افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
3

گفتگو با محافظ خوش تیپ باند سارق در تهران / باور کنید پدرش تاجر است! + عکس

  • کد خبر : 186286
گفتگو با محافظ خوش تیپ باند سارق در تهران / باور کنید پدرش تاجر است!  + عکس

به گزارش رکنا، چند شب پیش ماموران گشت کلانتری غرب تهران متوجه جوانی آراسته با کت و شلوار هوشمند شدند که در کنار یک خودروی ال 90 ایستاده بود اما با نزدیک شدن ماموران به مرد جوان، او ناگهان دور شد. آنها متوجه شدند که گیج شده اند. ، قصد دارد محل را ترک کند. […]

به گزارش رکنا، چند شب پیش ماموران گشت کلانتری غرب تهران متوجه جوانی آراسته با کت و شلوار هوشمند شدند که در کنار یک خودروی ال 90 ایستاده بود اما با نزدیک شدن ماموران به مرد جوان، او ناگهان دور شد. آنها متوجه شدند که گیج شده اند. ، قصد دارد محل را ترک کند.

آنها به سراغ مرد جوان رفتند و علت حضور او در آن ساعت از شب را جویا شدند اما مرد جوان نتوانست توضیح قانع کننده ای به ماموران بدهد. از طرفی داخل ماشین دو جوان بودند که معتاد و عمدی به نظر می رسیدند. سرقت سوار ماشین شدند. با این احتمال، مرد جوان و دو همدستش دستگیر و در بازرسی بدنی آنها، ادوات مورد استفاده در سرقت خودرو و منازل کشف شد. به این ترتیب مشخص شد که مرد جوان و دو همدستش در حال اجرای طرح سرقت های سریالی منازل و خودروها هستند.

3 متهم وی در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات برای شناسایی دیگر همدستانش و سرقت های احتمالی آنها ادامه دارد.

اعترافات متهمان خوش پوش

به قول خودت محافظ شخصی تا همدستانش به راحتی نقشه هایشان را اجرا کنند. او می گوید هرگز دزدی نکرده است، اما به خاطر همراهی با دزدان پول دریافت کرده است.

با این سر و وضع و لباس با دزدها چه می کنی؟

من هیچ مشکل مالی ندارم، پدرم تاجر است و به دلیل سفرهای مکرر به ترکیه در آنجا خانه خریدیم. علاوه بر تسلط بر فارسی و ترکی استانبولی؛ من انگلیسی و آلمانی هم صحبت می کنم.

میزان تحصیلات شما چقدر است؟

من عاشق سینما هستم و دوست داشتم سوپراستار شوم. بازیگری خواندم و به دلیل سفرهایی که به ترکیه داشتیم، در یک فیلم سیاه پوست لشکر بودم و در چند فیلم در ایران نقش سیاه لشکر را بازی کردم. کارگردان ها با دیدن چهره و تیپ من گفتند که حتما در آینده سوپراستار خواهم شد.

پس چرا با دزدها دوست شدی؟

من کار اشتباهی نکردم. در سرقت‌ها تقریباً نقش محافظ سارقان را بازی می‌کرد، اما نه به گونه‌ای که از آنها در برابر سارقان دیگر حمایت کند. نقش من عمدتاً پوششی برای سارقان بود.

چون لباس های من برند هستند. هیچکس به من شک نمی کند، وقتی همدستانم برای سرقت رفتند من هم با آنها رفتم اما نزدیک محل سرقت ماندم. اگر یکی می رفت و ما را می دید به خاطر ظاهرم شک نمی کرد و به کارش ادامه می داد.

چه چیزی باعث شد به این ایده فکر کنید؟

او هر از گاهی گل می پوشید تا اینکه فروشنده ای که از او گل خریده بود دستگیر شد. بعد از مدتی دوباره دیدمش، گفت به جرم سرقت دستگیر شده است و بعد آنقدر از هیجان سرقت صحبت کرد که خواستم آن را تجربه کنم، چون برای من وضعیت خوبی دارم و دارم. همه چیز ممکن را انجام داد سرگرمی، هیجان دزدی می تواند جالب باشد زیرا به پول نیاز دارم. نداشتم و از طرفی می ترسیدم دستگیر شوم. ابتدا کمی مردد و مخالف بودم اما چند روز بعد پیمان با یکی از دوستانش به دیدنم آمد و پیشنهاد عجیبی به من داد.

چه پیشنهادی دادند؟

دوست پیمان از من خواست که در سرقت ها با آنها همراه شوم، اما دزدی نکنم. من با آنها به محل سرقت رفتم و زمانی که آنها برای سرقت وارد شدند، من آنجا را تماشا کردم. اگر یکی می رفت و مثلاً دوستانم را در حال سرقت ماشین می دید، خیلی طبیعی داخل ماشین می نشستند و من با نگاه جدی به ماشین نزدیک می شدم و با آنها صحبت می کردم و به دلیل استایل شیک و رسمی ام، آنها متقاعد می شد که ماشین مال ماست. کم کم پیشنهاد شرکت زیاد شد، اما حوصله پذیرش کار زیاد را نداشت. با اینکه یک بار شب با آنها می رفتم و گاهی برای سرقت از خانه و گاهی برای سرقت ماشین و محتویات آن، اما فرقی نمی کرد.

برای این دزدی ها چقدر دریافت کردید؟

از دو و نیم تا سه میلیون تومان؛ برای هر سرقتی پول نمی دادند، مهم نبود، هیجان را دوست داشتم، اما حالا که دستگیرم کردند، پشیمانم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=186286

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.