افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
0

گل زدن به یک تیم 10 نفره یک پنالتی بزرگ بود.

  • کد خبر : 377831
گل زدن به یک تیم 10 نفره یک پنالتی بزرگ بود.

۰۶ / ۰۷ / ۱۴۰۳ – ۲۳:۲۲:۲۴ سرمربی سپاهان گفت: بازیکنان فکر می کردند به راحتی می توانند گلزنی کنند اما در ضدحمله بی دقتی کردیم و گل را زدیم. به گزارش ایلنا، خوزه مورایس در نشست خبری پس از شکست مقابل تراکتور در فولادشهر اظهار داشت که در نیمه اول و قبل از کارت […]


۰۶ / ۰۷ / ۱۴۰۳ – ۲۳:۲۲:۲۴





سرمربی سپاهان گفت: بازیکنان فکر می کردند به راحتی می توانند گلزنی کنند اما در ضدحمله بی دقتی کردیم و گل را زدیم.

به گزارش ایلنا، خوزه مورایس در نشست خبری پس از شکست مقابل تراکتور در فولادشهر اظهار داشت که در نیمه اول و قبل از کارت قرمز وضعیت خوبی داشتیم و قبل از کارت قرمز بهتر بودیم. بازیکنان فکر می کردند به راحتی می توانند گلزنی کنند. اما در یک ضد حمله شکست خوردیم و گل زدیم. آنها در آن لحظه تمرکز لازم را نداشتند، گل زدن به تیم 10 نفره یک پنالتی بزرگ بود. در نیمه دوم تراکتور با برتری گل فشرده تر و عقب تر بازی کرد.

وی افزود: ما قصد داشتیم از بالا پرس کنیم، اما سازمان دفاعی تراکتور شکست نخورد، اتوبوس را پارک کردند و فرصتی به ما ندادند، فرصت گلزنی نداشتیم.

مورایس گفت: “ما هر کاری که می توانستیم انجام دادیم، اما روز گلزنی ما نبود.” این پیروزی را به تراکتور و تلاش بازیکنان را تبریک می گویم. ما در حال رشد و پیشرفت هستیم، باید سرمان را بالا نگه داریم زیرا چند روز دیگر بازی لیگ قهرمانان آسیا را داریم.

مورایس ادامه داد: بازیکن باکیفیتی داریم، رشد قدم به قدم انجام می شود. بازیکنان از سیستم متفاوتی می آیند، ما در حال رشد هستیم و برای قهرمانی می جنگیم، فکر می کنم آینده خوبی در پیش داریم. ما بازیکنان باکیفیتی داریم، بازیکنان باکیفیت باید فداکاری پیدا کنند و نه تنها بازیکنان خارجی، بازیکنان جدید هم باید فداکاری پیدا کنند. .

و افزود: مشکل داشتیم. دانشمند تجربه و حس رهبری در تیم دارد، مصدوم است. نمی توان گفت که یک بازیکن یک شبه تفاوت ایجاد می کند. آن روز شانس ما نبود، در نیمه اول موقعیت بهتری داشتیم، اما وقتی بازیکنی کم می آورد، بازیکنان به هم فشار می آوردند و نتیجه نمی داد، رقیب یک فرصت و یک گل داشت.

مورایس با تاکید بر اینکه به عنوان مربی قصد دارم بهترین تیم را برای قهرمانی آماده کنم، گفت: رقابت های آسیایی متفاوت است، ما یک بازی خارج از خانه انجام دادیم و شکست خوردیم، پارسال به دلیل قوانین اجرایی بازی را 3 بر صفر شکست دادیم. بازی های داخل خانه را بردیم و به مرحله بعد رفتیم، آسیا مثل قبل نیست و تیم ها در حال آماده شدن هستند، ابتدا بدون مدافع میانی شروع کردیم، چند بازیکن رفتند و بازیکنان جدید خودشان را به تیم می دهند، فکر می کنم ما هستیم. در مسیر خوب

سرمربی سپاهان در پایان افزود: پارسال یک بازی را با 2 بازیکن کمتر یک بر صفر بردیم. استرس تیم با بازیکن بیشتر می شود، اشتباهاتی رخ می دهد، ما نباید اینطور گل می زدیم، برای بازیکنان، تیم و هواداران متاسفم و قول می دهم در آینده بهتر باشیم.


انتهای پیام/


تلگرام خبری

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=377831

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.