افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

گل محمدی: بازیکنان پرسپولیس جان دادند/ برای صعود فقط باید الدیل را شکست دهیم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 138623
گل محمدی: بازیکنان پرسپولیس جان دادند/ برای صعود فقط باید الدیل را شکست دهیم – پرسپولیس نیوز

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دیدار سختی برای هر دو تیم بود. هر دو تیم به دنبال پیروزی در این بازی بودند. یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل النصر عربستان گفت: بازی سختی برای هر دو تیم بود. هر دو تیم به دنبال پیروزی در این […]

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دیدار سختی برای هر دو تیم بود. هر دو تیم به دنبال پیروزی در این بازی بودند.

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل النصر عربستان گفت: بازی سختی برای هر دو تیم بود. هر دو تیم به دنبال پیروزی در این بازی بودند. دقایق زیادی از بازی را در اختیار داشتیم و موقعیت های خوبی در دروازه حریف ایجاد کردیم، اما در پاس آخر مشکل داشتیم، اما در هر صورت مقابل تیمی حرفه ای و قدرتمند بازی کردیم.

*بازیکنان پرسپولیس جان خود را دادند.

وی ادامه داد: هر تیمی که مقابل النصر بازی کند با مشکل مواجه می شود حتی اگر این تیم 10 نفره باشد. ما شاهد یک بازی شجاعانه از تیم خود بودیم. به سختی به ریاض رسیدیم. بازیکنان من هر چه داشتند در زمین بازی دادند. تعویض های ما برای مصدومیت بازیکنان بود چون جانشان را دادند. من از تک تک آنها تشکر می کنم و از آنها سپاسگزارم. ما برای رسیدن به ریاض مشکلات پشتیبانی داشتیم.

* برای صعود فقط باید الدیل را ببریم

گل محمدی اگه امشب برنده مسابقه بشی چی میشه؟ وی گفت: باید از میزبانی النصر تشکر کنم. ما مقابل تیم حرفه ای و با ستاره های جهان بازی می کنیم. اگرچه می توانستیم بازی را ببریم. در چند دقیقه فشار خوبی داشتیم اما در جایی که باید پاس خوب می دادیم یا ضربه آخر را می زدیم، مشکل داشتیم. تساوی در زمین النصر برای ما ارزشمند است و باید برای دیدار مقابل الدیل آماده شویم. ما فقط یک راه برای صعود به این گروه داریم و آن هم قهرمانی در الدیل است.

*فکر می کنم بتوانیم از این گروه خارج شویم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوالی درباره حلقه گم شده و دست خالی روی نیمکت گفت: درباره این مسائل صحبت های زیادی شده و همه می دانند چه بر سر ما آمده است. باید به آمادگی برای بازی بعدی فکر کنیم. بازیکنان من همیشه بهترین تلاش خود را می کنند و سخت کار می کنند. این بازیکنان شایسته ستایش هستند. ما با کمبودهایی که وجود دارد کار می کنیم. مهم این است که روی کار خودمان تمرکز کنیم. فکر می کنم بتوانیم به این گروه صعود کنیم.

*دیدار الضیل بازی مرگ و زندگی است.

وی در خصوص وضعیت عالیشاه و سرلک که مصدوم شده اند، افزود: باید شرایط تیم امید و سرلک بررسی شود. باید ببینیم وضعیت او چگونه خواهد بود. من الان چیز زیادی نمی دانم و باید آنها را بررسی کرد. در مورد بازی با الدیل باید بگویم که مسابقه مرگ و زندگی است. شاید مهم ترین بازی سال. امسال اولین سالی است که شرایط صعود تیم های دوم به این شکل است و فکر می کنم رقابت تنگاتنگی بین تیم ها وجود دارد. فقط باید به 3 امتیاز فکر کنیم. با حضور هواداران که نقطه قوت اصلی تیم ماست، می توانیم بازی خوبی ارائه دهیم. الدحیل هم تیم خوبی است و با توجه به تغییراتی که در کادر فنی داشتند نتایج فزاینده ای نشان دادند و تیم خوبی هستند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)