افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 26 September , 2024
5

گلکسی A24 با 8 گیگابایت رم و دوربین 50 مگاپیکسلی معرفی شد

  • کد خبر : 18640
گلکسی A24 با 8 گیگابایت رم و دوربین 50 مگاپیکسلی معرفی شد

شایعات و درز در مورد گوشی ارزان قیمت سامسونگ گلکسی A24 مدت زیادی است که قوت گرفته است و امروز شعبه ویتنام این شرکت بالاخره تصمیم گرفت این گوشی را به همراه مشخصات و تصاویر آن در وب سایت خود قرار دهد. به این ترتیب، تنها علامت سوال بزرگی که برای گلکسی A24 باقی می‌ماند، […]

شایعات و درز در مورد گوشی ارزان قیمت سامسونگ گلکسی A24 مدت زیادی است که قوت گرفته است و امروز شعبه ویتنام این شرکت بالاخره تصمیم گرفت این گوشی را به همراه مشخصات و تصاویر آن در وب سایت خود قرار دهد. به این ترتیب، تنها علامت سوال بزرگی که برای گلکسی A24 باقی می‌ماند، قیمت و در دسترس بودن آن است که می‌توان انتظار داشت به زودی شاهد آن باشیم. با دی جی همراه باشید.

galaxy a24

گلکسی A24 دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی Super AMOLED با رزولوشن Full HD+ با یک بریدگی قطره ای در بالا برای دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی است. در حال حاضر، جزئیاتی در مورد نرخ به روز رسانی صفحه نمایش وجود ندارد، اما شایعات قبلی به پنل 90 هرتزی اشاره می کنند.

galaxy a24

جدیدترین گوشی سری گلکسی A سامسونگ به پردازنده مدیاتک هلیو G99 همراه با 6 یا 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است که می توان آن را از طریق کارت microSD افزایش داد. دوربین پشتی این گوشی نیز دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال (OIS)، ماژول فوق عریض 5 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی است.

galaxy a24

به نظر می رسد که سیستم عامل OneUI 5.1 مبتنی بر اندروید 13 به صورت پیش فرض بر روی گوشی نصب شده است و می توان از آن به طور مستقیم استفاده کرد. گلکسی A24 از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می کند که از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می کند.متاسفانه شرکت کره ای سامسونگ علاقه چندانی به افزایش سرعت شارژ گوشی های خود ندارد و حتی مدل های پرچمدار سری گلکسی اس نیز تنها از شارژ 25 واتی پشتیبانی می کنند. در حالی که گوشی های چینی حتی از مرز 200 وات هم عبور کرده اند!

galaxy a24

سامسونگ گلکسی A24 در رنگ های مشکی، زرشکی، سبز و نقره ای عرضه خواهد شد. همانطور که در ابتدا گفتیم قیمت این گوشی هنوز به صورت رسمی تایید نشده است اما اطلاعات درز کرده به قیمت زیر 200 یورو در اروپا اشاره دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=18640

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.