افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

گل محمدی: دو سه نفر نشستند و برای ما قانون گذاشتند/ به پرسپولیس و ما لطمه زدند – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 167253
گل محمدی: دو سه نفر نشستند و برای ما قانون گذاشتند/ به پرسپولیس و ما لطمه زدند – پرسپولیس نیوز

یحیی گل محمدی می گوید محمد عمری و میلاد سرلک تا پایان فصل در پرسپولیس خواهند ماند. یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با مس رفسنجان اعلام کرد: آخرین بازی نیم فصل را در پیش داریم و وضعیت جدول هم برای ما و هم برای تیم مس رفسنجان باعث می […]

یحیی گل محمدی می گوید محمد عمری و میلاد سرلک تا پایان فصل در پرسپولیس خواهند ماند.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با مس رفسنجان اعلام کرد: آخرین بازی نیم فصل را در پیش داریم و وضعیت جدول هم برای ما و هم برای تیم مس رفسنجان باعث می شود. بیایید شاهد یک بازی خوب باشیم. ال مس در بازی های گذشته نتایج خوبی کسب نکرده است اما با توجه به اینکه می خواهد وضعیت خود را در جدول بهتر کند و با احتساب بازی های گذشته خود، تیم خوبی دارد. آنها کادر مربیگری خوبی دارند و الهامی می تواند روزهای خوبی را برای تیم مس رفسنجان رقم بزند. بازیکنان ما انگیزه زیادی دارند و مطمئنم فردا بازی خوبی خواهد بود. چون هر دو تیم بازیکنان فنی خوبی دارند. هدف اصلی ما کسب سه امتیاز و ماندن در صدر جدول است.

سرمربی پرسپولیس درباره غیبت های این تیم در بازی فردا گفت: محرومی نداریم اما پورعلیگنجی، سلمانی، سرلک و وحید امیری مصدوم هستند و بقیه آماده هستند.

گل محمدی درباره اعلام لیست تیم فوتبال برای حضور در جام ملت های آسیا قبل از بازی پرسپولیس و در پاسخ به این سوال که بهتر نیست بعد از بازی های هفته پانزدهم این کار انجام شود، گفت: بچه های ما اینطور هستند. حرفه ای که زیاد به این مسائل توجه نمی کنند. به هر حال، زمانی که لیست اعلام شد، کمی تعجب آور بود، اما شاید 90 درصد مردم می دانستند که چه کسانی هستند. ما به انتخاب شما احترام می گذاریم و برای شما آرزوی موفقیت داریم.

وی گفت: با توجه به اینکه فکر می کنم ملی پوشان خوب و با تجربه شده اند و قرعه کشی هم قرعه خوبی است، فکر می کنم تیم ملی بتواند به فینال صعود کند. بازیکنان تجربه زیادی دارند و این روزها آن را دیده اند و مربی خوب و با تجربه ای دارند. فکر می کنم نتایج خوبی از بازیکنان خواهیم دید.

گل محمدی در خصوص ادامه حضور سربازان در تیم های خود تا پایان فصل جاری و آخرین وضعیت میلاد سرلک و محمدی عمری گفت: سرلک معتقد است مشکلی وجود ندارد و تصمیم خوبی در این زمینه گرفته شد. شاید 35-40 بازیکنی بودند که این مشکل را داشتند و توانستند تا پایان فصل در خدمت تیم خود باشند. فکر نمی کنم عمری تصمیم دیگری جز ماندن در پرسپولیس بگیرد. شاید بتواند خودش را جذب کند اما مهم این است که قطعا در این تیم بماند و ببینیم سال آینده چه اتفاقی می افتد.

سرمربی پرسپولیس در خصوص بازگشت امتیاز تیم های پرسپولیس و سپاهان گفت: در این باره صحبت های زیادی شده است. در وضع قوانین اتفاقات عجیبی افتاد و از همان ابتدا قابل پیش بینی بود که این مسائل پیش بیاید. من در مورد این مسائل صحبت کردم و گفتم مشکلات زیادی قرار است پیش بیاید و متاسفانه همین اتفاق افتاد. شاید این قوانین چندان تخصصی نبود. به هر حال وقتی قرار است چنین تغییرات مهمی در نقل و انتقالات و بحث بودجه ایجاد شود، باید از همه کارشناسان دعوت می شد. در واقع مربیان، سرپرستان، مدیران، اصحاب رسانه، همه باید در این تغییرات و وضع مقررات و به حداقل رساندن مشکلات دخیل می شدند، اما متأسفانه خیلی عجولانه و غیرحرفه ای این کار را انجام دادند. قطعا خسارت زیادی به باشگاه ها از جمله تیم ما وارد شد و متاسفانه نتوانستیم از گروه خود در آسیا صعود کنیم. گرچه گروه بسیار سختی بود، اما این اتفاقات به ضرر باشگاه ها بود تا به نفع آنها. برای تصمیم گیری افراد آگاه و متخصص می تواند تجربه خوبی باشد نه اینکه دو سه نفر کنار هم بنشینند و قوانین را وضع کنند و در نهایت به این رسوایی ختم شود و این جای تاسف دارد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)