افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

گفتگوی طارمی و بیرانوند درباره بازی با امارات

  • کد خبر : 185894
گفتگوی طارمی و بیرانوند درباره بازی با امارات

مهاجم تیم فوتبال کشورمان رقیب امشب در مرحله گروهی جام ملت های آسیا را تیمی بسیار سازنده دانست. مهدی طارمی پیش از دیدار ایران مقابل امارات در دور سوم مرحله گروهی جام ملت های آسیا 2023 گفت: امارات قطعا تیم بسیار خوبی است. آنها مانند هنگ کنگ تیم بسیار خوبی بودند و بازی خوبی ارائه […]

مهاجم تیم فوتبال کشورمان رقیب امشب در مرحله گروهی جام ملت های آسیا را تیمی بسیار سازنده دانست.

مهدی طارمی پیش از دیدار ایران مقابل امارات در دور سوم مرحله گروهی جام ملت های آسیا 2023 گفت: امارات قطعا تیم بسیار خوبی است. آنها مانند هنگ کنگ تیم بسیار خوبی بودند و بازی خوبی ارائه کردند.

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان افزود: امارات طبیعتا تیمی است که بازیکنان زیادی دارد اما ما برای نشان دادن بهترین عملکرد مقابل امارات به میدان خواهیم رفت.

وی در خصوص افزایش تعداد تماشاگران تیم ملی تصریح کرد: همانطور که می دانید ایران یکی از تیم های قدرتمند این مسابقات است. شاید در مرحله گروهی برخی از هواداران از بازی اول نخواهند بیایند، اما از آنجایی که می دانستند از گروه صعود می کنیم و خدا را شکر صعود کردیم، امیدوارم از این به بعد هواداران بیشتری برای تماشای بازی های ما بیایند.

بیرانوند: ایران و امارات می خواهند در صدر قرار بگیرند

دروازه بان تیم فوتبال ایران تاکید کرد که تیم های ایران و امارات برای بازی امروز شرایط ویژه خود را دارند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، علیرضا بیرانوند پیش از دیدار تیم های ایران و امارات در سومین بازی مرحله گروهی جام ملت های آسیا اظهار داشت: امروز آخرین بازی ما در گروه است و هر دو تیم شرایط خاص خود را دارند. و می خواهند به سمت بالا حرکت کنند. به بالا.

و افزود: شاید امارات برای برد وارد میدان شود چون می خواهد با برد به مرحله بعد صعود کند. مثل همه بازی ها برای برد بازی خواهیم کرد. امیدوارم مردم بازی خوبی را ببینند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=185894

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.