افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

گل محمدی: مقابل پرسپولیس تیم رسانه ای تشکیل داده اند/ امیدوارم سه امتیاز را تقدیم هواداران کنیم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 109673
گل محمدی: مقابل پرسپولیس تیم رسانه ای تشکیل داده اند/ امیدوارم سه امتیاز را تقدیم هواداران کنیم – پرسپولیس نیوز

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعد از 4.5 سال حضور در پرسپولیس این اولین بازی لیگ قهرمانان است که با حضور هواداران برگزار می شود و از این بابت بسیار خوشحالم. یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی خارج از خانه مقابل استقلال تاجیکستان اظهار داشت: ابتدا به تیم خوب استقلال تاجیکستان خوش […]

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعد از 4.5 سال حضور در پرسپولیس این اولین بازی لیگ قهرمانان است که با حضور هواداران برگزار می شود و از این بابت بسیار خوشحالم.

یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی خارج از خانه مقابل استقلال تاجیکستان اظهار داشت: ابتدا به تیم خوب استقلال تاجیکستان خوش آمدید و خوشحالیم که از این تیم خوب استقبال می کنیم. بعد از 4.5 سال حضور در پرسپولیس، این اولین بازی لیگ قهرمانان است که با حضور هواداران برگزار می شود و از این بابت بسیار خوشحالم.

وی افزود: امیدوارم فردا بتوانیم با یک نمایش خوب هواداران را خوشحال کنیم، قطعا برای بازی فردا انگیزه زیادی داریم که از نظر شرایط جدول بسیار مهم است. هدف ما کسب 3 امتیاز است. تمرین خوبی داشتیم و حریف را به خوبی آنالیز کردیم. باید بدانیم که فردا بازی آسانی نداریم و باید با تمرکز بازی کنیم. در هر صورت استقلال تاجیکستان تیم قابل احترامی است که ایده های دفاعی خاص خودش را دارد. باید شرایط فنی بازی را طوری تنظیم کنیم که به نفع ما باشد و جریان بازی را کنترل و مدیریت کنیم تا موقعیت های گلزنی به دست بیاوریم. گفتم بازی آسانی نیست و امیدوارم فردا بتوانیم عملکرد فنی خوبی داشته باشیم تا بتوانیم بعد از بازی در کنفرانس 3 امتیاز را به هواداران تقدیم کنیم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به اینکه این تیم پس از پیروزی مقابل الدحیل بار دیگر روحیه این را داشت که بتواند از گروه خود صعود کند اما در شرایطی که مصدومیت های زیادی دارد به مصاف استقلال می رود. از تاجیکستان و این کار او را سخت نمی کند، گفت: در خطوط دیگر بازیکنان خوبی را از دست دادیم که روی آنها حساب ویژه ای باز کرده بودیم اما برخی اتفاقات غیرقابل پیش بینی و خارج از کنترل مل است.

گل محمدی ادامه داد: نمونه آن مصدومیت مرتضی پورعلیگنجی است که در اوج فوتبالش بود اما متاسفانه این اتفاق برای او افتاد. در هر صورت غیبت این بازیکنان شاید در یکی دو بازی تاثیر چندانی نداشته باشد اما در دراز مدت خود را نشان خواهد داد. باید سعی کنیم با تلاش بیشتری غیبت او را جبران کنیم. ما یک تیم خوب و واقعی هستیم که نه تنها از 11 یا 12 بازیکن تشکیل شده است، بلکه بین 24 تا 25 بازیکن داریم. در بازی قبلی نشان دادیم که یک تیم واقعی هستیم.

