلای جان مردم عادی به وجود آورد و قابل تأمل است که همان کشورهایی که حقوق بشر را مطالبه می کنند، آنها را فراخواندند. با اعتدال رفتار کنیم، در مقابل اقدامات این رژیم سکوت کردند.

دکتری با تاکید بر اینکه عملیات غرور آفرین دیشب نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بار دیگر نشان داد که گنبد به اصطلاح آهنین آنها از شیشه شکننده تر است، تصریح کرد: ما نیز نشان داده ایم که با هیچکس با ناموس و شرف شوخی نمی کنیم. غرور ملت ما و اگر این رژیم بخواهد اشتباه کند، پاسخ بسیار سخت تری دریافت خواهد کرد.

رئیس جمهور با انتقاد شدید از رفتار و انفعال دوگانه مجامع بین المللی و کشورهای غربی در قبال جنایتکار رژیم صهیونیستی تصریح کرد: در نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد که مبتنی بر حفظ امنیت بین المللی و صلح جهانی است. ، نخست وزیر جنایتکار این رژیم که دستانش خون آلود است. ده ها هزار زن و کودک مظلوم فلسطینی آسیب دیده اند، کشور ما علنا ​​مورد تهدید قرار گرفت و کشورهای دیگر در مقابل چنین رفتارهایی سکوت کردند.

این پزشک تصریح کرد: واقعا شرم آور است که مجامع بین المللی و کشورهای غربی به راحتی اجازه می دهند یک جنایتکار فجیع ترین و فجیع ترین جنایات را انجام دهد و سپس حقوق بشر و کرامت انسانی را از بین ببرد.

رئیس جمهور با بیان اینکه ما به دنبال جنگ نیستیم، اما از جنگ نمی ترسیم و برای حفظ امنیت، اقتدار و عزت مردم و کشور خود مرز نمی شناسیم، تصریح کرد: امیدواریم خداوند متعال ملت ها را نجات دهد. از منطقه جنایتکاران و ستمگران و هر چیز دیگری. باشد که به زودی شاهد صلح، امنیت و آرامش برای کل منطقه و جهان باشیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=383074

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.