افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

گلسیانی: بین دو باری که به همسرم گفتم به ورزشگاه برنگرد / هیچ تیمی به اندازه ما مستحق قهرمانی نبود / برای تمدید قرارداد با من تماس نگرفتند – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 299328
گلسیانی: بین دو باری که به همسرم گفتم به ورزشگاه برنگرد / هیچ تیمی به اندازه ما مستحق قهرمانی نبود / برای تمدید قرارداد با من تماس نگرفتند – پرسپولیس نیوز

جورجی گلسیانی مدافع پرسپولیس گفت: نمی دانم گلی که زدم آفساید بود یا نه. تنها چیزی که مشخص است و من در تصاویر دیدم این است که کمک داور بدون دخالت VAR نمی توانست تشخیص درستی بدهد. یکی از بهترین خارجی هایی که تا به حال به فوتبال ایران آمده، جورجی گلسیانی، مدافع گرجستانی پرسپولیس […]

جورجی گلسیانی مدافع پرسپولیس گفت: نمی دانم گلی که زدم آفساید بود یا نه. تنها چیزی که مشخص است و من در تصاویر دیدم این است که کمک داور بدون دخالت VAR نمی توانست تشخیص درستی بدهد.

یکی از بهترین خارجی هایی که تا به حال به فوتبال ایران آمده، جورجی گلسیانی، مدافع گرجستانی پرسپولیس است. مدافع بلند قامتی که در این فصل لیگ برتر گل قهرمانی سرخ ها را به ثمر رساند و به قهرمانی تیمش کمک کرد. گلسیانی که با درخشش در پرسپولیس به تیم ملی گرجستان دعوت شده بود، این روزها به همراه تیم ملی کشورش در جام ملت های اروپا حضور دارد و باید به عنوان تنها نماینده فوتبال ایران در این رقابت ها به میدان برود.

گفتگویی با گلسیانی در موضوعات مختلف انجام شده است که در ادامه می خوانید.

از گل قهرمانی که به پرسپولیس زدی شروع کنیم. بازی برای شما مساوی بود اما در نهایت توانستید قهرمان شوید.
بله دقیقا همینطور بود مس با محرم نویدکیا تیم بسیار خوبی بود و مقابل ما مقاومت خوبی داشت. بازی داشت تمام می شد. همه تیم استرس داشتند و هواداران زیادی به ورزشگاه آمده بودند. ما باید همه چیز را می دادیم تا تیم قهرمان شود. او همچنین وظیفه داشت بیشتر در حملات شرکت کند و به تیم کمک کند. خوشحالم که زحمات ما نتیجه داد و توانستیم گلزنی کنیم. گل من حاصل کار تیمی بود و پاس عالی وحید امیری به من اجازه گلزنی داد. این گل واقعا به من چسبید و برایم خوشایند بود. خوشحالم که دومین قهرمانی ام را با پرسپولیس کسب کردم و فکر می کنم فوق العاده بود.

تیم او در اواسط فصل با تغییر کادرفنی مواجه شد. این موضوع را چگونه ارزیابی می کنید؟
یحیی گل محمدی مربی بزرگی است و برای ما زحمت کشید. شرایط به گونه ای بود که او از ما جدا شد و اسمار را به عنوان مربی انتخاب کردند. ما هم اسمار را می شناختیم و هم او ما را کاملاً می شناخت. این خیلی به تیم کمک کرد. تفاهم خوبی در تیم و بین بازیکنان و کادرفنی وجود داشت و این به ما کمک کرد تا قهرمان شویم.

استقلالی به گل خود اعتراض کرد و گلی که زد را آفساید دانست. واقعا آفساید بودی؟
نمی دانم گلی که زدم آفساید بود یا نه. تنها چیزی که مشخص است و من در تصاویر دیدم این است که کمک داور بدون دخالت VR نمی تواند تشخیص درستی بدهد. من شنیده ام که کارشناسان داوری همین را می گویند. در این بازی پنالتی واضحی از من دریافت نکردند. دروازه بان حریف با مشت به صورتم زد و باید پنالتی می گرفت. چرا کسی در این مورد چیزی نگفت؟ دروازه بان حریف باید خیلی زودتر به خاطر لگد زدن به سروش رفیعی اخراج می شد. باز هم به این موضوع زیاد پرداخته نشد. مهم نیست دیگران چه می گویند. قهرمانی ما مهم است زیرا توانستیم با شایستگی قهرمان شویم و هوادارانمان را خوشحال کنیم.

