افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
0

گلدان بزرگ در کنار سالن / مکمل زیبا و خاص تزئینات بی نظیر

  • کد خبر : 374077
گلدان بزرگ در کنار سالن / مکمل زیبا و خاص تزئینات بی نظیر

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- در یک دکوراسیون شیک، چه خانه و چه محل کار و یا هر مکان دیگری که نیاز به دکوراسیون دارد، نه تنها استفاده از عناصر بزرگ و مجلل که کار اصلی هستند مهم است، بلکه توجه به جزئیات نیز بسیار مهم است. جزئیات می توانند […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- در یک دکوراسیون شیک، چه خانه و چه محل کار و یا هر مکان دیگری که نیاز به دکوراسیون دارد، نه تنها استفاده از عناصر بزرگ و مجلل که کار اصلی هستند مهم است، بلکه توجه به جزئیات نیز بسیار مهم است. جزئیات می توانند طراحی را جذاب تر و دقیق تر کنند. وقتی خانه ای را با دکوراسیون کامل می بینید واقعا حس بسیار خوبی به شما دست می دهد زیرا در آن فضا علاوه بر وسایل اصلی کار از عناصر و لوازم جانبی استفاده می شود و این دو مکمل یکدیگر هستند. به عنوان مثال، یکی از بهترین عناصر به عنوان یک ابزار زیباسازی، که در درجه دوم اهمیت قرار دارد اما بسیار موثر است، گل و گلدان هستند. البته گلدان ها نیز تنوع زیادی دارند و دسته بندی جداگانه ای هستند از طرفی گل ها انواع مختلفی دارند و افراد با توجه به مدل های مختلفی که دارند می توانند با توجه به سلیقه و شرایط محیطی آن ها را انتخاب کنند. اما در این مقاله کاری به گیاهان سرپوشیده نداریم و به سراغ معرفی گلدان ها می رویم. نه هر گلدانی، بلکه مدل های بزرگی که در کنار سالن هستند و می توانند جلوه ای خاص و منحصر به فرد به فضا ببخشند. اگر شما هم جزو علاقه مندان به این سبک گلدان ها هستید با ما همراه باشید.

قرار دادن گلدان های بزرگ در دکوراسیون.

گلدان های نورانی کنار سالن که ابعاد بزرگی دارند می توانند به عنوان یک عنصر تزئینی در داخل منازل و البته مکان های عمومی عنصری جذاب باشند. این سبک گلدان ها معمولاً در کنار دیوارها، ورودی ها یا گوشه ای از سالن قرار می گیرند تا به دلیل اندازه بزرگ به عنوان نقطه کانونی دیده شوند. گیاهانی که برای این سبک گلدان ها استفاده می شود از یک طرف خاص هستند، زیرا گل ها باید درشت باشند تا در زیباسازی فضا موثر باشند و از طرف دیگر با ایجاد حس طراوت به محیط طراوت می بخشند.

گلدان بزرگ کنار راهرو.

نوع گلدان های غول پیکر

این گلدان های بزرگ معمولاً از خاک رس، پلاستیک محکم یا فلز ساخته می شوند. به عنوان مثال، گلدان های سفالی می توانند در محیط های سنتی گویاتر و مفیدتر باشند. در حالی که گلدان های سبک فلزی یا حتی پلاستیکی مدل مدرن تری دارند و می توانند برای فضاهای به روز و رسمی ایده آل باشند. نکته مهم در مورد این مدل از گلدان های بزرگ این است که باید به گونه ای ساخته شوند که بتوانند وزن گیاه و خاک را تحمل کنند.

گلدان بزرگ کنار راهرو.

گل مناسب برای گلدان های بزرگ و بلند.

از سوی دیگر، گیاهانی که در گلدان های بزرگ کاشته می شوند، معمولاً گیاهان بلند یا بوته ای هستند. در واقع این سبک از گیاهان به دلیل حجم و ارتفاع زیاد، بسیار زیبا هستند و می توانند به خوبی با گلدان های بزرگ هماهنگ شده و تعادل بصری را در محیط برقرار کنند. برای تهیه آن می توانید از گل هایی مانند فیکوس، یوکا یا حتی نخل های زینتی استفاده کنید و از آن لذت ببرید.

گلدان بزرگ کنار راهرو.

بهترین مکان برای گل در خانه.

اما اینکه این سبک گلدان ها را کجا در دکوراسیون خود قرار دهیم بسیار مهم است. به عنوان مثال، گلدان های بزرگتر می توانند به خوبی در گوشه های راهرو قرار بگیرند و به خوبی قرار بگیرند. این بخش گلدان می تواند به شما در مدیریت بهتر فضای راهرو کمک کند و از به هم ریختگی و به هم ریختگی به نظر نرسد. همچنین برای رشد این گیاهان باید نور کافی در نظر گرفته شود تا گیاه آسیب نبیند و بتواند به زندگی سالم و سبز خود ادامه دهد.

گلدان بزرگ کنار راهرو.

به نیاز گل خود در داخل گلدان بزرگ توجه کنید.

فراموش نکنید که به گلی که درون این گلدان ها نگهداری می کنید توجه کنید. زیرا ابعاد بزرگتری دارند و به زمین بیشتری نیاز دارند. تغذیه مناسب گل، آبیاری منظم و تغییر خاک در فصول مناسب از نکاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد. همچنین لازم است گیاهان را به طور دوره ای هرس کنید تا بدون شاخ و برگ اضافی زندگی کنند و از رشد بیش از حد آنها جلوگیری شود. به این ترتیب گیاه شکل زیباتری پیدا می کند.

گلدان بزرگ کنار راهرو.

با رعایت این نکات فضا را زیبا کنید

در نهایت باید به یاد داشته باشیم که گلدان های بزرگ نقش بسیار مهمی در طراحی و زیباسازی فضا چه در دکوراسیون داخلی و چه در دکوراسیون خارجی دارند. از طرفی انتخاب گیاه مناسب و البته محل گلدان بسیار مهم است که می تواند حس زیبایی فضا را دو چندان کند. البته به شرطی که همه چیز مناسب و خوب باشد.

گلدان بزرگ کنار راهرو.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=374077

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.