افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
1

گفتگوی آرتور هیز و رائول پل. معرفی الماس های پنهان ارزهای دیجیتال و بررسی امکان راه اندازی ETF Dogecoin

  • کد خبر : 294368
گفتگوی آرتور هیز و رائول پل.  معرفی الماس های پنهان ارزهای دیجیتال و بررسی امکان راه اندازی ETF Dogecoin

دیروز آرتور (آرتور هیز) و رائول پال (رائول پال) وارد شدند جریان آنها در مورد وضعیت فعلی بازار صحبت کردند. آنها همچنین در این گفتگو تعدادی از ارزهای برتر را معرفی کردند. مقایسه قیمت صرافی های ایران بهترین قیمت خرید و فروش ارزهای دیجیتال را با Blockchain Homeland بیابید! مقایسه تبادل به گفته Blockchain Homeland، […]

دیروز آرتور (آرتور هیز) و رائول پال (رائول پال) وارد شدند جریان آنها در مورد وضعیت فعلی بازار صحبت کردند. آنها همچنین در این گفتگو تعدادی از ارزهای برتر را معرفی کردند.

مقایسه قیمت صرافی های ایران

بهترین قیمت خرید و فروش ارزهای دیجیتال را با Blockchain Homeland بیابید!

مقایسه تبادل

به گفته Blockchain Homeland، آنها در سخنرانی خود در مورد استراتژی های معاملاتی، شوق memecoin و الماس های پنهان Bullran فعلی صحبت کردند.

الماس های پنهان بازار چیست؟

رائول پل، مدیرعامل Real Vision سرمایه گذاری زیادی روی اکوسیستم سولانا کرده است. او پتانسیل جفت ارز ETH/BTC را برجسته کرد و اظهار داشت که شکست صعودی آن می تواند نشانه آغاز یک فصل جایگزین باشد.

اگر اتریوم در برابر بیت کوین شروع به صعود کند و از پایین محدوده به بالا بپرد، جالب خواهد بود. چون ابتدای یک Altseason در واقعی ترین شکل ممکن خواهد بود

این دیدگاه با ماهیت چرخه ای جریان سرمایه در بازار کریپتو مطابقت دارد.

نمودار روزانه اتر در مقابل بیت کوین - منبع: TradingViewنمودار روزانه اتر در مقابل بیت کوین - منبع: TradingView
نمودار روزانه اتر در مقابل بیت کوین – منبع: TradingView

از سوی دیگر، آرتور هیز پیش بینی جسورانه ای کرد و گفت: Aptos می تواند در میان بلاک چین های لایه 1 از Solana پیشی بگیرد. او بر پویایی رقابتی در این بخش تاکید کرد و پیش‌بینی کرد که آپتوس می‌تواند به دومین ردیف اول برتر تبدیل شود.

در همین حال، پال به اهمیت انتقال پروتکل اشاره شده. او معتقد است که این پروتکل پتانسیل شکل گیری آینده فناوری بلاک چین را دارد.

به نظر من پروتکل MOV در آینده محبوب خواهد شد. وقتی این اتفاق بیفتد، ما شاهد رقابت Aptos و Sway خواهیم بود.

این دو کارشناس درباره اهمیت موقعیت استراتژیک در بازار کریپتو بحث کردند. پل توصیه کرد که در بحث‌های قدیمی و پروتکل‌های قدیمی گرفتار نشوید و از سرمایه‌گذاران خواست به جای چسبیدن به چرخه‌های گذشته، بر رهبران فعلی بازار تمرکز کنند و سبد ارزهای دیجیتال خود را مدیریت کنند.

پولس اظهار داشت:

سکه های خود را نگه دارید، اما سرمایه گذاری خود را با خرید ارزهای بی فایده خراب نکنید. من می دانم که شما نمی خواهید رالی را از دست بدهید زیرا قبلاً آن را دیده ام. شما هنوز در آخرین روایت از سه چرخه هستید.