استقلالی معتقد بود قهرمانی حق اوست و عوامل بیرونی و اشتباهات داوری باعث قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی شد.
به نظر من این حرف ها تا حدی طنز است و هیچ مبنایی ندارد. پرسپولیس تنها تیمی بود که شایسته قهرمانی بود. قهرمانی در اختیار استقلالی ها بود اما آنها از موقعیت های خود به خوبی استفاده نکردند. پس الان نمی توانند بهانه بیاورند و قهرمانی ما را زیر سوال ببرند. پرسپولیس در طول فصل بهترین عملکرد را داشت و کاملا شایسته قهرمانی بود. بازی های زیادی بود که تیم ما از قضاوت لطمه خورد و استقلال سود برد. این اتفاقات در فوتبال تا زمانی رخ می دهد که واقعیت مجازی وجود نداشته باشد و طبیعی است.

گلی که در جام قهرمانی به ثمر رساندی، تو را به بهترین گلزن خارجی تاریخ باشگاه پرسپولیس تبدیل کرد. در این مورد چه دارید که بگویید؟
از این بابت خیلی خوشحالم. خوشحالم که در تاریخ پرسپولیس هستم و نامم در این باشگاه بزرگ حک شد. می‌دانم که سال‌ها از زمانی که کسی نتوانسته این همه گل بزند، می‌گذرد. خوشحالم که به این رکورد بزرگ دست یافتم و به آن افتخار می کنم.

خیلی ها معتقدند پرسپولیس بعد از کامبک مقابل استقلال خوزستان قهرمان شد. نطر شما چی هست؟
بازی عجیبی بود هیچ کس فکر نمی کرد من 3 گل از حریف عقب بیفتم. مسابقه دراماتیکی بود. ما بین دو نیمه به هم نگاه کردیم و گفتیم باید برای هواداران کاری کنیم. ما باید به خود بیاییم. این وضعیت یک فاجعه است و نباید اجازه دهیم قهرمانی به این راحتی از دست برود. نیمه دوم کاملا چرخید و شاهد عملکرد درخشان پرسپولیس بودیم. واقعاً مسابقه عجیبی بود، اما ما به خودمان ایمان داشتیم و می‌دانستیم که می‌توانیم این مسابقه را ببریم. اتفاقاً در آن بازی همسر و بچه هایم هم در ورزشگاه بودند. بین دو نیمه خیلی عصبانی بودم و به همسرم پیام دادم که دیگر به ورزشگاه نیاید چون 3 گل خوردیم و شکست سختی را متحمل می شویم. او مرا آرام کرد و گفت: مطمئنم می توانی ریکاوری کنی و به بازی برگردی. بعد از بازی به او گفتم هر وقت بخواهد به ورزشگاه بیاید و بازی های ما را تماشا کند.

شما تنها نماینده پرسپولیس و لیگ ایران در جام ملت های اروپا هستید. در این مورد چه دارید که بگویید؟
واقعا افتخار بزرگی است. ما می خواهیم برای کشور خود و مردم گرجستان تاریخ بسازیم. ما باید بهترین نمایش ها را داشته باشیم و متحد باشیم. حضور در جام ملت‌های اروپا و بازی مقابل بهترین‌های اروپا بسیار سرگرم‌کننده است و من به آن افتخار می‌کنم.

در مورد رفتن عثار چه حرفی میزنی؟
من به تصمیم شما احترام می گذارم و برای شما آرزوی موفقیت می کنم. امیدوارم پرسپولیس فصل آینده شرایط خوبی داشته باشد و اتفاقات خوبی برای تیم بیفتد.

در پرسپولیس می مانی؟
در حال حاضر تمام تمرکزم روی مسابقات ملی و جام ملت های اروپا است. نمی دانم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. هیچکس از پرسپولیس با من صحبت نکرد و برای تمدید قرارداد با من تماس نگرفت. باید ببینیم در آینده چه اتفاقی می افتد و می خواهند با من تمدید کنند یا نه.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=299328

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.