افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
3

گلاسنود: کاهش خروج سرمایه از استیبل کوین ها نشانه ای از بهبود شرایط بازار است

  • کد خبر : 20736
گلاسنود: کاهش خروج سرمایه از استیبل کوین ها نشانه ای از بهبود شرایط بازار است

پلتفرم تحلیلی گلاسنود در توییتی از ورود سرمایه جدید به بازار ارزهای دیجیتال خبر داد. به گزارش گلاسنود، میزان خروج سرمایه از بازار استیبل کوین به میزان قابل توجهی کاهش یافته است که نشان دهنده افزایش تقاضا و ورود جریان های پولی جدید به بازار ارزهای دیجیتال است. گزارش کردن اوتودیپس از فروپاشی اکوسیستم Terra، […]

پلتفرم تحلیلی گلاسنود در توییتی از ورود سرمایه جدید به بازار ارزهای دیجیتال خبر داد. به گزارش گلاسنود، میزان خروج سرمایه از بازار استیبل کوین به میزان قابل توجهی کاهش یافته است که نشان دهنده افزایش تقاضا و ورود جریان های پولی جدید به بازار ارزهای دیجیتال است.

گزارش کردن اوتودیپس از فروپاشی اکوسیستم Terra، سرمایه گذاران به سرعت از استیبل کوین ها خارج شدند (آنها را به فیات تبدیل کردند) و این باعث شد 8.6 میلیارد دلار نقدینگی در یک ماه از بازار استیبل کوین خارج شود. با این حال، داده های جدید حاکی از معکوس شدن این روند است.

گلاسنود با اشاره به نمودار تغییرات عرضه استیبل کوین ها ادعا می کند که در بازه های زمانی بلندمدت میزان برداشت سرمایه از بازار استیبل کوین کاهش یافته است. این روند نزولی نشانه اولیه بازگشت تقاضا و جریان سرمایه به بازار ارزهای دیجیتال است.

منبع توییتر
واریز و برداشت نامحدود در صرافی Etrax
با ثبت نام در Etrax 50000 بیت شبا و 500000 بیت تورنت دریافت کنید!

هدیه بگیر!

تغییر در پویایی استیبل کوین ها نشانه امیدوارکننده ای برای بازار است. این ارزها که اغلب توسط دارایی‌های باثبات مانند دلار آمریکا پشتیبانی می‌شوند، اغلب از پول سرمایه‌گذاران در زمان‌های نوسان محافظت می‌کنند. علاوه بر این، سرمایه گذاران می توانند با تبدیل ارزهای دیجیتال خود به استیبل کوین بدون خروج از بازار از نوسانات جلوگیری کنند.

افزایش عرضه سکه های پایدار نشان دهنده بازگشت سرمایه و افزایش اعتماد به بازار ارزهای دیجیتال است. چنین رویدادی نشان‌دهنده تمایل مجدد سرمایه‌گذاران برای خرید دارایی‌های دیجیتال و بهبود احساسات کلی در میان آنها است.

در حالی که بازار ارزهای دیجیتال همچنان با پیامدهای فروپاشی Terra مبارزه می کند، کاهش فروش استیبل کوین ها و بازگشت احتمالی نقدینگی به این بازار نشانه های امیدوارکننده ای هستند.



خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2023-05-15 16:50:41

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=20736

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.