افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
2

گلسیانی: متاسفم و عذرخواهی می کنم/ اطلاعیه حمله به من را پخش کردند! – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 146925
گلسیانی: متاسفم و عذرخواهی می کنم/ اطلاعیه حمله به من را پخش کردند!  – پرسپولیس نیوز

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار مقابل الدحیل و از دست دادن یک پنالتی پستی را خطاب به هواداران منتشر کرد. گئورگی گلسیانی عصر پنجشنبه در صفحه خود نوشت: خانواده و هواداران عزیز پرسپولیس، بابت بازی قبل عذرخواهی و ناراحتی خود را اعلام می کنم. پیام های تشویقی زیادی دریافت کرده ام و حرف […]

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار مقابل الدحیل و از دست دادن یک پنالتی پستی را خطاب به هواداران منتشر کرد.

گئورگی گلسیانی عصر پنجشنبه در صفحه خود نوشت: خانواده و هواداران عزیز پرسپولیس، بابت بازی قبل عذرخواهی و ناراحتی خود را اعلام می کنم. پیام های تشویقی زیادی دریافت کرده ام و حرف های بد زیادی هم دریافت کرده ام، این بخشی از فوتبال است و به همین دلیل قابل قبول است. من فرصت بسیار خوبی داشتم تا تو را با پنالتی خوشحال کنم و به آن اطمینان داشتم، اما در فوتبال این اتفاق برای همه بازیکنان می افتد. آنها بطری ها و سنگ های زیادی را به سمت تیمی پرتاب کردند که سال گذشته تمام جام ها را به دست آورد و هنوز چیزهای زیادی برای اثبات دارد. ما خانواده بزرگی هستیم، امنیت و احترام خانواده در هر شرایطی مهمترین چیز است.

حالا سوال دوم. بسیاری از مردم از من می پرسند که آیا واقعاً نامه اخطار پرداخت دیرکرد به باشگاه ارسال کرده ام؟ بله واقعا فرستادم من معتقدم که پول مهم ترین چیز در زندگی نیست، اما گاهی اوقات دوره های سختی ظاهر می شود که ما به طور کامل بی پول می شویم و باید مراقب خانواده خود باشیم. من خجالت نمی کشم که بگویم هر پنی که تا به حال در زندگی ام به دست آورده ام از گالن های عرق سرچشمه می گیرد. و من در قبال خانواده بزرگم مسئولیت کامل دارم و هیچ وقت از انجام هر کار سختی در زمانی که آنها رنج می برند دریغ نمی کنم. واقعیت این است که از آخرین پرداخت من بیش از سه ماه می گذرد. یک ماه پیش با نمایندگان باشگاه صحبت کردم و وضعیت بد مالی خود را به وضوح توضیح دادم و درخواست حمایت احتمالی کردم. قول هایی دریافت کردم، اما… بار دوم که درخواست کمک کردم، دوباره وعده هایی دریافت کردم که هرگز محقق نشد. در این مدت دوستان عزیزم، برخی از هم تیمی ها و یکی از هواداران ما کمک های گرانبهایی و فراموش نشدنی به من و خانواده ام کردند. دو هفته پیش یک نامه اخطار رسمی به باشگاه فرستادم، اما هنوز منتظرم. برای جلوگیری از افشای اطلاعات داخلی به هیچکس و فقط اعضای باشگاه اطلاع ندادم. پس از بازی قبلی این اطلاعات در تمامی رسانه ها پخش شده است. خواسته یا ناخواسته نقشه مقتول برای هدایت تمام خشم شهر به سمت من با موفقیت اجرا شد. یک خانواده قوی همیشه سعی می کند مشکلات خانوادگی را در درون خانواده حل کند. و هرگز یکی از اعضای خانواده را به قربانی عدالت عمومی تبدیل نمی کند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)