افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

گلستان یکی از 10 استان شرکت کننده در انتخابات است – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 218022
گلستان یکی از 10 استان شرکت کننده در انتخابات است – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگنه بعدازظهر پنجشنبه در نشست خبرنگاران اظهار داشت: مردم ایران اسلامی نشان داده اند که در مقاطع مختلف و در شرایط مختلف با هوشیاری و بصیرت عمل می کنند و این را در 22 بهمن به نمایش گذاشتند. مطمئنیم فردا شاهد برگزاری انتخابات پر شور در استان خواهیم بود. […]

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگنه بعدازظهر پنجشنبه در نشست خبرنگاران اظهار داشت: مردم ایران اسلامی نشان داده اند که در مقاطع مختلف و در شرایط مختلف با هوشیاری و بصیرت عمل می کنند و این را در 22 بهمن به نمایش گذاشتند. مطمئنیم فردا شاهد برگزاری انتخابات پر شور در استان خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه زیرساخت های انتخابات مهیا است، افزود: امیدواریم با مشارکت جدی در 20 اسفند در استان گلستان انتخابات خوبی برگزار کنیم.

استاندار گلستان گفت: استان گلستان یکی از 10 استان کشور در مقاطع مختلف است که مشارکت مردمی در آن بسیار بالا بوده است.

وی یادآور شد: خادمان مردم در ستاد انتخابات هیئت مدیره نظارت، بازرسی و هیئت مدیره بررسی تبلیغات انتخاباتی که رکن انتخابات است، امکان برنامه ریزی در حوزه های حداکثر صلاحیت را نیز فراهم می کند.

زنگنه گفت: شاهد حضور همه در لیست 209 کاندیدای انتخابات گلستان بوده ایم. طعمما جنبش ها و گروه های سیاسی، قبایل و مذاهب هستیم.

وی یادآور شد: از تمامی هم استانی های خواهرخوانده خود می خواهیم که با درایت در انتخابات فردا شرکت کنند تا تصمیم درستی بگیرند چرا که انتخاب درست منجر به گرفتن مجلس قوی خواهد بود.

استاندار گلستان گفت: تمرکز بر قانونگذاری و نظارت بر اجرای آن از وظایف اصلی مجلس است.

زنگنه بیان کرد: یک هزار و 514 شعبه اصلی و یک شعبه فرعی در استان فعالیت خواهند کرد که از این تعداد 102 شعبه برای مناطق رای جمع آوری می کنند. دشوار ترانزیت برای استان در نظر گرفته شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=218022

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.