افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 2 October , 2024
1

گسترش سامانه نوبت دهی غیرحضوری مراکز درمانی تامین اجتماعی استان سمنان

  • کد خبر : 383216
گسترش سامانه نوبت دهی غیرحضوری مراکز درمانی تامین اجتماعی استان سمنان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان؛ محمدکاظم امیدیان در جلسه شورای اداری استان با اعلام این خبر اظهار داشت: برای تسهیل در انتصاب بیمه شدگان هم استانی می توان انتصاب پزشکان عمومی مراکز درمانی را نیز به صورت غیرحضوری انجام داد. وی افزود: با برنامه ریزی انجام شده در 9 مرکز درمانی خصوصی تامین اجتماعی […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان؛ محمدکاظم امیدیان در جلسه شورای اداری استان با اعلام این خبر اظهار داشت: برای تسهیل در انتصاب بیمه شدگان هم استانی می توان انتصاب پزشکان عمومی مراکز درمانی را نیز به صورت غیرحضوری انجام داد.

وی افزود: با برنامه ریزی انجام شده در 9 مرکز درمانی خصوصی تامین اجتماعی در استان، نوبت پزشک عمومی، متخصص، دندانپزشک و ماما به صورت غیرحضوری قابل دریافت است و نیازی به مراجعه حضوری برای نوبت نیست.

امیدیان تصریح کرد: اقدام سازمان در اجرای برنامه نویسی آنلاین و موبایلی یکی از طرح های ارزشمند و ضروری برای تسهیل دسترسی بیمه شدگان به دریافت خدمات است و با گسترش این سامانه گام موثری در جهت افزایش رضایتمندی بیمه شدگان برداشته خواهد شد. بیمه شده و رفاه آنها تا حد ممکن.

وی افزود: با توجه به لزوم روان سازی و تسهیل در ارائه خدمات به بیمه شدگان و همچنین استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی، سامانه نوبت دهی آنلاین به آدرس nobatdsemnan.tamin.ir و تلفن همراه با کد دستوری 23 *1420*4* در بستر تلفن همراه در مراکز درمانی تامین اجتماعی استان سمنان تعریف شده است و در حال حاضر بیمه شدگان می توانند از سه روش تلفنی، اینترنتی و موبایلی با دندانپزشک و پزشکان متخصص مورد نظر خود نوبت بگیرند. .

در جلسه شورای اداری استان که با حضور معاونین رئیس جمهور، روسای مراکز درمانی و کارشناسان ستادی برگزار شد، مسائل اداری و مالی، درخواست تجهیزات و امکانات پزشکی مورد نیاز واحدها و همچنین نحوه آن تبادل نظر در خصوص چگونگی ارتقای کمی و کیفی خدمات درمانی در مراکز عمرانی از جمله موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=383216

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.