افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
0

گلدان شیشه ای مخصوص گیاهان داخل خانه / صبح از خواب بیدار می شوید و می بینید که ریشه ها می لرزند

  • کد خبر : 381792
گلدان شیشه ای مخصوص گیاهان داخل خانه / صبح از خواب بیدار می شوید و می بینید که ریشه ها می لرزند

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- آیا واقعاً می توان خانه ای شیک با همه چیز داشت و از گلدان در دکوراسیون آن استفاده نکرد؟ دقت کنید که اگر اینطور پیش بروید، طراحی کاملی نخواهید داشت. گل و گلدان عنصری است که زیبایی کاملی را به فضای دکوراتیو می بخشد. از […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- آیا واقعاً می توان خانه ای شیک با همه چیز داشت و از گلدان در دکوراسیون آن استفاده نکرد؟ دقت کنید که اگر اینطور پیش بروید، طراحی کاملی نخواهید داشت. گل و گلدان عنصری است که زیبایی کاملی را به فضای دکوراتیو می بخشد. از طرفی نگهداری گیاهان سرپوشیده برای رسیدن به هوای خوب در خانه و تصفیه اکسیژن فضا بسیار مفید است. جدای از همه اینها زیبایی خاصی به محیط می بخشد و با برگ های سبزی که دارد یا رنگ جذاب گلبرگ ها حس نشاط و طراوت را به انسان القا می کند. اما هر گل باید در یک گلدان باشد. گلدان های خاص امروزی لوکس تر و طراحی شده اند در حالی که برخی از آن ها به دلیل شیشه ای بودن ظاهری متفاوت و غیر تکراری دارند. در مورد انواع گلدان ها زیاد صحبت کرده ایم اما این بار می خواهیم به سراغ آن دسته از گلدان هایی برویم که شیشه ای هستند و فضای داخلی آنها کاملا شفاف است. بیایید ببینیم چگونه می توان آنها را طراحی کرد و چه گل هایی را می توان در این مدل کاشت. زیرا می دانید که همه گل ها نمی توانند اینگونه زندگی کنند.

زندگی را با وضوح یک گلدان کریستالی ببینید.

گلدان های شیشه ای امروزه شیک ترین و شیک ترین هستند و در بین دختران و خانم ها بسیار محبوب هستند. این گلدان ها به لطف طراحی ساده و مینیمال خود می توانند جای خود را در هر خانه ای با هر سبکی پیدا کنند. اکثر خانه ها و آپارتمان های مدرن امروزی با این سبک از گلدان های شیشه ای تزئین شده اند و می توانند جلوه خاصی به دکوراسیون ببخشند. در واقع این مدل گلدان ها به دلیل شفافیت می توانند گل را به صورت کامل نشان دهند و با توجه به مشخصه بودن زمین یا ریشه گل، بار دیگر حس زندگی را منتقل می کنند.

گلدان شیشه ای بی نظیر

گلدان شیشه ای بی نظیر

از خواب بیدار می شود و گلدانی شیشه ای با گل های تازه می بیند.

خانم های ایرانی همیشه این مدل را دوست داشته اند و هر چیزی شیک و زیبا را دوست دارند. معمولا از این مدل گلدان ها برای میز یا میز ناهارخوری خود و در فضاهای باز و اتاق خواب استفاده می کنند. مثلاً تصور کنید صبح که از خواب بیدار می شوید یک گلدان با یک مشت گل تازه در داخل آن می بینید که روشن و تازه است، حس خوبی به شما دست می دهد، درست است؟ به طور کلی فرد با انرژی بیشتر و با روحیه خوب از خواب بیدار می شود. این صحنه واقعا چیزی جز سادگی و زیبایی ندارد و کاملا ساده لوحانه است.

گلدان شیشه ای بی نظیر

گلدان شیشه ای بی نظیر

داخل گلدان را با سنگ و خلاقیت تزیین کنید

یکی از ویژگی های جذاب این سبک از گلدان های شیشه ای نوع خود شیشه است. شفافیت خاص آن می تواند رنگ و بوی طبیعی گیاه در خاک را به خوبی نمایان کند و هر بار که به گل نگاه می کنید گویی تکه ای از طبیعت را در خون خود می بینید. بسیاری از خانم ها دوست دارند از سلیقه خود استفاده کنند و برای کف این گلدان ها از سنگ های رنگی و یا حتی ماسه های تزئینی استفاده کنند و جلوه ای خاص و هنرمندانه به آن ها ببخشند.

گلدان شیشه ای بی نظیر

کاربرد جذاب برای گلدان های شیشه ای.

البته این سبک از گلدان ها نه تنها به دلیل زیبایی و ظاهر، بلکه به دلیل کارایی آن نیز محبوبیت زیادی دارد. به عنوان مثال، تمیز کردن آنها و به دست آوردن برق بسیار آسان است. فقط از کمی آب و صابون استفاده کنید و بدون اینکه اثری از کثیفی باقی بماند به دست شما برمی گردد. به خصوص آن دسته از گلدان هایی که سوراخ هایی دارند تا آب اضافی آن تخلیه شود و برای کاشت گل های طبیعی بسیار مناسب هستند. به این ترتیب، گل شما می تواند بسیار طولانی تر زندگی کند و خانه همیشه بوی خوبی خواهد داد.

گلدان شیشه ای بی نظیر

یک لیوان یا لیوان با گل هایی مثل این بدهید

نکته جالب دیگر در مورد این سبک گلدون ها این است که بسیاری از افراد از این مدل به عنوان هدیه استفاده می کنند و آن را هدیه می دانند. مثلاً در یک مهمانی یا حتی یک مراسم خاص به هدیه دادن یک گلدان شیشه ای شیک و شفاف فکر کنید که البته اگر داخل آن گل کاشته شده باشد جذابیت بیشتری دارد. به خصوص برای عید نوروز و یلدا می تواند سفره شما را زیبا کند و تزیینی محبوب و خاص برای شما ایجاد کند.

گلدان شیشه ای بی نظیر

گل هایی که می توانند در یک گلدان شیشه ای زندگی کنند.

با توجه به شرایط نگهداری و رشد گیاهان، نباید در داخل این گلدان ها گل کاشت و گیاهانی مانند پوتوس، پیچک انگلیسی، یهودی سرگردان، گیاه کراسولا موسکوزا، سرخس هالی، آلوئه ورا توصیه می شود.

گلدان شیشه ای بی نظیر



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=381792

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.