وی افزود: ایمان و اطمینانی که بچه ها به خودشان و تیم دارند خیلی از مشکلات ما را حل کرده و امیدوارم بتوانیم جای خالی آنها را پر کنیم. ما همیشه نبود این بچه ها را در کنار خود حس می کنیم. امیدوارم قوی تر برگردند

در مورد حاشیه سازی رسانه ای چند هفته اخیر منتهی به بازی های پرسپولیس که در پرونده اخیر حسین کنعانی زادگان شاهد آن بودیم، آیا آن را تصادفی ارزیابی کردید یا پشت پرده دارد؟ همه ما می دانیم که چه افرادی در این تیم هستند و با برخی اخبار جعلی، شایعات و افشاگری ها به دنبال ایجاد فضای مسموم در اطراف تیم هستند. اگر این روند ادامه پیدا کند، در هر کنفرانس اسامی این افراد را می آورم. آرام باشید و بگذارید نتیجه فوتبال در زمین مشخص شود. به دور از جوانمردی است که بخواهیم با این صحبت ها و اقدامات برای تیمی حاشیه ایجاد کنیم. ما می دانیم این افراد چه کسانی هستند و باور نداریم که می توانند بدون توجه به هر کاری که می خواهند انجام دهند.

سرمربی پرسپولیس اضافه کرد: همه کارهای او را پیگیری کرده ایم و در صورت نیاز در این باره صحبت خواهیم کرد. ما باید مراقب خودمان باشیم. باید بیشتر حواسمان باشد و روی رفتار و گفتار و صحبت هایمان تمرکز کنیم و تسلیم این افراد نشویم. این بسیار مهم است و امیدوارم بازیکنان ما روی بحث های فنی و تمرینات خود تمرکز بیشتری داشته باشند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا باشگاه پرسپولیس به دلیل پارگی رباط صلیبی مرتضی پورعلیگنجی باید به این بازیکن پیشنهاد تمدید قرارداد بدهد، گفت: امیدوارم تا قبل از پایان فصل مرتضی به ما ملحق شود. با توجه به روحیه و انگیزه خوبی که در او دیدم، شاید در پایان فروردین یا اوایل اردیبهشت بتوانیم او را برای بازی های حساس پایان فصل به تیم خود اضافه کنیم. باید ببینید روند جراحی شما چگونه است و چه زمانی می خواهید عمل کنید. اگر به موقع اقدام کنید و کار خیری داشته باشید حتی امسال هم می تواند به ما کمک کند. حتما این پیشنهاد را به باشگاه خواهم داد که بتوانیم برای سال آینده از او استفاده کنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه شرایط نسبت به یک هفته قبل چقدر تغییر کرده و آیا به وعده های سران باشگاه عملی شده است یا خیر، توضیح داد: گل محمدی قبل از پاسخ به این سوال به مسئول مطبوعاتی این حزب که خواسته بود فقط در مورد بازی کی بپرسد خندید. پرسید، گفت: آیا اجازه پاسخگویی وجود دارد؟) هنوز کار خاصی انجام نشده، اما اتفاق خاصی نیفتاده است، اما به دنبال راه حلی برای مشکل هستند. شاید بر اساس صحبت هایی که کرده اند و پیام هایی که فردا فرستاده اند ودیعه داشته باشند که من دقیقاً نمی دانم.

گل محمدی در پاسخ به این سوال که آیا با وجود این مصدومیت ها می تواند به بازیکنان جوان تکیه کند و آیا در لیگ قهرمانان این کار را انجام خواهد داد، گفت: از یک طرف بازیکنان خوب خود را از دست دادیم و از طرف دیگر جا دارد. برای لا اکثر بازیکنان جوان ما خلق شده اند. قطعا باید بتوانیم از وجود آن نهایت استفاده را ببریم. آکادمی نیز در یکی دو سال اخیر با حضور محسن خلیلی عملکرد خوبی داشته است و توانستیم بازیکنان خوبی از این مجموعه تولید کنیم. باز هم با توجه بیشتر به جوانان و آکادمی می توان استعدادهای بیشتری به تیم اضافه کرد اما مشکلات عجیبی برای بزرگسالان پیش آمده چه برسد به تیم های پایه که مشکلاتشان چند برابر ماست.

و افزود: سرمایه گذاری روی جوانان و صرف هزینه برای آنها سرمایه گذاری برای آینده است. امیدوارم به این موضوع بازتاب تخصصی تری داده شود. طبق قوانین جدید، داشتن تیم «ب» یا آوردن بازیکنان آکادمی می تواند روی فهرست تیم تأثیر بگذارد، امیدوارم بتوانیم از آنها بیشتر استفاده کنیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=109673

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.