افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

گلزن قهرمانی پرسپولیس: تاکتیک نکونام و هاشمی نسب هوچیگری/ با تنش و درگیری به دنبال بردن بازی – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 277727
گلزن قهرمانی پرسپولیس: تاکتیک نکونام و هاشمی نسب هوچیگری/ با تنش و درگیری به دنبال بردن بازی – پرسپولیس نیوز

کاپیتان سابق پرسپولیس گفت: سال 81 برای ما مدال نیاوردند و جامی که برای آن قهرمانی به پرسپولیس دادند جعلی بود! ابراهیم اسدی کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس در گفت وگویی درباره دیدار این تیم مقابل استقلال خوزستان گفت: بازی عجیبی بود. قسمت اول و دوم متفاوتی داشتیم. هیچکس فکر نمی کرد در نیمه اول […]

کاپیتان سابق پرسپولیس گفت: سال 81 برای ما مدال نیاوردند و جامی که برای آن قهرمانی به پرسپولیس دادند جعلی بود!

ابراهیم اسدی کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس در گفت وگویی درباره دیدار این تیم مقابل استقلال خوزستان گفت: بازی عجیبی بود. قسمت اول و دوم متفاوتی داشتیم. هیچکس فکر نمی کرد در نیمه اول با حضور تماشاگران و شرایط پرسپولیس 3 گل از استقلال خوزستان بزنیم و بعد در نیمه دوم جبران کنیم و 4 گل بزنیم و به بازی برگردیم!

وی افزود: 5 دقیقه در ابتدا و پایان هر نیمه تعیین کننده است و گلزنی در آن دقایق می تواند تاثیرات روحی و روانی روی بازیکنان و کادرفنی داشته باشد. در نیمه اول در همان 2 بازه زمانی یک گل دریافت کردیم که باعث شد بازیکنان تمرکز لازم را نداشته باشند و از شرایط ایده آل فاصله بگیرند. صحبت های اسمار در بین دو نیمه و تعویض های او نتیجه داد و تیم به نتیجه فوق العاده ای دست یافت.

پیشکسوت پرسپولیس درباره دیدار این تیم با شمس آذر قزوین در هفته بیست و نهم نیز گفت: شمس آذر یکی از تیم های جنگنده لیگ است و هجومی بازی می کند. در بازی رفت کار پرسپولیس مقابل این تیم سخت بود و قطعا یکی از تیم های خوب این رقابت های لیگ بودند. ما در این دیدار مقابل پرسپولیس برتری داریم و امیدوارم این دیدار را به خوبی به پایان برسانیم تا در هفته آخر در ورزشگاه آزادی جشن قهرمانی بگیریم.

اسدی در مورد اینکه کدام تیم در بین سرخابی ها قهرمان می شود، افزود: پرسپولیس از نظر تیمی و تکنیکی خیلی بهتر از استقلال بازی می کند. استقلال با کادر فنی خود از جواد نکونام تا مهدی هاشمی نسب به دنبال حاشیه سازی است. تاکتیک نکونام هوچیگری است. استقلال به دنبال تنش و درگیری با این مربی است و این تیم هیچ تاکتیکی ندارد. اگر دقت کرده باشید استقلال اکثر بازی هایش را یک بر صفر می برد اما پرسپولیس روند خوبی دارد و کار هدفی و تاکتیکی خاصی را دنبال می کند.

وی در پاسخ به صحبت های سرمربی استقلال درباره هدایت پرسپولیس گفت: همه این سر و صداها برای برهم زدن تمرکز پرسپولیس است و به دلیل حاشیه سازی دنبال نتیجه گیری هستند. بازیکنان و کادرفنی نباید وارد این مناطق شوند یا به طور مستقل کاری انجام دهند. پرسپولیس فصل گذشته چند امتیاز از استقلال و سپاهان عقب بود اما قهرمان شد. تیم برای کسب عنوان قهرمانی نیاز به آرامش دارد و این موضوع مهمی است.

کاپیتان سابق پرسپولیس درباره سالگرد قهرمانی این تیم در اولین دوره لیگ برتر نیز گفت: بعد از 22 سال هم هیچکس باور نمی کند که پرسپولیس در آن فصل قهرمان شود. با توجه به شرایط جدول و هدایت استقلال و همچنین مصدومیت هایی که داشتیم همه فکر می کردند استقلال ملوان را شکست می دهد و قهرمان می شود اما خدا کمک کرد یکی از دراماتیک ترین قهرمانی های لیگ را با پرسپولیس به دست آوریم. و من فکر می کنم که اکنون هیچ تیمی نمی تواند اینطور قهرمان لیگ شود.

وی درباره آن دیدار مقابل فجر شهید سپاسی که در 16 خرداد 87 برگزار شد، افزود: همه می گفتند استقلال قهرمان شد. تماشاگران زیادی در این بازی حضور نداشتند. حتی برای ما مدال هم نیاوردند و جامی که برای این بازی برای پرسپولیس آوردند جعلی بود! به هر حال خدا کمک کرد و من گل قهرمانی را زدم و این تیم قهرمان اولین دوره لیگ برتر شد و علی پروین آخرین جام خود را با پرسپولیس به دست آورد.

اسدی در ادامه درباره آن دیدار خاطره انگیز گفت: من و داود فنایی به همراه سهراب عزیری مدت ها مصدوم بودیم و مصدومیت های زیاد بازیکنان در این فصل ما را نگران کرد. پانزده روز مانده به بازی در ورزشگاه کارگران مشغول تمرین بودم که دکتر ثابتی فر، پزشک فقید تیم به من گفت: زانوی ابراهیم لنگ است. بعد از اینکه نزد فیزیوتراپ تیم رفتم و شروع به دویدن کردم، او به من گفت: “تو برای بازی کردن مشکلی نداری.” اسماعیل حلالی قرار بود در آن بازی به میدان برود. پروین به بهروز کماسی زنگ زد و به حلالی گفت خودت را گرم کن و برو زمین. اسماعیل گفت مچ پایم درد می کند و به جای آن روی زمین افتادم.

کاپیتان سابق پرسپولیس افزود: زمانی که نیمکت نشین بودم به فنایی گفتم فکر می کنم گل می زند. داوود در پاسخ گفت خودت را گول میزنی، حتی اگر گل بزنی استقلال ملوان شکست نمی خورد، مساوی می کند و قهرمان می شود. به عزیری هم گفتم و گفت با کمک حضرت زهرا(س) گل می زنی و ما قهرمان می شویم. حمید استیلی نیز اظهار داشت: اگر گل نخوریم گل می خوریم. علی آقا (پروین) من را به داخل زمین فرستاد و گفت: برو وسط بازی کن تا فقط گل نخوریم. او از باخت در هر شرایطی متنفر بود. وقتی کرنر شد به حامد کاویانپور گفتم توپ را به تیرک دروازه بفرستد. حامد هم همین کار را کرد و توپ به من رسید و با اولین ضربه این بازی به گل رسیدم.

گفت: یکی از دوستانم همیشه به شوخی به من می گوید: فکر می کنم توپ به سرت خورد و گل شد و اصلا کاری نکردی (با خنده)! نتیجه بازی با استقلال را نمی دانستیم و فقط می خواستیم آن را ببریم. بعد از تشویق هواداران حاضر در سکوها، یکی از بچه ها با تلفن همراهش به انزلی زنگ زد و به او گفت که استقلال گل زد و بالاخره قهرمان شدیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=277727

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.