افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
3

گزینه “عجله دارم” در تاکسی های آنلاین نمونه ای از رزرو بیش از حد است – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 195743
گزینه “عجله دارم” در تاکسی های آنلاین نمونه ای از رزرو بیش از حد است – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر ، محمدعلی اسفنانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی ضمن تبریک دهه مبارک فجر گفت: طبق مصوبه شورای هماهنگی در صورت کشف تخلف گران فروشی می توانیم تمبر صادر کنیم. . و افزود: به تاکسی های اینترنتی به طور جدی هشدار می دهم که گزینه عجله مصداق گران فروشی و عدم ارائه خدمات […]

به گزارش خبرنگار مهر ، محمدعلی اسفنانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی ضمن تبریک دهه مبارک فجر گفت: طبق مصوبه شورای هماهنگی در صورت کشف تخلف گران فروشی می توانیم تمبر صادر کنیم. .

و افزود: به تاکسی های اینترنتی به طور جدی هشدار می دهم که گزینه عجله مصداق گران فروشی و عدم ارائه خدمات اضافی است. آه تو به کاربران تحویل داده نمی شود.

اسفنانی ادامه داد: بیشترین تخلفات گران فروشی، کم فروشی و کلاهبرداری است که البته دارای نوسان و افزایش یا کاهش است. آنچه تاکنون تکرار شده، گران فروشی بوده است.

وی گفت: هرگونه تخلف پایان سال و افزایش قیمت ها رسیدگی می شود و در سال آینده افزایش قیمت غیرعادی نخواهیم داشت.

اسفنانی افزود: در خصوص دریافتی های اضافی پزشکان که تحت عناوین مختلف به صورت وجه نقد، سکه، دلار و واریز در حساب های شخص ثالث تحت عنوان دریافت وجه اضافی بالای حق الزحمه بیماران از مردم دریافت می شود. . گفته می شود از ابتدای مهر ماه سال 1400 به دلیل نظارت و در 10 ماه گذشته تعداد 459 پرونده به ارزش 17 میلیارد و 381 میلیون ریال مختومه و متخلفان در مجموع به پرداخت 144 میلیارد و 337 میلیون ریال محکوم شدند.

وی گفت: 46 میلیارد و 477 میلیون ریال جزای نقدی از پرونده های مختومه در اجرای احکام وصول شده است. از این مبلغ 49 میلیارد و 20 میلیون ریال به عنوان غرامت برگشت داده شده است.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: شنیده ها حاکی از آن است که برخی پمپ بنزین ها و مراکز عرضه سوخت مردم را متقاعد می کنند که حتماً باید به اجباری متوسل شوند. اکتان و از بنزین با مواد افزودنی استفاده کنید که گران فروشی محسوب می شود و قطعا رفع خواهد شد.

اسفنانی در نشست خبری سازمان تعزیرات حکومتی گفت: در ابتدای 10 ماهه امسال، مانده پرونده ها در بخش های کالا و خدمات، بهداشت، کالای قاچاق و ارز 13 هزار و 750 فقره بوده که 39 مورد کاهش داشته است. ٪. نسبت به مدت مشابه سال گذشته.

وی افزود: در 10 ماهه سال 1402 تعداد پرونده های کالا و خدمات، سلامت، قاچاق کالا و ارز 585 هزار و 638 فقره بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 2 درصد کاهش داشته است. همچنین در 10 ماهه امسال 570 هزار و 157 پرونده مربوط به کالا و خدمات، سلامت، قاچاق کالا و ارز مختومه شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل 6 درصد کاهش داشته است.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی ادامه داد: در 10 ماهه سال 1402، مانده پرونده های کالا و خدمات، بهداشت، قاچاق کالا و ارز 29 هزار و 231 فقره بوده که نسبت به مدت مشابه 65 درصد افزایش داشته است. دوره زمانی. دوره سال قبل

وی تاکید کرد: در این مدت عملکرد شعب اولیه 97 درصد بسته به واردات و 95 درصد بسته به کل وارداتی و موجودی است.

اسفنانی ادامه داد: در ابتدای 10 ماهه امسال تعداد پرونده ها 49 هزار و 749 فقره است که موجودی واحدهای اجرای مجازات است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 12 درصد کاهش داشته است. همچنین در 10 ماهه 1402 تعداد 390489 پرونده وارد واحدهای اجرای مجازات شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 5 درصد کاهش داشته است.

