افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

گلایه رانندگان تاکسی برقی از ادامه وعده های بی پایان شهرداری تهران

  • کد خبر : 368012
گلایه رانندگان تاکسی برقی از ادامه وعده های بی پایان شهرداری تهران

آفتاب نیوز: با وجود برگزاری چندین تظاهرات از سوی رانندگان تاکسی با تاکسی های برقی، وعده های شهرداری تهران محقق نشده و تاکسیرانی ها با مشکلات زیادی مواجه هستند. در آخرین جلسه رانندگان تاکسی صاحب تاکسی برقی مقابل شهرداری تهران، اگرچه شهرداری تهران وعده‌های جدیدی به تاکسی‌رانان معترض داد و علی‌رغم تاخیر در دریافت چک […]

آفتاب نیوز:

با وجود برگزاری چندین تظاهرات از سوی رانندگان تاکسی با تاکسی های برقی، وعده های شهرداری تهران محقق نشده و تاکسیرانی ها با مشکلات زیادی مواجه هستند. در آخرین جلسه رانندگان تاکسی صاحب تاکسی برقی مقابل شهرداری تهران، اگرچه شهرداری تهران وعده‌های جدیدی به تاکسی‌رانان معترض داد و علی‌رغم تاخیر در دریافت چک از شرکت خودروسازی، شهرداری تهران باز هم به وی پاسخ نداد. به وعده هایش عمل کرد و مهلت چک هفته آینده است. رانندگان تاکسی هستند که توانایی پرداخت آن را ندارند.

یکی از رانندگان تاکسی صاحب یک تاکسی برقی در گفتگو با خبرنگار ایلنا گفت: پس از اعتراض چهارشنبه هفته گذشته همچنان پیگیر هستیم تا به نتیجه برسیم اما آن روز نیز قول هایی به ما دادند شهرداری تهران تهران که هنوز محقق نشده است، گفت: سررسید اولین چک سه ماهه اول تاکسی های برقی 4 شهریور بود اما با توجه به جلسه ای که در مقابل شهرداری تهران داشتیم. خودروسازی که جزو قرارداد بود به ما مهلت داده بود تا چند روز دیگر چک ها را تحویل بگیریم و یک هفته به ما مهلت دادند و قرار است یکشنبه هفته آینده چک ها را به بانک ببرند.

وی با اشاره به اینکه شهرداری هنوز پاسخ مشخصی به ما نداده است، ادامه داد: هفته گذشته در تظاهراتی که در مقابل شهرداری تهران برگزار کردیم به ما اعلام کردند که 300 میلیون تومبا از شهرداری به ما می دهند و در نهایت پرداخت کردند. . مبلغ تبصره 12 را به ما می دهیم و 200 میلیون تومان دیگر باقی می ماند تا دولت این مبلغ را به ما برگرداند، اما تاکنون هیچ کدام از این موارد اجرایی نشده است. هر وقت به شهرداری می رویم می گویند در عمل است.

این راننده تاکسی با بیان اینکه از حرف های بد شهرداری به شدت ناراحتیم، تصریح کرد: برخی افراد با مشکلات زیادی مواجه هستند. برای پرداخت پیش پرداخت باید پول وام می گرفتیم، چون ناگهان گفتند 400 میلیون تومان واریز کنید، وام گرفتیم. در بین رانندگان تاکسی عده ای باید پول می دادند و آن شخص باید هر ماه سود آن پول را پرداخت می کرد. همه ما امیدواریم که مشکلات ما هر چه زودتر حل شود. این در حالی است که یک راننده تاکسی قول داده بود 10 میلیون تومان وام بلاعوض به ما بدهد که هنوز این مبلغ پرداخت نشده است.

این راننده تاکسی گفت: هفته گذشته که اعتراض کردیم به ما گفتند پول انصراف را به حسابمان واریز می کنند اما هنوز واریز نکرده اند و می گویند ممکن است 30 روز دیگر آن را پرداخت کنند. تا آن موقع، این پول چه سودی دارد که چک های ما پرش می شود؟

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=368012

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.