افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

گل محمدی: شرایط بی سابقه ای برای پرسپولیس به وجود آمده است/ با نصف تیم به دنبال پیروزی هستیم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 121296
گل محمدی: شرایط بی سابقه ای برای پرسپولیس به وجود آمده است/ با نصف تیم به دنبال پیروزی هستیم – پرسپولیس نیوز

یحیی گل محمدی می گوید تیمش بسیار با انگیزه و آماده است و فردا در تاجیکستان بازی خوبی انجام خواهد داد. یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: از استقبال خوب تیم فوتبال استقلال تاجیکستان و فدراسیون تاجیکستان تشکر می کنم. خوشحالم که در […]

یحیی گل محمدی می گوید تیمش بسیار با انگیزه و آماده است و فردا در تاجیکستان بازی خوبی انجام خواهد داد.

یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: از استقبال خوب تیم فوتبال استقلال تاجیکستان و فدراسیون تاجیکستان تشکر می کنم. خوشحالم که در این کشور خوب هستم. ما هیچ وقت اینجا احساس غریبگی نمی کنیم و احساس می کنم در کشور خودمان هستیم. از لطف و مهمان نوازی خوب شما سپاسگزارم.

همانطور که می دانید بسته به شرایط جدول و شرایطی که برای تیم های صعود کننده وجود دارد، همه مسابقاتی که در مرحله گروهی داریم حساسیت خاص خود را دارد و با هر مسابقه ای که پیش می رویم، حساسیت مسابقات بیشتر می شود. استقلال تاجیکستان می تواند در بازی فردا آخرین امید خود را برای صعود پیدا کند و قطعا بازی بهتری ارائه خواهد کرد و می خواهد از شرایط میزبانی نهایت استفاده را ببرد. تیم ما برای برد بازی می کند و تقابل این دو رویکرد و انگیزه می تواند باعث شود شاهد بازی خوبی بین این دو تیم باشیم.

تیم استقلال تیمی است که از نظر بدنی در شرایط خوبی قرار دارد و هواداران قطعا کمک زیادی به آنها خواهند کرد و بازی آسانی نخواهیم داشت. بازیکنان ما آمادگی خوبی دارند و با توجه به انگیزه بالایی که در بچه ها می بینم، احساس می کنم فردا بازی خوبی انجام خواهیم داد.

متاسفانه شرایطی برای تیم پیش آمد که در دوران مربیگری ام تجربه آن را نداشتم که تقریبا نیمی از بازیکنان سرما خورده اند اما سعی می کنیم با توجه به شرایط فعلی بهترین بازیکنان را انتخاب کنیم. این خبر خیلی راحت به تهران رسید اما شرایط عادی نداریم و از آن بازی هایی است که باید منتظر ماند و دید کدام یک از بچه ها بهتر می شود تا بتوانیم بازی کنیم. ما اسم بزرگی داریم و اگر یازده نفر بتوانند 90 دقیقه با پرسپولیس بازی کنند، مشکلی نداریم.

برای چمن مصنوعی مشکل خاصی نخواهیم داشت چون این چمن به تازگی تعویض شده و چمن مصنوعی با کیفیتی است و بازی در این زمین هیچ تفاوتی با چمن طبیعی ندارد. ممکن است محدودیت هایی وجود داشته باشد، اما ما نگران چمن مصنوعی نیستیم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)