افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
4

گل محمدی: برای برد به رفسنجان آمده‌ایم/ حذف استقلال از آسیا باعث ناراحتی‌مان می‌شود.

  • کد خبر : 17300

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: می دانیم بازی با مس رفسنجان برای هیچ تیمی راحت نی. یحیی گل‌محمدی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش بازی بازی مس رفسنجان بازی های خصوصی اظهار داشت: در سال نو را به مردم شریف شریف ایران تبریک می گویم. از همه هواداران مان در فسنجان که از ما […]

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: می دانیم بازی با مس رفسنجان برای هیچ تیمی راحت نی.

یحیی گل‌محمدی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش بازی بازی مس رفسنجان بازی های خصوصی اظهار داشت: در سال نو را به مردم شریف شریف ایران تبریک می گویم. از همه هواداران مان در فسنجان که از ما استقبال خوبی کردند ممنونم. بازی فردا اولین بازی ما در سال جدید است. بردن این بازی هدف اول ماست و برای بردن به این شهر آمدیم. می دانیم با مس رفسنجان بازی برای هیچ تیمی نیست. به ربیعی بابت تیم خوبش تبریک می گویم.

سرمربی پرسپولیس کرد: ما تیم مس را به خوبی آنالیز کردیم و فردا خوبی خوبی داشتیم. بازی فردا بازی تاکتیکی است چرا هر دو بازیکن خوبی دارند و می توانند سه امتیاز را بگیریم تا در جمع مدعیان بمانیم.

گل‌محمدی در تیم مس رفسنجان تا اینجای کار گل خورده و عملکرد لک دروازه‌بان پیشین پرسپولیس در این تیم درخشان بوده است. آنها بهترین خط دفاع را دارند و این نشان‌دهنده این است که خط دفاعی و گسل این است. حامد لک خوب من بوده و زحمت زیادی کشیده است که از همین جا تشکر می کنم امید که فردا در او او را باز کنم.

قهرمان پرسپولیس در احتمال حذف استقلال از لیگ قهرمانان، یعنی اگر سرخپوشان برای گرفتن مجوز چگونه است، گفت: درجلسه که با رضا درویش متوجه شدم که مشکل خاصی برای گرفتن مجوز حرفه‌ای آسیا نداریم که از آن می‌دهیم اما در کل برای گرفتن مجوز حرفه‌ای آسیایی مشکلی ندارد. فوتبال ما خوب نیست که این اتفاقات رخ دهد. سال گذشته پرسپولیس و استقلال از لیگ قهرمانان آسیا حذف شدند چرا که ما در مایرساخات‌ها هستیم. باید برنامه های خوبی را در این خصوص انجام دهید که این اتفاق رخ دهد. اگر استقلال آسیا یک خبر بد برای اهالی فوتبال است و باعث ناراحتی همه خواهد شد و کسی از این موضوع خوشحال نمی شود. من بارها در این باره صحبت کردم که فوتبال حرفه‌ای امکان و شرایط خوبی را می‌طلبد؛ از جمله به تیم های پایه، داشتن استادیوم خوب شفافیت مالی در قراردادها و… از ابزار حرفه ای است که ما این ضعیف هستیم و برنامه ریزی ما مشکل است.

یحیی گل‌محمدی درباره دیدار دو تیم ملی و اینکه نظرش عملکرد ملی ملی پوشان مشخص است: دو بازی اخیر تیم را دیدم و به نظرم تیم ملی ملی عملکرد خوبی خوبی داشت. اما امیر تعداد زیادی تاکتیک‌هایش را ندارد اما بعد از بازی‌های جام جهانی این بازی خوب بود. به نظر من تیم ملی این پتانسیل را دارد تا موفق شود. به امیر قلعه‌نویی هم بابت انتخاب به عنوان سرمربی تیم ملی تبریک می‌گویم.

وی در ثبات روی نیمکت دو تیم پرسپولیس و مس افزود: پایداری لازم برای نتیجه‌گیری و اینکه یک باشگاه جام‌های مختلف موفق می‌شود در کادر فنی و مدیریت مدیریت داشته باشد. امکانات باشگاه خوب است و مدیریت خوبی در این وجود دارد و به نظرم یک برنامه ریزی می‌تواند عملکرد خوبی داشته باشد. در این چند سال عملکرد خوب بوده و در آینده می‌شود یک قطب در فوتبال ایران دا.

وی درباره بازگشت لوکادیا به پرسپولیس و شکایتی که باشگاهی از این بازیکن کرده است: قانون اجازه ورود لوکادیا پرسپولیس را نمی‌دهد و همه این حرف‌ها شایعه است که بیشتر در مجازی مطرح شد اما نظر قانونی برگشت بازگشت این بازیکن بود.

سرمربی پرسپولیس در پایان غایبان این تیم می‌گوید: مرتضی پورعلی‌گنجی و کمال را همراه خودمان نداریم و پریرا هم محروم هستیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=17300

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.