هیز بیشتر در مورد این دیدگاه ها توضیح داد و اشاره کرد که کاردانو ممکن است نتواند در چرخه فعلی در بین 10 ارز دیجیتال برتر باقی بماند.

این دو کارشناس همچنین در مورد ETF احتمالی Dogecoin صحبت کردند. معرفی ETF برای بیت کوین و اتریوم بحث های قابل توجهی را در بین سرمایه گذاران در مورد اینکه چه ارزهای دیجیتال دیگری می توانند از آن پیروی کنند، برانگیخته است.

امکان معرفی ETF Dogecoin افزایش یافته است

در این جریان، آرتور هیز و رائول پل درباره آینده Dogecoin و جایگاه آن در اکوسیستم مالی بزرگتر بحث می کنند. هر دو سابقه مشارکت در بازار کریپتو دارند و دیدگاه‌های آنها وزن قابل توجهی دارد.

هیز اعتقاد خود را به پتانسیل Dogecoin برای راه اندازی ETF ابراز کرد. او موقعیت ثابت دوج کوین در بازار، ارزش بازار بالا و محبوبیت از عوامل مهمی است که می تواند راه را برای راه اندازی ETF هموار کند. هیز همچنین به فهرست شدن Dogecoin در پلتفرم هایی مانند رابین هود اشاره کرد و گفت که آن را در اختیار بسیاری از کاربران قرار خواهد داد.

رائول پل با تاکید بر موقعیت منحصر به فرد Dogecoin به عنوان memecoin اصلی، احساسات هیز را تکرار کرد. او اشاره کرد که ارتباط فرهنگی و شوخ طبعی Dogecoin به آن برتری متمایز نسبت به سایر ارزهای دیجیتال می دهد.

علاوه بر این، شایعاتی در مورد اینکه ایلان ماسک احتمالاً Dogecoin را به عنوان یک روش پرداخت برای X (توئیتر سابق) ادغام کرده است. ماسک که به خاطر نفوذش در بازار ارزهای دیجیتال معروف است، از حامیان بزرگ Dogecoin است.

این ادغام می تواند به طور قابل توجهی پذیرش Dogecoin را تقویت کند و یک پایه محکم برای راه اندازی یک ETF برای آن ایجاد کند.

پولس اظهار داشت:

من هنوز در دوج هستم چون فکر می کنم ایلان است [ماسک] قرار است کاری با دوج انجام دهد.

هیز نیز موافقت کرد و اشاره کرد که مشارکت ماسک یک برگ برنده خواهد بود. این می تواند Dogecoin را از یک میم کوین به یک ابزار مالی تبدیل کند.

این بحث همچنین به چالش های فعلی پیش روی بازار ETF کریپتو پرداخت. پل به تلاش های خود برای متقاعد کردن صادرکنندگان ETF اشاره کرد که به طور جدی Dogecoin را در نظر بگیرند. او با شوخ طبعی گفتگوی خود را با یان ون اک، مدیر عامل شرکت VanEck آغاز کرد. پل او را تشویق کرد که علیرغم موانع قانونی برای یک ETF Dogecoin درخواست دهد.

او بیان کرد:

جان، تو باید این کار را بکنی. دوج کوین در هر چرخه ای از بیت کوین بهتر عمل کرده است. Dogecoin به طرز شگفت آوری خوب است.

هر دو کارشناس اذعان داشتند که پدیده memecoin در فرهنگ بازار ارزهای دیجیتال بسیار مهم است. با این حال، آنها نسبت به ماهیت زودگذر بسیاری از memecoin ها هشدار دادند و خاطرنشان کردند که تنها آنهایی که جذابیت گسترده و غیر توهین آمیز دارند می توانند موفقیت طولانی مدت را حفظ کنند.

من فکر می‌کنم بسیاری از memecoin‌ها مانند بسیاری از memecoin‌های سیاسی خاص هستند. بله، مدتی خنده دار هستند، اما ارزش فرهنگی ماندگاری ندارند.

بدون این رمزارز

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-06-11 20:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=294368

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.