افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

گفتگوهای مهم روسای جمهور ایران و روسیه درباره فلسطین – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 147717
گفتگوهای مهم روسای جمهور ایران و روسیه درباره فلسطین – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، در گفتگوی تلفنی با حسین امیر عبداللهیانوزیر امور خارجه کشورمان با اسماعیل هانیهرئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین-حماس، آخرین رویدادهای سیاسی و میدانی فلسطین و ادامه حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه را مورد بحث و بررسی قرار داد. امیر عبداللهیان رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در […]

به گزارش خبرگزاری مهر، در گفتگوی تلفنی با حسین امیر عبداللهیانوزیر امور خارجه کشورمان با اسماعیل هانیهرئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین-حماس، آخرین رویدادهای سیاسی و میدانی فلسطین و ادامه حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه را مورد بحث و بررسی قرار داد.

امیر عبداللهیان رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در این گفت‌وگو به تحلیل آخرین اقدامات و تحرکات دیپلماتیک کشورهای اسلامی و عربی و جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌الملل در حمایت از ملت فلسطین و محکومیت انقلاب اسلامی پرداخت. جنگ جنایات رژیم صهیونیستی و توقف کشتار وحشیانه شهروندان در غزه، کرانه باختری.

وزیر امور خارجه کشورمان اقدام دبیرکل سازمان ملل متحد در مکاتبه با شورای امنیت بر اساس ماده 99 منشور ملل متحد را ارزشمند دانست و آن را اقدامی نادر و ارزشمند برای برقراری صلح و امنیت توصیف کرد. در جهان.

امیر عبداللهیان یکی از موضوعات مهم مذاکرات ریاست جمهوری، رئیس جمهور کشورمان با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه بحران غزه را برشمرد و تاکید کرد: مذاکرات مهمی بین روسای جمهور ایران و روسیه در خصوص مسئله فلسطین انجام شده است.

اسماعیل هانیهرئیس دفتر سیاسی جنبش حماس نیز در این گفتگو از مواضع شناخته شده و پایدار جمهوری اسلامی ایران در حمایت از ملت فلسطین و تلاش‌های گسترده دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی در پایان قدردانی کرد. جنایات صهیونیست ها علیه ملت فلسطین، آخرین وضعیت غزه، ادامه جنایات و کشتار غیرنظامیان توسط رژیم صهیونیستی را تشریح کرد.

اسماعیل هانیه وی تاکید کرد: به یاری خداوند تا پایان جنایات صهیونیست ها و رفع کامل اشغال فلسطین، مقاومت ادامه خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=147717

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.