افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

گل محمدی: چه اشکالی دارد که بازیکن میلیون دلاری جذب کنیم؟

  • کد خبر : 24620
گل محمدی: چه اشکالی دارد که بازیکن میلیون دلاری جذب کنیم؟

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قرار بود امروز به اردوی ترکیه برویم اما اردوی 2 هفته ای ما به دلیل یک سری ناهماهنگی ها به اردوی 8 روزه تبدیل شد. به گزارش خبرگزاری گروه خبرنگاران از گروه دپورتیوو صدا و سیما، یحیی گل محمدی در جریان تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در گروه خبرنگاران گفت: از […]

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قرار بود امروز به اردوی ترکیه برویم اما اردوی 2 هفته ای ما به دلیل یک سری ناهماهنگی ها به اردوی 8 روزه تبدیل شد.

به گزارش خبرگزاری گروه خبرنگاران از گروه دپورتیوو صدا و سیما، یحیی گل محمدی در جریان تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در گروه خبرنگاران گفت: از 6 روز پیش تمرینات خود را آغاز کردیم و علاوه بر تمرینات تاکتیکی، با وزنه هم کار کردیم. فردا آخرین تمرین ما در تهران است و سپس در ترکیه اردو خواهیم داشت. قرار بود این اردو دو هفته طول بکشد که به دلیل ناهماهنگی ها به هشت روز کاهش یافت. باید زودتر تمرینات را شروع می کردیم اما خدا را شکر الان بچه ها یکی یکی به تیم اضافه می شوند.

گل محمدی گفت: برای رسیدن به فرم کلی تیم به زمان زیادی نیاز داریم. با جدیت بیشتری به کارمان در اردوی ترکیه ادامه می دهیم.

وی درباره اینکه چند روز پیش از شرایط تیم گلایه داشت و تیم در حاشیه بود، گفت: ریشه همه این مشکلاتی که با تعلیق و عدم برگزاری تمرینات ایجاد شد، مسائل مالی است. مشکلات باشگاه اگر پول بچه ها به موقع پرداخت می شد اصلا این اتفاقات نمی افتاد. باز هم تلاش های باشگاه برای رفع موانع زیاد بود و می دانیم که مشکلات زیادی وجود دارد و درآمدزایی سخت است.

سرمربی پرسپولیس اضافه کرد: 6 بازیکن از گروه ما جدا شدند که باید از زحماتی که کشیده اند تشکر کنم. این ماهیت فوتبال است و جدایی وجود دارد. امیدواریم هر چه زودتر تیم کامل شود تا بتوانیم تمرینات بیشتری برای هماهنگی داشته باشیم تا شرایط تاکتیکی خود را برآورده کنیم و با قدرت وارد مسابقات شویم.

و افزود: اکنون با تمدید قرارداد میلاد سرلک، 19 قسط بزرگسالان ما تکمیل شده است. امسال شرایط عجیبی بوده و کار همه تیم ها بسیار سخت شده است. قوانینی وضع شده است که نیاز به بحث و تبادل نظر دارند زیرا بسیاری از این قوانین جدید قابل درک نیستند. با این قوانین حداقل 50 بازیکن لیگ برتری بدون تیم می مانند و باید راهی لیگ های پایین شوند.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: تا زمانی که یک نفر در این مورد صحبت کند بلافاصله واکنش نشان می دهد. همه می خواهند مشکلات فوتبال کم شود و هیچکس نمی خواهد تخریب کند. ما فقط می خواهیم بدانیم که آیا این تصمیمات کارشناسی بوده است یا خیر. آیا از مدیران باشگاه ها و مربیان سوال کرده اید؟ من واقعاً از مسئولان می خواهم این قوانین کاهش تعداد بازیکنان بزرگسال را تغییر دهند، زیرا دست تیم ها بسته است و به خصوص در آسیا برای ما سخت می شود.

گل محمدی تصریح کرد: از مدیران باشگاه می خواهم مطالبه گر باشند. شرط حرفه ای این است که باشگاه به درخواست تکنسین نقل و انتقالات عمل کند. اصل موضوع که درآمدزایی برای باشگاه است باید رعایت شود. باید درآمدزایی را افزایش داد تا تیم های ایرانی در آسیا حرفی برای گفتن داشته باشند وگرنه به جایی نمی رسیم. چه اشکالی دارد بازیکن میلیاردی را به ایران بیاوریم؟ فوتبال ایران باید از بخش دولتی جدا شود و به بخش خصوصی برود.

وی در خصوص جذب مهاجم خارجی گفت: الان جایی برای جذب بازیکن نداریم و باید بررسی کنیم تا یک نفر از لیست خارج شود.

سرمربی پرسپولیس در خصوص جذب کنعانی ها و تردد در خط دفاعی تیمش گفت: بازی با سیستم سه دفاعی قطعا دور از ذهن است. چهار مدافع خوب داریم اما لیگ، بازی های آسیایی و جام حذفی در پیش است و مطمئن باشید در مسابقات به بازیکنان جوان و کم تجربه نیاز خواهیم داشت.

گل محمدی در خصوص دلخوری که بین بیرانوند و هواداران ایجاد شده است، گفت: من ریشه این مشکلات را دارم و این مشکلاتی است که باید برطرف شود. این برای باشگاه ما خوب نبود اما باید به شرایط و مشکلات بازیکنان هم نگاه کرد. هواداران راه موفقیت را به ما نشان داده اند و می خواهم در کنار بیرانوند و سایر اعضای تیم باشند.

وی درباره ناراحتی کمال سغدنیا و سیامک نعمتی به دلیل جدایی آنها از پرسپولیس گفت: حق را به کمال می دهم و اتفاقی که افتاد برای او خوب نبود. او برای تیم زحمت زیادی کشید و با مصدومیت های زیادی برای تیم بازی کرد. همه آنها برای ما زحمت کشیدند و باشگاه مشاوران و مدیران فرهنگی دارد که باید برای آنها برنامه ریزی خوبی داشته باشند.

این مربی موفق در خصوص غیبت کریم باقری گفت: قطعا من و همه بازیکنان درخواست حضور کریم را داشتیم و تصور پرسپولیس بدون کریم برایم بسیار سخت است. امیدوارم باشگاه به کار خود ادامه دهد تا زودتر برگردد. حضور او در کنار من بسیار آرامش بخش بود.

وی در خصوص جدایی عیسی آل کثیر گفت: واقعا از جدایی او اطلاعی ندارم و یک بار با عیسی برای تمدید صحبت کردم اما او برای تمدید مشکل داشت و نمی دانم چه شد. اگر بدانم او می خواهد برگردد، می توانم کاری برایش انجام دهم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=24620

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.