افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

گل محمدی: فقط به سه امتیاز دربی فکر می کنیم/ مطمئنم فردا اتفاق خاصی در زمین نمی افتد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 151914
گل محمدی: فقط به سه امتیاز دربی فکر می کنیم/ مطمئنم فردا اتفاق خاصی در زمین نمی افتد – پرسپولیس نیوز

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در دیدار فردا مقابل استقلال باید فرصت طلب باشیم و به کسب 3 امتیاز فکر کنیم. یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دربی 102 گفت: دربی همیشه حساس بوده است، قبل از صحبت درباره این دیدار جا دارد از پیشکسوتانی که خاطرات خوبی برای هواداران دو تیم در […]

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در دیدار فردا مقابل استقلال باید فرصت طلب باشیم و به کسب 3 امتیاز فکر کنیم.

یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دربی 102 گفت: دربی همیشه حساس بوده است، قبل از صحبت درباره این دیدار جا دارد از پیشکسوتانی که خاطرات خوبی برای هواداران دو تیم در ادوار مختلف به یادگار گذاشتند، یاد کنیم. آنها رکورددار دربی هستند. من برای شما بهترین ها را آرزو میکنم.

*فردا شاهد یکی از مهم ترین دربی های جهان خواهیم بود

و افزود: این بازی برای مردم حساس و جالب است. این یکی از مهم ترین دربی های جهان است. خوشحالیم که در این مسابقه شرکت می کنیم. تیمی که تمرکز و آمادگی بدنی خوبی داشته باشد می تواند برنده شود. باید فرصت طلب باشید و از فرصت های به وجود آمده به خوبی استفاده کنید.

*من منتظر بحث های فنی بیشتر هستم.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: با توجه به اینکه هر دو تیم بازیکنان و مربیان خوبی دارند و تیم استقلال نیز مربیان خوبی دارد. فکر می کنم بازی خوب و جذابی را شاهد باشیم. امیدوارم بازی به سمتی برود که بیشتر بحث های فنی مطرح شود و برای هوادارانی که در این هوای آلوده بازی را تماشا می کنند، بازی جذابی باشد.

هوا برای تنفس خوب نیست.

گل محمدی گفت: باید از همه مسئولان دست اندرکار بپرسم، این شرایط واقعا سخت است. صبح دخترم را به مدرسه بردم و از او خجالت کشیدم. امیدوارم همه فکر کنیم هوا واقعاً برای تنفس خوب نیست. امیدوارم حرفم منعکس شود و به گوش مسئولان برسد تا از طریق هوای تهران تصمیمات خوبی بگیرند و از این وضعیت خارج شوند. به هر حال امیدوارم بازی خوبی برای هواداران دو تیم باشد و همه از تماشای آن چه در ورزشگاه و چه جلوی تلویزیون لذت ببرند.

*مطمئنم فردا اتفاق خاصی در زمین نمی افتد.

وی در خصوص اینکه هواداران پرسپولیس معتقدند سرمربی این تیم آرام است و به همین دلیل نگران نیمکت استقلال هستند، گفت: مطمئنم فردا اتفاق خاصی در زمین نمی افتد. من ذهنم را درگیر این مسائل نمی کنم. دوست دارم با مشکلات فنی و داخلی تیمم کنار بیایم. با توجه به پر بودن ورزشگاه و شنیدن صدا، فکر نمی کنم مشکل خاصی پیش بیاید. امیدوارم همه چیز به سمتی پیش برود که شاهد بازی فنی از هر دو تیم باشیم.

* آنچه در خاطره ها می ماند احترام گذاشتن به یکدیگر است.

گل محمدی با بیان اینکه بازی گذشته دو تیم چندان دوستانه نبود، بازیکنان دست ندادند و فقط خودش به ساپینتو رفت. هر حزبی شرایط خاص خود را دارد. در آن مسابقه تصمیم گرفتند دست ندهند، اما من به احترام بزرگتر و همچنین به احترام تیم ریشه دار استقلال که همیشه برای من قابل احترام است، این کار را انجام دادم. مسابقاتی که شخصا مقابل استقلال انجام دادم جذاب و خوب بود، آنچه در پایان به یادگار می ماند احترام و حفظ حرمت هر فرد است.

*بهتر بود بازی فردا با VAR بود

سرمربی پرسپولیس در خصوص امکان برگزاری این دیدار با سیستم داور ویدیویی گفت: امیدوارم. شاید در مورد قضاوت حساسیت ها خیلی زیاد باشد. اگر بازی فردا با VAR بود بهتر بود. پیش درآمدی برای ورود این فناوری به ایران است. ما از این موضوع استقبال می کنیم.

* استقلال از نظر میانگین قد تیم خوبی است.

وی در خصوص اینکه اکثر گل های استقلال در این فصل از روی ضربات ایستگاهی و کرنر به ثمر رسیده است و کادرفنی پرسپولیس چه برنامه ای برای این موضوع در نظر گرفته است، تصریح کرد: روی این موضوع کار کردیم و به بچه ها تذکر دادیم. استقلال از نظر اندازه متوسط ​​تیم خوبی است. اگر تمرکز داشته باشیم، اشتباهات غیر ضروری مرتکب نشویم و کرنرهای غیر ضروری را به حریف نزنیم، می توان از بسیاری از این مشکلات جلوگیری کرد. امروز یک تمرین مهم پرتاب آزاد داریم. همه اینها را تمرین می کنیم و به یاد می آوریم.