و افزود: در 10 ماهه سال 1402 تعداد 379 هزار و 110 پرونده در واحدهای اجرائیه مختومه شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل 8 درصد کاهش داشته است. همچنین در ده ماهه یک هزار و 402 پرونده، تعداد 61 هزار و 128 پرونده در واحدهای اجرائیه باقی مانده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 12 درصد افزایش داشته است.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: در این مدت عملکرد واحدهای اجرای احکام 97 درصد پرونده‌های ورودی و 86 درصد پرونده‌های ورودی و خروجی مختومه است.

اسفنانی تاکید کرد: در این مدت حدود 239 میلیارد ریال از احکام صادره اجرا شده که در مجموع نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 3 برابر افزایش داشته است. در این مدت بیش از 18 میلیارد ریال در حوزه کالا و خدمات، بیش از یک میلیارد ریال در حوزه سلامت و بیش از 35 میلیارد ریال قاچاق کالا و ارز و در مجموع بیش از احکام صادره بالغ بر 55 میلیارد ریال، رقمی که طبق گزارش ها نسبت به مدت مشابه سال قبل 103 درصد افزایش داشته است.

وی در خصوص شرکت های خودروسازی متخلف گفت: شرکت های خودروسازی که مرتکب تخلف شده اند. اخاذی علاوه بر مجازات نقدی باید وجوه را به مردم برگردانند.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی درباره جریمه های اخذ شده گفت: هنوز آمار دقیقی نداریم اما در جلسه آینده خواهیم داشت. ارائه بودن

وی درباره خودروسازان و گران فروشی و نظارت فعالان بازار آزاد گفت: هیچ ابایی از برخورد با خودروسازان نداریم. در صورت احراز تخلف، بلافاصله اقدام می شود، بازرسان بازرسی می کنند و حکم صادر می شود.

اسفنانی افزود: در خصوص یکی از بزرگترین خودروسازان کشور تا تابستان سال آینده چندین خودرو به مردم تحویل داده شده است. اما سازمان استاندارد گفت که اگر استانداردها را رعایت نکنند نمی توانند خودرو تولید کنند، رئیس سازمان سه جلسه با گروه متخلفان داشت تا قبل از وقوع تخلف اقدامات پیشگیرانه انجام دهیم که 100 درصد است. مورد توجه مردم است و ما به آن رسیدگی خواهیم کرد. ما حتی اسامی می دهیم و در صورت لزوم گزارش تصویری را با متخلف نشان می دهیم.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در مورد تجاوزات در مدارس گفت: قبلاً گفته بودیم دو دبیرستان دخترانه تجاوزهای اضافی انجام دادند و به 355 میلیارد تومب محکوم شدند. رای تصمیم گرفته شد. دو پرونده دیگر نیز اخیراً در مورد دو مدرسه راهنمایی پسرانه مطرح شده و تخلف قابل توجهی است که شعبه پایین رسیدگی کرده و حکم صادر شده است اما در مرحله تجدیدنظر است و در صورت قطعی شدن اعلام خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: از مهمترین اقدامات سازمان تعزیرات حکومتی پیشگیری و مبارزه با پرداخت های مخفیانه و گزاف به پزشکان، نظارت بر فعالیت های غیرقانونی پزشکان مجرم و مجرب، تشکیل پرونده و اتخاذ تصمیم بر اساس تصمیمات مراجع، انجام گشت های ویژه است. مجموعه ای مستمر برای رسیدگی به پدیده پزشکان زیر میز با اعمال مجازات بسته شدن مکان در اکسپدیشن رای و به شهروندان و بیماران اطلاع رسانی و اطلاع رسانی شود تا هزینه اضافی به پزشکان پرداخت نکنند.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در پاسخ به سوالی مبنی بر ورود تحریم ها در صورت تنش های پولی، گفت: تعزیرات اختیارات کامل ورود به مقوله قاچاق ارز را دارند و با هر نوع تخلف پولی در هر موردی برخورد قانونی می شود. ضمناً در قانون، این موضوع تحت عنوان تغییر نظام پولی در ردیف جرم قرار گرفته است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر تخلف ایران از انبارهای خودرو و عدم تحویل به متقاضیان، گفت: در استان های بابل، کرمانشاه، خراسان شمالی و خراسان رضوی بیش از 10 هزار خودرو انبار شده است که مجبور به فروش کالا به مردم. با توجه به تخلف رد کالا، این کار را انجام دادیم و این روند ادامه دارد و این شرکت خودروسازی موظف است تا قبل از پایان تابستان سال آینده خودروها را به مردم تحویل دهد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=195743

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.