افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

گزینه های اصلی برای داوری دربی همچنان منتظر دریافت گواهی VAR هستند – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 223789
گزینه های اصلی برای داوری دربی همچنان منتظر دریافت گواهی VAR هستند – پرسپولیس نیوز

گزینه داور اصلی دربی 103 همچنان منتظر دریافت گواهینامه VAR است. فدراسیون فوتبال امروز اسامی داوران هفته نوزدهم لیگ برتر را اعلام کرد و مود فنادی فر به عنوان داور دیدار استقلال خوزستان و استقلال تهران معرفی شد. به همین دلایل، فنادی فر که قضاوت دربی پایتخت را بر عهده داشت، فرصت حضور در بازی […]

گزینه داور اصلی دربی 103 همچنان منتظر دریافت گواهینامه VAR است.

فدراسیون فوتبال امروز اسامی داوران هفته نوزدهم لیگ برتر را اعلام کرد و مود فنادی فر به عنوان داور دیدار استقلال خوزستان و استقلال تهران معرفی شد.

به همین دلایل، فنادی فر که قضاوت دربی پایتخت را بر عهده داشت، فرصت حضور در بازی برگشت استقلال و پرسپولیس را از دست داد.

از سوی دیگر در شرایطی که خداداد افشاریان روز گذشته اعلام کرد که داور دربی یکصد و سوم انتخاب شده و مهسا قربانی نیز باید برای اولین بار به عنوان داور زن در اتاق VAR بنشیند، تاکنون فقط مرتضی منصوریان، امیر. عرب براقی و حسن اکرمی داوران ایرانی مدرک VAR را دریافت کردند. البته به نظر می رسد که آنها امکانات زیادی برای قضاوت در مورد بازی سرخابی ها ندارند.

بیژن حیدری، پیام حیدری و وحید کاظمی که حدود دو هفته پیش برای گذراندن دوره های پایانی برای اخذ مجوز کمک داور ویدئویی به تاجیکستان سفر کرده بودند، هنوز مدرک خود را دریافت نکرده اند.

البته با پیگیری های فدراسیون فوتبال، ظاهرا این سند بین امروز تا فردا با تاییدیه ارسالی درباره عملکرد داوری وی در تاجیکستان با استفاده از VAR صادر خواهد شد.

با این حال بیژن حیدری و وحید کاظمی را می توان گزینه اصلی قضاوت دربی بعدی دانست. البته برادران حیدری به عنوان داور وسط و داور چهارم دیدار آبیده آتا قرقیزستان و تایچونگ چین تایپه در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا در بیشکک را قضاوت خواهند کرد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)