*علیشاه برای دربی آماده است

سرمربی پرسپولیس درباره وضعیت امید عالیشاه گفت: او مصدومیت شدیدی داشت. او 10 روز تا 2 هفته مشکل داشت و نتوانست به تیم کمک کند، اما از هفته گذشته تمرینات خوبی را با تیم پشت سر گذاشت و با توجه به این موضوع فکر می کنم بتواند به تیم کمک کند. باید ببینیم شرایط چطور است اما او آمادگی خوبی دارد و مشکلی با مصدومیتش ندارد.

*فکر می کنم فردا خیلی از شعارهایی که قبلا مطرح می شد را نخواهیم شنید

وی در خصوص حضور هواداران دو تیم در دربی که برای اولین بار در فوتبال کشورمان برگزار می شود، اظهار داشت: از این بابت بسیار خوشحالیم. خوشحالیم که می توانیم در این دربی هم شاهد همین اتفاق باشیم. هر جا حضور داشتند احترام بیشتری وجود داشت، فکر می کنم فردا فضای بهتری را در بین هواداران شاهد باشیم. فکر می کنم فردا خیلی از شعارهایی که می دادند نخواهیم شنید.

گل محمدی با اشاره به اینکه در دیدار قبل در پرسپولیس هواداران شعارهای بدی سر دادند که برخی از آنها حتی علیه او بود، گفت: به هر حال ما همیشه دوست داریم در هر بازی و مسابقه احترام حفظ شود. هم از سوی بازیکنان و مربیان نسبت به هواداران و هم از طرف هواداران نسبت به بازیکنان و مربیان، این چیزی است که همه ما می خواهیم. دوست داریم در ورزشگاه حرف یا شعار بد نشنیم، اما گاهی واقعا نمی شود کمکی کرد. در تمام مراحل است. مختص ایران نیست، اما حضور زنان تا حد زیادی از این مشکلات جلوگیری می کند.

*ارزش برد در این بازی بیش از 3 امتیاز است.

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه بازی فردا برای تعیین قهرمان فصل جاری بسیار مهم است، گفت: این طبیعی است. با این حال استقلال رقیب مستقیم جدول است و ارزش این بازی بیش از 3 امتیاز است. می توانیم امتیاز را ببندیم و برتری خوبی کسب کنیم. در تمام جدول ها اتفاق می افتد که بازی تیم های بالای جدول بیش از 3 امتیاز ارزش دارد.

* چند تیم قوانین قرارداد و سقف بودجه را رعایت نکردند.

در مورد استقلال قرارداد سانروف به جای کلاهک، بازیکنی که 20 سال پیش با 150 میلیون به استقلال رفته بود الان با 40 میلیون مربی این تیم است یا قرارداد بازیکن فعلی این تیم کمتر از پراید است. و آیا با این شرایط می توانیم از نظر فنی بازی را تماشا کنیم؟ وی گفت: فردا بازی مهمی داریم. کمیته انضباطی و متولیان تصمیم گیری در این زمینه ها حتما این موارد را بررسی خواهند کرد. قانونی وضع شده و همه موظف به رعایت آن هستند. من نمی گویم ما تنها تیمی هستیم که این حد را رعایت کرده ایم، اما مشخص است که متاسفانه چند تیم این قوانین را رعایت نکردند. باید بررسی شود. هر چه زودتر رای دهید برای فوتبال و بازی ها بهتر است.

* باشگاه پیگیر حقوق تیم است.

وی در خصوص اینکه رای پرسپولیس خیلی زود گرفته شد اما برای استقلال حدود 2 ماه است که اعلام نشده مشکلی نیست، گفت: نمی خواهم وارد این مسائل غیرفنی شوم. امیدوارم بررسی کنند. دوست دارم در این کنفرانس درباره فوتبال و مسائل فنی صحبت کنم. بازی مهمی داریم و باید از نظر روحی خودمان را آماده کنیم. باشگاه ما قطعا از حقوق باشگاه دفاع خواهد کرد.

*فقط باید به 3 امتیاز فکر کنیم

سرمربی پرسپولیس عنوان کرد که با احتساب جایگاه این تیم در جدول، در بازی فردا محتاطانه عمل خواهند کرد. این موضوع را با بازیکنان در میان گذاشتیم. هدف ما پیروزی در بازی فردا است. برنامه ایجاب می کند که بازی را ببریم و هر کاری که بتوانیم انجام می دهیم تا این اتفاق بیفتد.

*امیدوارم احترام حفظ شود.

گل محمدی گفت فردا دیدار هواداران پرسپولیس با مهدی هاشمی برگزار می شود. شاید در بسیاری از اتفاقاتی که در بحث هوای داخل ورزشگاه رخ می دهد مقصر باشیم. امیدوارم رفتاری داشته باشیم که در نهایت بازی را با خوشی به پایان برسانیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=151914

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.