افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
5

گلسیانی: هر هندی پنالتی نیست/ دربی را بردیم و بس

  • کد خبر : 19255

مدافع گرجستانی پرسپولیس گفت: کاملا با نظر کارشناسان داوری موافقم چون همه هندی ها جریمه نمی شوند. گئورگی گلسیانی، مدافع گرجستانی پرسپولیس یکی از بهترین مدافعان حاضر در لیگ ایران است. مدافعی که علاوه بر عملکرد دفاعی خوبش، گلزن ترین مدافع حال حاضر فوتبال ایران نیز محسوب می شود که آمار بسیار خوبی در مرحله […]

مدافع گرجستانی پرسپولیس گفت: کاملا با نظر کارشناسان داوری موافقم چون همه هندی ها جریمه نمی شوند.

گئورگی گلسیانی، مدافع گرجستانی پرسپولیس یکی از بهترین مدافعان حاضر در لیگ ایران است. مدافعی که علاوه بر عملکرد دفاعی خوبش، گلزن ترین مدافع حال حاضر فوتبال ایران نیز محسوب می شود که آمار بسیار خوبی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی و لیگ از خود به جای گذاشته است. ایران ورزشی به بهانه پیروزی پرسپولیس در دربی و صعود این تیم به بالای جدول با گئورگی گلسیانی گفت و گو کرده است.

مهم ترین بازی فصل را بردی. پرسپولیس شایسته برد در دربی 100 بود.

من با شما موافقم. یکی از مهم ترین بازی های فصل را بردیم و این نشان می دهد که شایسته آن بودیم. قطعاً بازی سختی بود و در چنین بازی هایی فقط یک موقعیت گلزنی دارید که باید از آن استفاده کنید و ما از این فرصت استفاده کردیم.

پیروزی مقابل هواداران در پرسپولیس چه حسی داشت؟

جو باورنکردنی در ورزشگاه حاکم بود و می خواستم ورزشگاه پر شود اما به هر حال با همین وضعیت، شور و هیجان زیادی از طرف هواداران دریافت کردیم. حضور تماشاگران در ورزشگاه ها یکی از جذابیت های اصلی فوتبال ایران است.

تو و دیگر مدافعان پرسپولیس فوق العاده بودی. راز دفاع موفق پرسپولیس در دربی چه بود؟

هیچ رازی وجود ندارد. فقط نظم و انضباط در طول فصل داشتیم و در دفاع منظم و منسجم کار کردیم که نقش زیادی در موفقیت دفاع داشت.

این بار در دربی فرصت گلزنی نداشتی. از این بابت ناراحت نیستی؟

ما دربی را بردیم و این مهمترین چیز است. بنابراین دلیلی برای ناراحتی من وجود ندارد.

در دقایق ابتدایی بازی توپ به دست او برخورد کرد، باشگاه و هواداران استقلال می گویند که داور باید برای آن صحنه پنالتی می گرفت که البته کارشناسان داوری این ادعا را رد کرده اند. نظر شما در مورد آن چیست؟

من کاملا با نظر کارشناسان داوری موافقم چون هر هندی پنالتی نیست و فاکتورها و فاکتورهای زیادی وجود دارد که داور قبل از اعلام ضربه پنالتی باید در نظر بگیرد.

خیلی ها می گویند با برد در دربی قهرمان لیگ می شوید. با توجه به سه بازی باقیمانده تیمتان و دو مدعی دیگر، به نظر شما کدام تیم بیشترین شانس را برای برد دارد؟

ما یک امتیاز بیشتر از سپاهان داریم اما این به معنای تمام شدن ماموریت ما نیست. سه بازی سخت در پیش داریم و باید حداکثر امتیاز را از آن بازی ها بگیریم. فعلا فقط به بازی بعدی مان با گل گهر فکر می کنیم چون جام حذفی هم برای ما مهم است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=19255

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.