افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

گلسیانی: شاگرد نکونام بودم اما علاقه ای به سبک بازی استقلال ندارم/ جای مرتضی در پرسپولیس خالی است – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 233098
گلسیانی: شاگرد نکونام بودم اما علاقه ای به سبک بازی استقلال ندارم/ جای مرتضی در پرسپولیس خالی است – پرسپولیس نیوز

مدافع غایب پرسپولیس در دربی اعلام کرد که اصلا علاقه ای به سبک بازی استقلال ندارد. گئورگی گلسیانی مدافع پرسپولیس در گفتگو با فردوسی پور درباره دربی گفت: برنامه ما این بود که چون استقلال از بالا پرس نمی کرد باید سریع و باز بازی کنیم و توپ را به دو طرف و منطقه و […]

مدافع غایب پرسپولیس در دربی اعلام کرد که اصلا علاقه ای به سبک بازی استقلال ندارد.

گئورگی گلسیانی مدافع پرسپولیس در گفتگو با فردوسی پور درباره دربی گفت: برنامه ما این بود که چون استقلال از بالا پرس نمی کرد باید سریع و باز بازی کنیم و توپ را به دو طرف و منطقه و زمین پاس کنیم. جریان سریع بود.” داشتیم بازی رو عوض میکردیم

مدافع گرجستانی با اشاره به تاکتیک پرسپولیس در دربی گفت: در این تاکتیک حق ندارید به راحتی توپ را از دست بدهید. به عنوان مثال، زمانی که اورونوف توپ را دریافت کرد، به سادگی آن را لو داد، همانطور که ترابی این کار را انجام داد. از این رو سرعت بازی کند بود و دربی خسته کننده بود. این یک نمایش است و باید حواسمان باشد که این نمایش خوب خواهد بود، نمی توانیم صد بار بازی را متوقف کنیم چون در این صورت کیفیت بازی از بین می رود.

گلسیانی در خصوص سبک بازی پرسپولیس با استقلال توضیح داد: پرسپولیس می توانست سریعتر فضای بازی را تغییر دهد زیرا استقلال هم سمت راست بازی نمی کرد، او عمدتاً عقب بازی می کرد و فقط به چپ و راست می رفت. در این صورت باید فضاها را پیدا کنید، باید یک مزیت عددی ایجاد کنید، باید تعداد بیشتری در منطقه داشته باشید و متأسفانه نتوانستیم این کار را انجام دهیم، اگرچه فرصت هایی داشتیم، اما نمی توانید بازی کنید. بنابراین مقابل حریفی چون استقلال.

گلسیانی درباره عملکرد فرجی و نعمتی در دربی و عدم توانایی بازی این دو مدافع پرسپولیس توضیح داد: هر دو مدافع خیلی خوب هستند نه اینکه در تیم من باشند. آن لحظه که نعمتی پرسپولیس را نجات داد، لحظه خیلی خوبی بود، اما چه بگویم، اصلاً از سرعت بازی خوشم نیامد. به نظر من مدافعان پرسپولیس با توجه به اینکه اصلا تحت فشار استقلالی ها نبودند می توانستند سریعتر بازی کنند و جلوتر باشند. جای مرتضی خیلی خالیه.

گلسیانی درباره تاکتیک نکونام در دربی گفت: ما تیم بهتری هستیم و فوتبال بهتری بازی می کنیم اما به ایده نکونام احترام می گذارم. او مربی خوبی است و مربی من هم بود و این تاکتیک مورد علاقه نکونام است و وقتی با آن نتیجه می گیرد می توان گفت تاکتیک خوبی بود اما من علاقه ای به این تاکتیک ندارم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)