افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 17 October , 2024
0

گسترش عدالت سلامت راهبرد دولت است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 399914
گسترش عدالت سلامت راهبرد دولت است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر محمدعلی نوبخت فرماندار ظهر پنجشنبه در مراسم تجلیل از فعالان حوزه سلامت، یاد و خاطره ۱۲۰۰ شهید شهرستان ساری و تبریک فرا رسیدن روز سلامت محیط زیست را به همکاران خود تبریک گفت. سرور و این کارگر حوزه سلامت گفت: راهبرد دولت چهاردهم در خدمت در امور سلامت مبتنی بر گسترش […]

به گزارش خبرنگار مهر محمدعلی نوبخت فرماندار ظهر پنجشنبه در مراسم تجلیل از فعالان حوزه سلامت، یاد و خاطره ۱۲۰۰ شهید شهرستان ساری و تبریک فرا رسیدن روز سلامت محیط زیست را به همکاران خود تبریک گفت. سرور و این کارگر حوزه سلامت گفت: راهبرد دولت چهاردهم در خدمت در امور سلامت مبتنی بر گسترش عدالت در امور سلامت، توزیع متوازن داروها و توسعه رفاه در جامعه است.

این مقام ارشد دولتی در مرکز مازندران رعایت و توجه به سلامت را رکن اساسی پیشرفت و شکوفایی جسمی و روانی جامعه در همه ابعاد تایید کرد و افزود: مشارکت و مسئولیت پذیری همه مردم در تامین سلامت موجب ارتقای آگاهی سلامت می شود. و سواد، بهبود کیفیت زندگی و رشد جامعه.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت بهداشت محیط در توسعه پایدار جوامع شهری و رفع نیازهای کنونی در چارچوب حفظ محیط زیست برای نسل های آینده گفت: بهداشت محیط و مدیریت پسماند بخشی از مسئولیت ما در قبال خود و آیندگان است. نسلی که باید با همکاری و تعهد حفظ محیط زیست در راستای توسعه پایدار در شهر و شهرک انجام شود.

فرماندار ساری در ادامه گفت: در حوزه حاکمیتی سیاست های سلامت با ترسیم دقیق وضعیت موجود، آمار در راستای رفع چالش های جمعیتی و بهداشتی و شناسایی راهکارها برای ارائه خدمات مناسب اقدام کنیم، وی گفت: عدالت زیست محیطی با مشارکت عادلانه در تصمیم گیری ها. می بینمعدم تحمیل بار ناعادلانه خسارت و دستیابی به برابری در دسترسی به منابع.

در پایان از جمعی از فعالان و خیرین حوزه سلامت و اتحادیه های نمونه در حوزه بهداشت تقدیر و تجلیل شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=399914

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.