افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
2

گلکسی M54 معرفی شد میان‌رده‌های با سخت‌افزار نزدیک پرچمدار

  • کد خبر : 17004
گلکسی M54 معرفی شد  میان‌رده‌های با سخت‌افزار نزدیک پرچمدار

سامسونگ پس از عرضه گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی S23 در ابتدای امسال، اکنون روی محصولات خود تولید کرده و در همین راستا، شاهد رونمایی از گوشی هوشمند هوشمند گلکسی گلکسی گلکسی گلکسی گلکسی گلکسی گلکسی گلکسی گلکسی گلکسی منطقه ی منطقه ی هوایی ایروان ایراد می کند در اولین مشخصات این گوشی جدید، به می‌رسد […]

سامسونگ پس از عرضه گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی S23 در ابتدای امسال، اکنون روی محصولات خود تولید کرده و در همین راستا، شاهد رونمایی از گوشی هوشمند هوشمند گلکسی گلکسی گلکسی گلکسی گلکسی گلکسی گلکسی گلکسی گلکسی گلکسی منطقه ی منطقه ی هوایی ایروان ایراد می کند در اولین مشخصات این گوشی جدید، به می‌رسد که با نسخه بهبود یافته‌های گلکسی a5، که صفحه بزرگ‌تر را با وضوح تصویری بالاتر و همچنین باتری بزرگ‌تر نشان می‌دهد.

گلکسی M54 دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی از نوع امولد با نمایش فول اچ‌دی پلاس (2400 در 1080 پیکسل)، تازه‌سازی تازه‌سازی 120 هرتز و صفحه محافظ گوریلا گلس 5 است. در داخل هم از پردازنده اگزینوس 1380 سامسونگ به عنوان تپنده گوشی استفاده می شود که یک 5 نانومتری است.

در مورد این گوشی با 8 باید ذخیره شده عرضه شود و در بخش فضای‌سازی در گزینه 128 دانشگاه و 256 دانشگاه در اختیار شما قرار خواهد گرفت. همچنین یک کارت حافظه میکرو اس دی هم وجود دارد که کاربران می توانند فضای ذخیره سازی گوشی را ذخیره کنند.

گلکسی M54

در دوربین، یک دوربین سه‌گانه در پشت بدنه که شامل یک سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی با قابلیت لرزششگیر اپتیکال (OIS) است، یک لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک لنز لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی مگاپیکسلی. در قسمت جلو یک دوربین دوربین 32 مگاپیکسلی برای عکاسی و تماس‌های ویدیویی ویدیویی گرفته شده است.

این گوشی میان‌رده سیستم عامل اندروید 13 را با رابط کاربری سفارشی One UI 5.1 به پیش فرض اجرا می‌کند و انرژی نیاز به قطعات یک باتری 6000 میلی‌لیتری آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 25 وات وات تامین می‌کند. در ، سامسونگ اطلاعات مربوط به قیمت حال و جزئیات در بودن گوشی خارج از خارج از راش فاش نشده است. M54 به زودی در بازارهای دیگر نیز عرضه می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=17004

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.