افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
6

گل‌محمدی: باید گل دوم می‌زدیم تا کار به هیجان نکشد/ بازیکنان به خاطر رقبا تحت فشار بودند.

  • کد خبر : 17336

سرمربی تیم پرسپولیس: در نیمه دوم گل دوم را می زدیم تا به هیجانات هیجانات آخر نکشد. یحیی گل‌محمدی تیم پرسپولیس در نشست خبری بعد از برد مقابل مس اظهار داشت: بازی در خوب بود.در نیمه اول خیلی خوب بودیم و به گل گل. بازی مالکانه ای داشتیم. در نیمه دوم پایه گل دوم را […]

سرمربی تیم پرسپولیس: در نیمه دوم گل دوم را می زدیم تا به هیجانات هیجانات آخر نکشد.

یحیی گل‌محمدی تیم پرسپولیس در نشست خبری بعد از برد مقابل مس اظهار داشت: بازی در خوب بود.در نیمه اول خیلی خوب بودیم و به گل گل. بازی مالکانه ای داشتیم. در نیمه دوم پایه گل دوم را می زدیم تا کار به هیجانات بازی نکشد.

گل‌محمدی زیادان: ما در این بازی‌ها و بازیکنان باید بدانند که این موقعیت‌ها را زیاد به دست نمی‌آورند. در ده آخر طبیعی بود که تیم حریف با بالا بازی کند و به فشار بیاورد اما به نظرم ۹۰ دقیقه بازی به حریف موقعیت نمی دهد. بازیکنان برای این با توجه به نتایج سایر رقبا فشار بودند اما خوب با بازی بازی کردند به چند دقیقه.

سرمربی پرسپولیس گفت: بازیکنانم باید با خوب وارد زمین شوند و فکر کنند که مشکلات زیادی وجود دارد که باشگاه باید به فکر حل این مشکلات باشد. امیدوارم که شش بازی باقیمانده نتایج خوبی کسب کنیم که در هر بازی بازی آینده هدف ماست. بازی امروز هم بازی سختی بود و فکر میکنم حریف اولین باخت خود را در زمینه خاناشدی. ما موقعیتهای خوبی داشتیم و میتوانیم گلهای بیشتری هم بزنیم.

عملکرد عملکرد خصوصی محمد عمری افزود: پیشرفت و آینده این بازیکن به شخصیت و اخلاق حرفه‌ای. عمری بازیکنی است که برای آینده خود هدف را باید جستجو کرد. او می‌تواند از این هم باشد به شرطی که بیشتر بکشد و زندگی خود را رعایت کند که البته چنین شخصیتی هم دارد.

گل‌محمدی در داور ویژه بازی همان کرد: بازی برخوردی اما طبیعی است که تیمی بازی‌ها را در داوری ویژه حرف نمی‌زند. به نظرم داوری در مجموعه عملکرد خوبی داشت هر دو نیمه بازی شاهد تصمیم گیری تیم خوب بود و من از آنها تشکر می کنم.

سرمربی پرسپولیس چرا نام او در بین گزینه‌های تیم ملی قرار ندارد افزود: در این باره صحبت می‌کند. این فدراسیون بود که من در لیست نباشم و در این باره اظهار نظر هم نمی‌کنم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=17336

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.