افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

گل محمدی: توپ از خط دروازه رد نشد / به کسی که نمی داند به بزرگترها احترام بگذارد پاسخ نمی دهم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 118231
گل محمدی: توپ از خط دروازه رد نشد / به کسی که نمی داند به بزرگترها احترام بگذارد پاسخ نمی دهم – پرسپولیس نیوز

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به کسی که احترام بزرگترها را بلد نیست و یاد نگرفته جواب نمی دهم و موضوع را می بندم. یحیی گل محمدی پس از تساوی 2 بر 2 در خانه مقابل صنعت نفت آبادان در نشست خبری گفت: نتیجه بازی آنطور که انتظار داشتیم نبود، بازی را خوب شروع کردیم […]

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به کسی که احترام بزرگترها را بلد نیست و یاد نگرفته جواب نمی دهم و موضوع را می بندم.

یحیی گل محمدی پس از تساوی 2 بر 2 در خانه مقابل صنعت نفت آبادان در نشست خبری گفت: نتیجه بازی آنطور که انتظار داشتیم نبود، بازی را خوب شروع کردیم و روی ضدحمله حریف به گل رسیدیم.

* صنعت نفت در فاز هجومی بازیکنان باکیفیتی دارد

و افزود: رقیب در فاز تهاجمی بازیکنان باکیفیتی دارد. آنها با افزایش سرعت بازی توانستند گلزنی کنند. در نیمه دوم کنترل خوبی بر بازی داشتیم و توانستیم 2 گل به ثمر برسانیم و تا آخرین ثانیه بازی را ببریم، اما متاسفانه اسیر اتفاقات بازی شدیم. 3-4 حریف گل های بیشتری وارد دروازه ما نکرد اما 2 گل خوردیم و باید سیستم دفاعی تیم و فاز دفاعی را مرور کنیم و در گلزنی هم مشکل داریم. ما کیفیتی را که باید در خط حمله نداریم و این کار را سخت می کند و نمی توانیم در هر بازی 8 یا 6 موقعیت گلزنی داشته باشیم و فقط 2 گل بزنیم، اما سهام ما همین است و باید بیشتر تمرین کنیم تا این موضوع را پوشش دهیم. .

*فکر می کنم در گل دوم که زدیم توپ از خط دروازه عبور نکرد.
گل محمدی درباره قضاوت داور گفت: صحنه گلی که زدیم وقتی به آن نگاه کردم فکر می کنم توپ از خط عبور نکرد اما قضاوت بازی آسانی نبود اما در مجموع صفایی خوب بازی کرد. قضاوت، اما کارشناسان می توانند در این مورد نظر بهتری بدهند، اما چیزی که من دیدم این بود که توپ از خط عبور نکرده است.

*به کسی که نمی داند چگونه به بزرگترش احترام بگذارد پاسخی نمی دهم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگار فارس گفت: متأسفانه او این موضوع را شروع کرد و من پاسخگوی فردی هستم که نمی داند باید به بزرگانش احترام بگذارد، آنچه را که یاد داده ام را آموزش نمی دهم. من یاد نگرفتم و موضوع را تمام شده می دانم و امیدوارم حداقل فوتبالیست ها یاد بگیرند که به این موضوع که کمتر در فوتبال ما به آن پرداخته شده است احترام بگذارند.

*لوکادیا به پرسپولیس برمی گردد؟

گل محمدی در خصوص غیبت شهاب زاهدی در ترکیب پرسپولیس پس از گل اخیر گفت که شایعه بازگشت لوکادیا به پرسپولیس مطرح شده است. هنوز زود است که بگوییم چه کسانی به این تیم اضافه خواهند شد و این موضوع باعث حواس پرتی سایر مهاجمان ما خواهد شد. خواهد شد بهتر است الان در مورد نقل و انتقالات صحبت نکنیم. درباره این موضوع در فصل نقل و انتقالات بیشتر بپرسید.

وی در خصوص اینکه متوجه لنگیدن داور در محوطه شده است، گفت: نه، متوجه این مشکل نشدم.

*آنچه امسال ما را آزار می دهد مشکلات درون تیمی است.

