افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
0

گلکسی A26 با سریعترین Exynos 1280 که در Geekbench دیده شده است

  • کد خبر : 403049
گلکسی A26 با سریعترین Exynos 1280 که در Geekbench دیده شده است

این روزها سامسونگ در حال آماده شدن برای معرفی نسل بعدی گوشی های مقرون به صرفه و میان رده است. پس از معرفی گوشی گلکسی A16 و فاش شدن رندرهای گلکسی A36 5G، حالا نوبت به گلکسی A26 رسیده است که به صورت غیر رسمی در بنچمارک Geekbench ظاهر شد و توجه ها را به […]

این روزها سامسونگ در حال آماده شدن برای معرفی نسل بعدی گوشی های مقرون به صرفه و میان رده است. پس از معرفی گوشی گلکسی A16 و فاش شدن رندرهای گلکسی A36 5G، حالا نوبت به گلکسی A26 رسیده است که به صورت غیر رسمی در بنچمارک Geekbench ظاهر شد و توجه ها را به خود جلب کرد.

این گوشی با شماره مدل SM-A266B اخیرا در بنچمارک Geekbench ظاهر شده و طبق سیستم نامگذاری سامسونگ احتمالاً به گلکسی A26 اشاره دارد. از اطلاعات موجود در لیست مشخص است که این گوشی با فناوری 5G سازگار است، اما جالب ترین نکته در مشخصات داخلی آن است.

پردازنده Exynos 1280 بیشتر در Galaxy A26 است

به نظر می رسد گلکسی A26 از پردازنده Exynos 1280 با کد S5E8825 در بنچمارک استفاده می کند. این پردازنده قبلا در گوشی های میان رده سامسونگ دیده شده بود و چیز جدیدی در این قسمت وجود ندارد. اما نکته جالب فرکانس کاری این پردازنده است.

پردازنده Exynos 1280 معمولاً برای هسته های قدرتمند خود با فرکانس 2.4 گیگاهرتز کار می کند، اما لیست Geekbench نشان می دهد که در Galaxy A26 تا 2.6 گیگاهرتز تقویت شده است. این تغییر ممکن است نشان دهنده این باشد که سامسونگ تراشه پردازنده میان‌رده خود را کمی اورکلاک کرده یا فرآیند تولید بهینه‌تری را برای دستیابی به سرعت‌های بالاتر بدون گرم شدن بیش از حد اتخاذ کرده است.

سایر مشخصات و امکان معرفی امکانات جدید

علاوه بر پردازنده، لیست Geekbench نشان می دهد که گلکسی A26 با 6 گیگابایت رم عرضه می شود که برای یک گوشی میان رده در سال 2024 منطقی به نظر می رسد. با این حال، سایر مشخصات هنوز در دست نیست.

انتظار می رود سامسونگ با الهام از گلکسی A36 از صفحه نمایش Infinity-O در A26 نیز استفاده کند، زیرا طراحی قدیمی با بریدگی U شکل در گلکسی A25 دیگر چندان جذاب نیست و باید تغییرات جدیدی ایجاد شود. احساس کرد.

دوربین و باتری

مشخصات دوربین هنوز ناشناخته است، اما با توجه به اینکه گلکسی A25 دارای سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسلی است، تعجب آور نیست که گلکسی A26 نیز همین تنظیمات را داشته باشد. در مورد باتری، احتمالاً شاهد همان باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی خواهیم بود.

نرم افزار و به روز رسانی

یکی از بزرگ‌ترین به‌روزرسانی‌هایی که احتمالاً در گلکسی A26 شاهد آن هستیم، نرم‌افزار آن است. بر اساس اطلاعات Geekbench، این گوشی با اندروید 15 راهی بازار خواهد شد که نشان از آپدیت بودن نرم افزار این گوشی میان رده دارد. علاوه بر این، اگر سامسونگ به روند خود در ارائه به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری طولانی‌مدت مشابه گلکسی A16 ادامه دهد، ممکن است شاهد شش به‌روزرسانی بزرگ اندروید برای این مدل باشیم که قطعاً برای کاربران یک امتیاز مثبت خواهد بود.

زمان عرضه و دسترسی

اگرچه گلکسی A26 هنوز به طور رسمی معرفی نشده است، اما اطلاعات موجود حاکی از آن است که این گوشی به زودی وارد بازار خواهد شد. البته هنوز زمان دقیق عرضه و بازارهای هدف این گوشی مشخص نشده است، اما بر اساس اطلاعاتی که در Geekbench به بیرون درز کرده، به نظر می رسد سامسونگ به زودی این گوشی را معرفی و تمامی این جزئیات را فاش خواهد کرد.

نتیجه گیری

بر اساس اطلاعات منتشر شده، به نظر می رسد گلکسی A26 5G گزینه مناسبی در رده گوشی های میان رده باشد. استفاده بیشتر از تراشه پردازشی Exynos 1280، پشتیبانی از اتصال 5G و امکان ارائه عملکردهای نرم افزاری جدید، این گوشی را به گزینه ای جذاب برای کاربران تبدیل کرده است. البته باید منتظر معرفی رسمی سامسونگ و اعلام جزئیات بیشتر از ویژگی های این گوشی باشیم، اما آنچه تاکنون مشخص شده نوید یک گوشی میان رده با ویژگی های جدید و به روز را می دهد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=403049

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.