افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
1

گفتگوی مهر با بهترین دروازه بان آسیا/ قرارداد من 15 میلیونی است – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 132625
گفتگوی مهر با بهترین دروازه بان آسیا/ قرارداد من 15 میلیونی است – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر ، چهارمین دوره مسابقات فوتبال هفت هيچ كس مسابقات قهرمانی آسیا با قهرمانی تیم ملی ایران به پایان رسید که در مجموع 5 بازی مقابل تیم های ژاپن، استرالیا (2 بار)، تایلند و هند 15 گل به ثمر رساند اما تنها یک گل دریافت کرد. تک گل تیم فوتبال هفت هيچ […]

به گزارش خبرنگار مهر ، چهارمین دوره مسابقات فوتبال هفت هيچ كس مسابقات قهرمانی آسیا با قهرمانی تیم ملی ایران به پایان رسید که در مجموع 5 بازی مقابل تیم های ژاپن، استرالیا (2 بار)، تایلند و هند 15 گل به ثمر رساند اما تنها یک گل دریافت کرد. تک گل تیم فوتبال هفت هيچ كس او در بازی گروهی مقابل استرالیا وارد دروازه ایران شد. این آمار کمک کرد تا وحید نواب عنوان “بهترین گل” را به خود اختصاص دهد. ممنوعیت» این دوره از مسابقات به او اختصاص می یابد زیرا او تجربه زیادی در زمین بازی دارد. بین المللی ندارد.

قهرمانی آسیا دومین تجربه نواب در میادین خارجی بود. او در سال 2019 در تیم ملی فوتبال هفت نفره قرار گرفت، اولین تجربه بین المللی خود را با این تیم با حضور در جام جهانی اسپانیا تجربه کرد، سپس این تجربه را برای دومین بار در مسابقات قهرمانی آسیا تکرار کرد و حتی عنوان قهرمانی را به دست آورد. بهترین دروازه بان ممنوعیت مسابقات هم برگزار شد.

وحید نواب با بیان اینکه چه عاملی در این انتخاب تأثیرگذار بوده است، از کم توجهی خاص به فوتبال هفت نفره که به عدم اهدای جایزه به نایب قهرمان جهان ختم شد، انتقاد کرد و خواستار توجه بیشتر داوران شد. به این رشته در آستانه شرکت مجدد در آن تبدیل به یک تورنمنت جهانی شد.

کادر فنی برای مسابقات تغییر کرد، اما بازیکنان این کار را نکردند

وحید نواب در گفتگو با خبرنگار مهر با یادآوری اینکه قبل از مسابقات قهرمانی آسیا تیم فنی تیم ملی فوتبال هفت نفره دستخوش تغییراتی شد، اظهار داشت: سپس دو تا سه ماه فرصت داشتیم تا برای مسابقات آماده شویم و خوشبختانه تمرینات و اردوها انجام شد. اتفاقات خوبی را پشت سر گذاشتیم. ترکیب بازیکنان تغییر چندانی نداشت و همین باعث شد تمرینات تدارکاتی خیلی خوب و طبق برنامه پیش برود.

صعود قاطعانه ای به فینال کسب کردیم.

این تیم ملی فوتبال هيچ كس وی با یادآوری بازی های این تیم در مسابقات قهرمانی آسیا خاطرنشان کرد: اولین حریف ما ژاپن بود که شرایط و ترکیب بسیار بهتری نسبت به همیشه داشت اما توانستیم این تیم را شکست دهیم. سپس با استرالیا روبرو می شویم که جدی است. تپه ها آنها رقیب ما محسوب می شدند اما خوشبختانه این تیم را هم بردیم. پس از شکست تایلند مقابل هند قرار گرفتیم که برای اولین بار در مسابقات شرکت کرد و شناخت چندانی از این تیم نداشتیم، با این حال مقابل این تیم پیروز شدیم و قطعا نایب قهرمان شدیم.

وحید نواب در مسابقات فوتبال هفت هيچ كس قهرمانی آسیا تنها یک گل دریافت کرد و به عنوان بهترین گل. ممنوعیت انتخاب شد

من فقط به استرالیا گل زدم.

وی با یادآوری اینکه بازی فینال قهرمانی آسیا بین دو تیم ایران و استرالیا برگزار شد، تصریح کرد: تنها گلی که در طول مسابقات به ثمر رساندم و 5 بازی که انجام دادیم برابر همین تیم استرالیا بود اما در مرحله مقدماتی. در سایر دیدارها هیچ گلی از خط دروازه ایران عبور نکرد. این موضوع قطعا در انتخاب من برای بهترین درب است. ممنوعیت احزاب از نفوذ مستثنی نبودند.

نحوه انتخاب بهترین درب ممنوعیت آسیا

نواب در پاسخ به این سوال که چه عاملی در ثبت این رکورد و بسته ماندن دروازه ایران در 4 دیدار از 5 مسابقه تاثیرگذار بوده است، گفت: این عملکرد قطعا حاصل تمریناتی بود که داشتیم. یکی از نکات اصلی تمرین این بود که توپ کمتری به هدف می رسید و اگر می رسید خطر کمتری داشت. البته در جریان بازی کاملاً آگاه هستم و چارچوب گل را به خوبی می شناسم. او حرکات بازیکنان حریف را پیش بینی می کرد تا در صورت نزدیک شدن به دروازه آنها را کنترل کند.

حق قهرمانی جهان را از دست دادم.