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه برخی از مربیان که نمی توانند با تیمشان رقابت کنند، جنگ های حاشیه ای راه می اندازند که تمرکز تیمشان را به هم می زند و این مشاجرات لفظی به تیمش آسیب می زند، گفت: ما شایسته سه قهرمانی هستیم. چیزی که امسال تیم را کمی آزار می دهد مشکلات و مسائلی است که در درون تیم وجود دارد. به هر حال این مشکلات همیشه وجود داشته و ما باید بتوانیم مشکلات خود را حل کنیم. با همدلی بیشتر، یک تیم نه تنها از بازیکنان و مربیان تشکیل می شود، بلکه اعضای دیگری نیز دارد که تنها با ایجاد آرامش و محیط کاری خوب می توانند موفق شوند. اگر این فضا مهیا شود بازیکنان آرامش و تمرکز بیشتری دارند و در بحث فنی تاثیرگذار خواهد بود.

گل محمدی با بیان اینکه نگران بازیکنان تیم هستم و اگر اتفاقی در 24 ساعت گذشته رخ داده باشد که می تواند از نگرانی او بکاهد، گفت: دیروز درصدی از گزینه های قرارداد بازیکنان پرداخت شد اما اگر بخواهیم بیشتر در مورد مسائل مالی و قراردادها در اینجا صحبت کنیم. ، مناسب نیست، اما به هر حال دیروز این اتفاق افتاد.

در خصوص اینکه پرسپولیس پس از گلزنی به بازی برگشت، فکر می کنید این بازگشت در محل پنالتی یا اخراج بازیکن نفت رخ داد؟، گفت: وقتی پنالتی و اخراج رخ داد توانستیم به بازیکن فشار بیاوریم. . حریف، این اتفاقات به نفع ما رقم خورد. نیمه دوم خوب بود، بازی یک طرفه بود و در کل بازیکنان ما خیلی خوب بازی کردند. توانستیم فرصت ایجاد کنیم و توانستیم کار را تمام کنیم و اجازه ندهیم کار به هیچ وجه کشیده شود، اما کمی شلخته و بی تمرکز بودیم. صحنه آخر صحنه ای نبود که توپ باید گل می شد. در نهایت بازی را به خوبی مدیریت کردیم و به وقت اضافه رفتیم که متاسفانه این اتفاق افتاد.

* دیدار نساجی و سپاهان در آزادی زمین را تحت فشار قرار می دهد

سرمربی پرسپولیس گفت که احتمال برگزاری بازی سپاهان در ورزشگاه آزادی مقابل حریفان آسیایی وجود دارد. آیا این گیاه خاصیت ارتجاعی دارد؟ قطعا نه. این گیاه پس از چندین ماه تلاش به اینجا رسیده است. فکر می کنم اگر نساجی و سپاهان بخواهند روی آزادی بازی کنند، فشار زیادی روی این چمن وارد می شود و این کار حفظ چمن را بسیار سخت می کند. تفکر اساسی برای زمین مناسب، محاسبه اصولی و مشاوره اولیه در این زمینه انجام شود.

گل محمدی در پاسخ به این سوال خبرنگار که زمان کم است و سپاهان باید در آزادی یا خارج از کشور بازی کند، گفت: آیا این رای را اعلام کرده اند؟ سپس خدا علف ها را بیامرزد.

* اگر کسی بخواهد کمتر کار کند، کار سخت می شود.

وی در خصوص اینکه در دو بازی اخیر نتیجه ای نگرفته و پیش بینی اش چیست، گفت: لیگ مثل یک مارپیچ ادامه دارد، باید کار را ادامه دهیم، با همه سختی هایی که داریم باید بتوانیم تمرکز خوبی داشته باشیم. بازی. مسائل و مشکلات زیادی که وجود دارد باعث می شود بازیکنان تمرکز خود را از دست بدهند. کاری که باید انجام دهیم این است که بیشتر تلاش کنیم. همه افراد این گروه باید این کار را انجام دهند تا مثل سال گذشته موفق باشند، اگر یک نفر بخواهد کمتر کار کند، مشکل است. من مشتاقانه منتظر این تیم و آینده آن هستم. شاید خیلی ها از بیرون بخواهند جلوی تیم سنگ پرتاب کنند که واقعا مشکل همین است. ما خودمان باید بتوانیم مشکلاتمان را حل کنیم و با حمایت خوب هوادارانی که امروز هم از آنها تشکر می کنیم با همدلی و اتحاد بیشتر ادامه دهیم. آسان نیست. ما فقط با همدلی می توانیم این کار را انجام دهیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=118231

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.