افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

گل محمدی: هنوز اتفاق خاصی در لیگ و جام حذفی برای ما نیفتاده است/ الان وقت ارائه آمار اشتباهات داوری نیست.

  • کد خبر : 19368

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که با وجود صعود این تیم به بالای جدول هنوز اتفاق خاصی برای قرمزها در لیگ برتر و جام حذفی نیفتاده است. یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل گل گهر سیرجان در جام حذفی اظهار داشت: این ضایعه را به میلاد اعظمی تسلیت می […]

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که با وجود صعود این تیم به بالای جدول هنوز اتفاق خاصی برای قرمزها در لیگ برتر و جام حذفی نیفتاده است.

یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل گل گهر سیرجان در جام حذفی اظهار داشت: این ضایعه را به میلاد اعظمی تسلیت می گویم و خداوند به ایشان و خانواده محترمش صبر عنایت فرماید. یکی از مهم ترین دیدارهای خود در جام حذفی را پیش رو داریم و با توجه به قرعه سختی که داریم باید به مصاف گل گهر برویم. همه ما کیفیت این تیم را می دانیم و بازیکنان و مربیان خوبی را که در این چند سال جذب کرده است، می شناسیم. آنها به لیگ قدرت و کیفیت داده اند. آماده بازی هستیم و تا امروز تمرین خوبی را پشت سر گذاشتیم. امروز آخرین جلسه تمرینی خود را خواهیم داشت و کارهای تاکتیکی و ضربات آزاد را مرور خواهیم کرد. آماده بازی با گل گهر هستیم.

* برای کسب عنوان قهرمانی باید از محیط دربی خارج شویم.

وی افزود: آماده بازی فردا هستیم و تمرکزمان روی این بازی است. چون هنوز اتفاق خاصی برای ما در لیگ برتر و جام حذفی نیفتاده است. بازی های اصلی ما باقی مانده است و برای قهرمانی در جام حذفی بهتر است خیلی زود بازی قبلی را فراموش کنیم و از جو دربی لذت ببریم. بازیکنان درک خوبی از شرایط فعلی دارند و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته اند. برخی از بازیکنانی که باتجربه‌تر هستند، وضعیت را طوری مدیریت می‌کنند که انگار بزرگ‌تر هستند. شرایط خوبی برای عبور از این مرحله داریم و امیدوارم هواداران باز هم از ما حمایت کنند و مثل بازی قبل رنگ ورزشگاه را قرمز کنند تا با حمایت آنها به این مرحله صعود کنیم.

* دو غیبت پرسپولیس مقابل گل گهر

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره غیبت پرسپولیس در بازی فردا اظهار داشت: کمال سغدنیا و گئورگی گلسیانی را برای بازی فردا در اختیار نداریم.

* اگر آمار دقیقی می خواهید به شما می گوییم که چقدر داوری علیه ما بوده است

گل محمدی افزود: باید در مورد آمار صحبت کنیم. برای ما هم اشتباهاتی پیش آمده و موارد زیادی در این زمینه وجود دارد. ما دوران سختی را گذرانده ایم و الان در شرایط خوبی هستیم، اما برخی از دوستانی که در تلویزیون و رسانه ارتباط رنگی دارند با این مسائل دست و پنجه نرم می کنند. همانطور که گفتم حواشی بازی قبل را فراموش کرده ایم و تمرکزمان روی بازی فردا است. اگر آمار دقیقی می خواهید حتما ارائه می کنیم که چقدر داوری علیه ما بوده است. آن وقت در مورد این مسائل صحبت خواهیم کرد.

* برخی تیم ها با مصاحبه و بیانیه به داوران فشار می آورند

و افزود: عادت ندارم قبل از بازی در مورد داوری صحبت کنم. من از مسائل فنی صحبت می کنم اما بارها گفته ام که برخی تیم ها با مصاحبه و بیانیه به داوران فشار می آورند که غیرحرفه ای است. متأسفانه امسال برخی از باشگاه ها این کار را با ما کردند و ما پاسخی ندادیم، اما آنها می خواستند داوران را تحت تأثیر قرار دهند. این چیز بدی است، من از داوران می خواهم روی مسابقات تمرکز کنند و به اظهارات و مصاحبه فکر نکنند. داوران هفته گذشته بازی سختی را قضاوت کردند و آن را به خوبی انجام دادند.

*اگر نمی توانید VAR بیاورید، قول ندهید

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه ممکن است VAR فصل آینده به فوتبال ما اضافه نشود، گفت: در نیم سال گذشته گفتند VAR در نیم فصل دوم می آید اما نیامد و یک یکی دو ماه پیش گفتند که VAR برای فصل جدید خواهد آمد، اما فکر نمی‌کنم در این فصل شاهد VAR باشیم، زیرا این مسائل نیاز به زیرساخت و آموزش خوب دارد. اگر نمی توانند VAR بیاورند، قول ندهید، زیرا این درست نیست. مردانگی است که بگوییم VAR نمی‌توانی بیاوری، نگوییم که می‌توانی، اما نمی‌توانی.

* آخر فصل است و خیلی ها دوست ندارند ما موفق شویم

وی در خصوص مطلبی که امروز در یکی از روزنامه ها منتشر شد مبنی بر اینکه گل محمدی پیشنهاد 50 میلیارد تومانی از یک تیم صنعتی دارد که گفته می شود گل گهر سیرجان است و آیا این موضوع را تایید می کنید یا نه، ادامه داد: ندارم. مقاله را دیدم، اما به هر حال، این پایان فصل است و بسیاری از مردم دوست ندارند که ما موفق شویم. آنها گمانه زنی های خودشان را می کنند تا ما را از آن دور نگه دارند، اما من به این چیزها عادت کرده ام. این مضامین برای از بین بردن تمرکز تیم ما شیطانی است، اما اجازه دهید فوتبال مسیر خود را طی کند و از پلی آف رنگی خارج شود تا لیگ به خوشی پایان یابد.

مطهری حق حضور در تیم ملی را داشت. انتخاب حسینی بهترین تصمیم برای تیم امید است

وی به حضور حمید مطهری دستیار سابق خود در پرسپولیس که به تیم ملی رفته و احتمال انتخاب مجتبی حسینی که سابقه همکاری با گل محمدی را دارد به عنوان سرمربی تیم امید اشاره کرد. خوب و فنی آنها بهترین هستند. چون آمار این مشکلات را نشان می دهد. تبریک به حمید مطهری چون حق با او بود و اگر مجتبی حسینی سرمربی تیم امید شود بهترین تصمیم ممکن گرفته شده است. جوانان زیادی را به سطح اول فوتبال معرفی کردند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=19368

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.