در، درب ممنوعیت این تیم هفت نفره فوتبال تصریح کرد: در جام جهانی 2022 (بارسلونا) در بازی هایی که این تیم انجام داد تنها 2 گل دریافت کردم اما در پایان بازی این گل به ثمر رسید. ممنوعیت تیم آمریکا به عنوان بهترین دروازه بان. ممنوعیت او برای زدن 13-14 گل انتخاب شد. در آن مسابقات واقعاً احساس کردم در حقم ظلم شده است.

در جام جهانی فقط دو گل خوردم.

وی به دیدارهای انجام شده در بارسلونا که در آن به نایب قهرمانی رسید، اشاره کرد و ادامه داد: در جام جهانی با تیم های استرالیا، انگلیس، آمریکا، برزیل و اوکراین روبرو بودیم. من در چهار بازی مقدماتی دروازه ایران بودم و دو گل به انگلیس و برزیل زدم.

تغییراتی که باعث از دست دادن مسابقات قهرمانی جهان شد

نواب با یادآوری اینکه در فینال مسابقات قهرمانی جهان در دروازه تیم ایران نبود، درباره علت آن گفت: با اقتدار به فینال آن مسابقات رسیدیم اما سرمربی وقت تیم 6 تغییر در ترکیب تیم انجام داد. 7 نفر از تیم ملی برای بازی فینال هم شامل من شدند. نمی گویم غیبت من باعث شد فینال را از دست بدهیم، اما همین تغییرات گسترده در ترکیب موفق از مرحله مقدماتی باعث شد تا فینال را از دست بدهیم و نایب قهرمان شویم.

در، درب ممنوعیت تیم ملی فوتبال قهرمان آسیا و جواز حضور در جام جهانی 2024 مادرید اسپانیا نیز به تشریح برنامه آماده سازی تیم ملی برای این رقابت ها و تغییرات احتمالی در ترکیب این تیم پرداخت.

برنامه تیم ملی برای مسابقات قهرمانی جهان.

وی در این زمینه گفت: سال آینده مسابقات تیراندازی برگزار می شود. چون تا آن زمان لیگ کشور برگزار می شود، تمرکزی برای تیم ملی وجود ندارد. بعد از مسابقات کشوری وارد اردوی آمادگی می شویم. ظاهراً قرار است تا پایان سال ماهی یک بار تمرین داشته باشیم و سال آینده اردوها به دو بار در ماه افزایش یابد.

می خواهیم برای اولین بار قهرمان جهان شویم.

وی در این خصوص افزود: احتمال تغییر سه یا چهار بازیکن برای مسابقات زیاد است اما فکر نمی کنم در آن تغییرات قرار بگیرم. فوتبال هفت هيچ كس او چهار دوره پیاپی قهرمانی آسیا را کسب کرده است، اما قهرمانی جهان را به دست نیاورده است. امیدواریم در مادرید برنده شویم. شهود من به من می گوید که وضعیت فعلی دور نیست.

گفتگوی مهر با بهترین دروازه بان آسیا/ قراردادم 15 میلیون است

تیم ملی فوتبال متشکل از هفت نفر، قهرمان آسیا شد و جواز حضور در جام جهانی مادرید را کسب کرد.

فعالیت باشگاه من محدود به لیگ استانی است.

نواب همچنین با اشاره به شرایط فعالیت باشگاهش خاطرنشان کرد: موضوع محدود به لیگ استان مازندران است. من نمی توانم بیشتر از این وقت بگذارم زیرا فعالیت ملی را مختل می کند.

من با کار آزاد امرار معاش می کنم

تیم فوتبال هفت نفره درباره شرایط مالی ناشی از فعالیت در این رشته نیز گفت: شرایط مالی چندان تعریفی ندارد. قراردادی که دارم 10 تا 15 میلیون تومان است که برای زندگی زناشویی من کافی نیست. به شما بگویم من از ورزش برای امرار معاش راضی نیستم. من شغل آزاد دارم و این منبع اصلی درآمد من است.

عدم توجه که باعث ناامیدی شد.

وی در همین زمینه از کنار گذاشته شدن فوتبال هفت نفره و موفقیت این تیم انتقاد کرد و اظهار داشت: با وجود اینکه در جام جهانی بارسلونا نایب قهرمان شدیم اما در مراسم بزرگداشتی که در سال جاری برگزار شد نامی از ما برده نشد. حضور رئیس جمهور و هیچ حکمی صادر نشد، سرمربی تیم ملی تاکید کرد که نام ما برای مراسم و تقدیر به مراجع ذیربط اعلام شده اما هیچ شناختی صورت نگرفته است، نمی دانم نقص کدام طرف بوده است. اما همچنان باعث ناامیدی بزیکنان شد.

هزار تومان هم جایزه نگرفته ام.

نواب گفت: در مجموع طی چهار سالی که در تیم ملی فوتبال هفت نفره حضور دارم، از هیچ مسئولی در هیچ سطحی هزار تومب پاداش دریافت نکرده ام. البته برای مسابقات قهرمانی آسیا که قهرمان می شویم و سهمیه جهانی می گیریم قول داده شده که جبران شود و شناخت لازم به ما داده شود.

فوتبال هفت نفره را بیشتر ببینید

یکی از اعضای تیم ملی هفت نفره اظهار داشت: انصافا این روزها آقای مقدسی و نفرزاده در انجمن هفت نفره تلاش زیادی برای بهبود شرایط بازیکنان می کنند. برنامه های جدیدی ارائه کرده اند که امیدوارم مثمر ثمر باشد و این رشته موفق را در ورزش کشور بیشتر نمایان کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=132625

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.