افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
2

گلایه سهامداران مجموعه احیا سپاهان

  • کد خبر : 343329
گلایه سهامداران مجموعه احیا سپاهان

بازار؛ گروه بورس: چند تن از سهامداران مجتمع صنایع و معادن احیا سپاهان به دلیل نحوه کنترل مدیریت این شرکت و عدم نقشی در تصمیم گیری ها شکایت کرده اند. محمود شهشهانی پور، مدیرعامل مجتمع معدنی و صنعتی سپاهان همزمان در سه شرکت دیگر مشغول به کار است. 1.عضو هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری مدیریت […]

بازار؛ گروه بورس: چند تن از سهامداران مجتمع صنایع و معادن احیا سپاهان به دلیل نحوه کنترل مدیریت این شرکت و عدم نقشی در تصمیم گیری ها شکایت کرده اند.

محمود شهشهانی پور، مدیرعامل مجتمع معدنی و صنعتی سپاهان همزمان در سه شرکت دیگر مشغول به کار است.

1.عضو هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری مدیریت سرمایه

2. نایب رئیس هیئت مدیره شرکت مهندسی قائم سپاهان

3. رئیس هیئت مدیره شرکت ایرانیان کاتالیست

همچنین علی یوسف پور نماینده مردم شهرستان های اردل فارسان کیار و کوهرنگ در دوره های دوم، سوم و چهارم مجلس، دارای مدرک علوم سیاسی است و به عنوان رئیس هیئت مدیره این شرکت فعالیت می کند. .

چند تن از سهامداران مجتمع صنایع و معادن احیا سپاهان به دلیل نحوه کنترل مدیریت این شرکت و اینکه نقشی در تصمیم گیری ها ندارند شکایت کرده اند. با محکومیت شرکت مذکور، شرکت های تابعه آزمون احیا سپاهان، مجتمع نگین معادن احیا و سرمایه گذاری بهمن گستر سپاهان و… آنها از رای دادن در مجامع عمومی صنایع و معادن سپاهان احیا سپاهان منع شده اند.

این شرکت در 12 ماهه منتهی به 9 مرداد به ازای هر سهم 132 تومان سود داشته است، در حالی که در گزارش 9 ماهه امسال 6 تومان به ازای هر سهم زیان داشته است. این شرکت در 12 ماهه پایانی سال 230 تومبا به ازای هر سهم سود کسب کرده است. در سال مالی گذشته مشابه امسال در 9 ماه حدود 2 تومان زیان داد. اما به دلیل اینکه عملکرد این شرکت خارج از بورس ثبت می شود، سودآوری شرکت در گزارش های تلفیقی تغییر می کند. همین موضوع باعث شده تا مدیران شرکت بدون در نظر گرفتن سهامداران تصمیماتی را در خصوص سرمایه گذاری شرکت اتخاذ کنند.

از سوی دیگر این شرکت تنها در گزارش های تلفیقی عملکرد خود را ثبت می کند، لذا سهامداران بر این باورند که عملکرد مدیران باید بر اساس تصمیم همه سهامداران باشد.

این شرکت در سال گذشته 100 درصد افزایش سرمایه داشته است. در این بازه زمانی سودآوری شرکت حدود منفی 22 درصد بوده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=343329

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.