افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
6

“گلکسی اس 23 اف ای” و “گلکسی تب اس 8 اف ای” چند ماه دیگر خواهند شد.

  • کد خبر : 16316
“گلکسی اس 23 اف ای” و “گلکسی تب اس 8 اف ای” چند ماه دیگر خواهند شد.

طبق شایعاتی که منتشر شده است، سامسونگ قصد دارد مقرون به صرفه‌ترین مدل از سری گلکسی 23 یعنی گلکسی اس 23 اف اف (Galaxy S23 Fe) را در ماه اوت سال جاری در پایان ماه مبارک رمضان سال 1402 به جدیدترین نسل از دستگاه‌های تاشوی تاشوی تاشوی عرضه می‌کند. کند. این اطلاعات پس از آن […]

طبق شایعاتی که منتشر شده است، سامسونگ قصد دارد مقرون به صرفه‌ترین مدل از سری گلکسی 23 یعنی گلکسی اس 23 اف اف (Galaxy S23 Fe) را در ماه اوت سال جاری در پایان ماه مبارک رمضان سال 1402 به جدیدترین نسل از دستگاه‌های تاشوی تاشوی تاشوی عرضه می‌کند. کند.

این اطلاعات پس از آن منتشر می‌شود که شرکت کره‌ای در تصمیمی عجیب، از عرضه گلکسی 22 اف ای چشم‌پوشی و طرفداران خود را نشان می‌دهد. حال، این شرکت به آشتیاق فراوان کاربران نسبت به زیرمجموعه Fe پی برده قصد دارد در سال جدید گلکسی 23 اف ای را روانه بازار کند. انتظار می‌رود گوشی پریمیوم «ارزان» مورد استقبال استقبالی را می‌گیرد که محدودی داشته باشد، در عین حال می‌خواهند تا از مزایای سری جدید گلکسی اس 23 بهره‌مند بهره‌مند شوند.

گلکسی تب اس 7 اف ای
گلکسی تب اس 7 اف ای

اما گلکسی اس 23 اف ای تمام آن چیزی نیست که سامسونگ امسال برای طرفداران خود در نظر گرات. اطلاعات حاکی از آن هستند که تبلت مقرون فقط گلگسی تب اس 8 اف ای (Galaxy Tab S8 Fe) ممکن است رویداد رویداد ماه اوت رونمایی شود. همچنین شایعه که در همین رویداد از سری جدید رده بالای سامسونگ یعنی گلکسی تب اس 9 رونمایی خواهد شد. عرضه دو بزرگ در کنار هم و در یک مشترک، برای سامسونگ غیرعادی است اما عرضه گلکسی تب اس 8 اف ای در کنار گلکسی اس 23 ای و گوشی‌های گوشی‌های تاشو جدید کاملاً محتمل محتمل به نظر نظر.

قبلاً برخی از کره‌های گزارش شده بودند که گلکسی تب اس 8 ممکن است در ماه اوت یا ارائه شود، این موضوع را می‌توان ارزیابی کرد. اگر شایعات صحت داشته باشند، گلکسی تب اس 8 اف ای می تواند جانشین اس 7 اس ای باشد که در ماه مه سال 2021 عرضه شده بود. گفته می‌شود که این با شماره مدل SM-X506B دارای سیستم مدیاتک صفحه نمایش نمایش LCD بوده و از قلم پشتیبانی پشتیبانی می‌کند. و آن است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=16316

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.