افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

گل محمدی: در این شرایط بهتر است VAR را وارد نکنیم/ داوران عراقی را از کجا آوردند؟! – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 153150
گل محمدی: در این شرایط بهتر است VAR را وارد نکنیم/ داوران عراقی را از کجا آوردند؟!  – پرسپولیس نیوز

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در جریان بازی موقعیت خاصی به حریف ندادیم. یحیی گل محمدی پس از تساوی یک بر یک پرسپولیس و استقلال در دربی 102 گفت: بازی بسیار پر جنب و جوش و خوبی بود. در نیمه اول می توانستیم روند بازی را کنترل کنیم و گردش توپ بسیار خوبی داشتیم. یکی […]

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در جریان بازی موقعیت خاصی به حریف ندادیم.

یحیی گل محمدی پس از تساوی یک بر یک پرسپولیس و استقلال در دربی 102 گفت: بازی بسیار پر جنب و جوش و خوبی بود. در نیمه اول می توانستیم روند بازی را کنترل کنیم و گردش توپ بسیار خوبی داشتیم. یکی دو موقعیت خوب داشتیم، بازی را به خوبی مدیریت کردیم، به دروازه حریف رسیدیم و از ضربات ایستگاهی خود به خوبی استفاده کردیم، اما به گل نرسیدیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم استقلال کمی تهاجمی تر بازی کرد و شاید چون انتظار داشت پسرها در نیمه حریف پاس های بیشتری بدهند این اتفاق خیلی کم رخ می داد. در ادامه توانستیم گل بزنیم و در طول بازی موقعیت خاصی به حریف ندادیم و در فاز دفاعی خیلی خوب عمل کردیم.

گل محمدی گفت: استقلال می خواست توپ های بلند و دست پرس کند اما بچه های ما به خوبی تاکتیک حریف را کنترل کردند و در صحنه ای که به نظر من اتفاقی نیفتاد، بازیکن حریف خود را روی پای بازیکن ما انداخت و زانویش را گرفت. زانویش اصلا درگیر این صحنه نبود. این صحنه در مقابل چشمان دوانیفر رخ داد و او تصمیم بسیار خوبی گرفت. اگر فکر می کردم در آن محیط 10 درصد پنالتی است، قطعا آن را می گرفتم، این صحنه اصلاً نیازی به VAR نداشت.

سرمربی پرسپولیس اضافه کرد: نمی دانم داوران عراقی که در اتاق VAR بودند از کجا آمدند و چرا این صحنه ها را به این زودی به VAR آوردند. در دقیقه 60 بازیکن استقلال باید اخراج می شد و خیلی عجیب بود که این اتفاق نیفتاد. تصمیمات VAR بسیار عجیب بود. فنادی فر خودش آن صحنه را دیده بود اما تصمیمش را زیر سوال برد. فکر نمی کنم روز خوبی برای داوران ما بود. اگر قرار است VAR به این شکل برسد، بهتر است که نیاید و خیلی تلاش نکنیم که هزینه های باشگاه ها را بالا ببریم. خسته نباشید و اگر VAR نباشد بازی زیباتر می شود. تصمیمات اشتباه حتی با VAR بسیار رایج بود.

گل محمدی در پاسخ به صحبت های نکونام مبنی بر اینکه داور باید دو پنالتی به آنها می داد و استقلالی ها چندین موقعیت گلزنی داشتند و فرصت ایجاد موقعیت را به پرسپولیس ندادند، پاسخ داد. هر کسی نظر خودش را دارد و برای خودش قابل احترام است. این صحبت هایی که ما داشتیم نظر کارشناسان بود و صحنه های واضحی دیده شد. امروز 2 امتیاز از ما گرفتند و یک امتیاز به رقیب دادند، همه اتفاقات بازی امروز اینطور گذشت.

وی در پاسخ به این سوال که دلیل این همه تصمیم گیری علیه پرسپولیس چیست؟ گفت: دلیلش این است که ما حرمت داریم و حیا و احترام داریم. وقتی این احساس را دارند، می گویند هر کاری با آنها کنیم، حرف نمی زنند. ما هم مقصریم و باید بیشتر از حق خود دفاع کنیم و سر و صدای زیادی به پا کنیم. متاسفانه این چیزها در فوتبال ایران جواب می دهد.

گل محمدی تصریح کرد: قبل از بازی می آیند درباره داوری در دربی های گذشته صحبت کنند. این اتفاق فشار زیادی به داور وارد می کند و دوستان کمیته انضباطی دوستانی دارند. نمی دانم داستان چیست که این دوگانگی را در جلسه و رای ایجاد می کند و ما این وضعیت را احساس می کنیم. چون مدیرعامل آن (علی خطیر) دوستی دیرینه و صمیمی با رئیس فدراسیون (تاج) دارد، حق داشتن یک تیم دیگر را نباید از دست داد. امیدوارم باشگاه از حق تیم و هواداران دفاع کند و یک جایی دعوا شود، نمی گویم بی احترامی شود، بلکه باید بیشتر از حق باشگاه دفاع کرد. تا حالا متواضع بودیم اما از این به بعد باید کمی دقیق تر باشیم، دوست ندارم از این حرف ها استفاده کنم، اما متاسفانه جواب می دهد.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که دلیل عدم نتیجه قرمزها بن بست تاکتیکی یا مشکل روانی بازیکنان است، گفت: دلایلی که برای من وجود دارد مشخص است اما اینطور نیست. مکانی برای صحبت در مورد آنها قبلاً خیلی گفته شد، بحث دیگر این است که ما در مسابقات آسیایی و لیگ فشار زیادی داشتیم و به دلیل مصدومیت ها و بیماری های مختلفی که داشتیم، جان برخی از تیممان از بین رفت.

