افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
6

گفتگوی دو طرف نکونام و وضعیت بحرانی استقلال / خطر در کمین خطیر – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 27339
گفتگوی دو طرف نکونام و وضعیت بحرانی استقلال / خطر در کمین خطیر – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر ، چند روز مانده به شروع فصل جدید فوتبال ایران، جواد نکونام که مدت هاست سرمربی تیم فوتبال استقلال نشده است، پس از دومین بازی تدارکاتی تیمش. اولین مکاشفه او جزو این تیم شد اما با وجود اینکه حرف های دو لبه زد تاکید با شفاف سازی ابهامات این باشگاه بیشتر […]

به گزارش خبرنگار مهر ، چند روز مانده به شروع فصل جدید فوتبال ایران، جواد نکونام که مدت هاست سرمربی تیم فوتبال استقلال نشده است، پس از دومین بازی تدارکاتی تیمش. اولین مکاشفه او جزو این تیم شد اما با وجود اینکه حرف های دو لبه زد تاکید با شفاف سازی ابهامات این باشگاه بیشتر شد.

نکونام در بخشی از سخنان خود گفت که به او گفته است هستند در این فصل استقلال پنجمی خواهد بود. اصرار خبرنگاران برای اینکه سرمربی استقلال بگوید چه کسی این موضوع را به او گفته بی نتیجه بود. فقط بر بلاتکلیفی افزود و او حاضر نشد بگوید مدیر قبلی چنین چیزی گفته یا مدیر فعلی!

ارتباط مربی اول با مدیرعامل و نفر اول باشگاه معمول است و طرفین مطالبات خود را مستقیماً بیان می کنند و هیچ واسطه ای وجود ندارد. بنابراین به نظر می رسد نکونام با حجت کریمی مدیرعامل سابق استقلال و یا با علی خطیر سرپرست مدیرعاملی این باشگاه که چند روزی است این مسئولیت را پذیرفته است چنین گفت وگویی داشته است.

جواد نکونام چند روز بعد از ملاقات با علی خطیر گفت که به او گفته است هستند تیم را پنجم کند

سرمربی آبی ها در ادامه اظهارات دو چهره خود که به نظر می رسد مشکل استقلال را حل نمی کند و بر نگرانی و آشفتگی روحی هواداران می افزاید، گفت هر بازیکنی که می خواهد بگیرد باشگاه می گوید. گران است و برای شما جذاب نیست. باز هم، شما اشاره نمی کنید که چه کسی این پاسخ ها را به درخواست شما ارائه می دهد. طبیعتاً علی خاطر همچنان باید پاسخگو باشد زیرا باید با بازیکنان مذاکره کند و نظر آنها را برای حضور در استقلال جلب کند.

نکونام اما زنگ خطر را برای علی خطیر به صدا در می آورد و می گوید با ورود یک «بچه» به استقلال، امور باشگاه از کنترل خارج شده و باند این بچه آدم های خودشان را آورده اند. هستند و آنها تمام تصمیمات باشگاه را می گیرند.

آره مثل این نکونام بگوید وضعیت آبی پوشان تهران را باید قرمز دانست. اتفاقی که در سال ها این اتفاق در گذشته رخ داده است و هر بار که تیم به سمت باند واگن و مولتی تسکینگ حرکت کرده روزهای حساسی را پشت سر گذاشته است.

مذاکرات دوجانبه نکونام و وضعیت بحرانی استقلال/خطر در کمین خطیر
خطیر که تیم های پایه را به چالش کشید مشکل اصلی را می داند خاکستر او در تیم بزرگسالان است

چه کسی می تواند وضعیت قرمز باشگاه استقلال را اصلاح کند؟ تیمی که قرار است در فصل قبل حداقل به یک جام نرسیده را جبران کند، با چه مربی و با چه مدیریتی می خواهید به سمت پیشرفت حرکت کنید؟ آیا علی خطیر به عنوان مربی کم تجربه و ناآشنا با این نوع بحران ها می تواند استقلال را از باتلاق بیرون بکشد؟

تجربه و سابقه او نشان می دهد که او توانایی این کار را ندارد. او پیش از این مربی تیمی نبوده است، تجربه مدیریت بحران را ندارد و به نظر نمی رسد که بتواند استقلال را از مخمصه فعلی نجات دهد. او آنقدر بی‌تجربه است که نمی‌تواند با وضعیتی که نکونام به آن اشاره کرد، رسیدگی کند.

استقلال اگر بخواهد عمرش را در این شرایط بگذراند به ورطه بحران و ناآرامی بیشتر می رسد. هواداران از همان بازی اول شعار «شرم و برو برو» سر می دادند و خواستار اخراج خطیر و همبازیانش بودند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=27339

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.