افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

گلسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان این تیم دوید! – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 250145
گلسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان این تیم دوید!  – پرسپولیس نیوز

مدافع گرجستانی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پزشکان سپاهان بیشتر از بازیکنان خود در زمین می دویدند که این برای من مشکوک است. فکر می کردم سپاهان بهتر بازی کند اما متاسفانه بازی زیبایی نبود. گئورگی گلسیانی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل سپاهان گفت: سپاهان برای برد به آزادی نیامد […]

مدافع گرجستانی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پزشکان سپاهان بیشتر از بازیکنان خود در زمین می دویدند که این برای من مشکوک است. فکر می کردم سپاهان بهتر بازی کند اما متاسفانه بازی زیبایی نبود.

گئورگی گلسیانی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل سپاهان گفت: سپاهان برای برد به آزادی نیامد و به سادگی در زمین وقت تلف می کرد. ما در هر بازی برای برد می جنگیدیم اما امروز سپاهان طوری بازی کرد که انگار نمی خواست برنده شود. فقط یک تیم فوتبال بازی می کرد و آن پرسپولیس بود.

وی گفت: پزشکان سپاهان بیشتر از بازیکنان خود در زمین می دویدند که برای من جای تردید دارد. شاید پزشکان سپاهان جادویی در کیف داشتند که وقتی وارد زمین می شدند بازیکنانشان پیشرفت می کردند. از سپاهان انتظار چنین رفتار و بازی را نداشتم. امروز انتظار بازی خوبی را داشتم. 2 تیم موقعیت ایجاد می کنند و 2 تیم می خواهند برنده شوند اما امروز سپاهان صفر صفر آمد.

گلسیانی گفت: هنوز یک امتیاز از استقلال عقب هستیم. پیش بینی قهرمان بسیار دشوار است. ما هنوز فرصت داریم و باید بتوانیم تمام امتیازات را اضافه کنیم. ما در هفته های اخیر امیدواریم و شک نداریم که با تمام توان برای قهرمانی می جنگیم تا بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم.

دیدار حساس تیم های پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران با تساوی به پایان رسید تا پرسپولیس فرصت صدرنشینی را از دست بدهد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)