گل محمدی یادآور شد: انتظار من از بازیکنان بیشتر بود اما مشکلات متعددی هم در داخل و هم در خارج از تیم وجود داشت. انرژی ای که باید داشته باشیم و نیرویی که باعث می شود شبیه پارسال باشیم کم شده است. بعد از النصر و الدیل بازی خوبی انجام دادیم و در نیمه اول مقابل هوادار خوب بودیم اما با فشار مسابقات انرژی تیم از بین رفت. تا نیم فصل 4 بازی داریم و مسابقات را فشرده تر کردند و بدون هماهنگی با ما فاصله تیم ها را کم کردند. آنها برنامه فشرده ای برای تیم ما گذاشتند که به تیم ما آسیب می رساند.

وی در پاسخ به این سوال که تعویض ترابی و رفیعی به دلیل فشار زیاد استقلال بود، گفت: با توجه به تعویض ها سعی کردیم سیستم بازی خود را تغییر دهیم و تعداد مهاجمان تیم را افزایش دهیم تا قدرت بیشتری در خط حمله داشته باشیم. . . . فکر می کنم تغییرات خوبی رخ داد، گل زدیم و بیشتر در حمله بازی کردیم.

گل محمدی درباره صحنه خطای امید حمیدی فر به شهاب زاهدی گفت: در آن صحنه حداقل تصمیمی که داور باید می گرفت کارت زرد بود و بازیکن حریف با دریافت کارت زرد دوم باید اخراج می شد. دفعه بعد باید برای داوران عراقی حاضر در اتاق VAR عینک نزدیک بین یا دوربین بیاورند. نمی دانم چرا این اتفاقات افتاد و واقعا عجیب بود.

در پاسخ به اینکه پس از جشن گرفتن دربی صد و دوم با VAR، هم خودش و هم سرمربی استقلال به تصمیمات VAR اعتراض کردند. آنها باید از تصمیمات VAR و فنادی فر خوشحال باشند، در این شکی نیست. صحنه ها واضح است و همه ما نظرات کارشناسی را دیده ایم که حرف ما را تایید می کند.

یحیی گل محمدی در پاسخ به این سوال که آیا این فصل هم با انرژی فصل گذشته کار می کند؟ گفت: وقتی برای پرسپولیس کار می کنی و تمرین می کنی، یک لحظه هم فکر نمی کنی که خسته می شوی. زمان کارمان را هم برای خودم و هم برای همکارانم افزایش دادم و امسال بیشتر از سال گذشته وقت گذاشتیم. مشکلات امسال ما نسبت به سال گذشته بسیار بیشتر است و دلیل آن را توضیح نمی دهم. ما وظیفه داریم تا آخرین نفس برای پرسپولیس کار کنیم و بمیریم و این وظیفه همه ماست.

سرمربی پرسپولیس دلیل اینکه بعد از گلزنی عقب نشینی کردی چه بود؟ وی گفت: طبیعی است و اگر این اتفاق برای ما می افتاد و گل می خوردیم، قطعا برای جبران آن تلاش می کردیم. حریف از توپ های بلند استفاده کرد و بازی را به زمین ما آورد و ناخودآگاه این اتفاق افتاد تا تیم ما عقب بازی کند. با نوع بازی رقیب، اصلاً اتفاقی برای ما نیفتاد و صحنه خطرناکی در دروازه ما نبود و خیلی خوب کنترل کردیم، فقط تصمیمات داور همه علیه ما بود. وقتی داور تصمیمی می گیرد، ما دوست داریم به آن تصمیم احترام بگذاریم. شرایط از بانکی به بانک دیگر متفاوت است و ما سعی می کنیم روی مسائل فنی تیم خود تمرکز کنیم.

در مورد اینکه اگر تیمش تا پایان فصل 4 بازی آینده را برد، گل محمدی نسبت به میانگین فصل گذشته یک امتیاز بیشتر می گیرد، اما در بین اهالی فوتبال به نظر می رسد پرسپولیس عملکرد بدی داشته است، نه من کاملا راضی هستم. . در مورد جمع بندی هم اگر بتوانیم 4 بازی بعدی را ببریم یک امتیاز بیشتر از فصل قبل می گیریم اما واقعا از خودم راضی نیستم. من از اتفاقات و نتایجی که گرفته شد راضی نیستم. این 4 بازی برای ما بسیار مهم است و باید تمام انرژی خود را برای برد جمع کنیم. در اواسط فصل می توانیم به خوبی ریکاوری کنیم و قوی تر شویم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=153150

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.