افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
2

گزینه «عجله دارم» در تاکسی های آنلاین برای مردم مضر است – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 226641
گزینه «عجله دارم» در تاکسی های آنلاین برای مردم مضر است – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدعلی اسفنانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی درباره حذف گزینه «عجله دارم» از تاکسی های اینترنتی اظهار داشت: با پیشرفت شرکت های دانش بنیان مخالفتی نداریم. در این زمینه، اما باید در نظر داشت که اگرچه این پلتفرم ها خدمات جدیدی ارائه نمی دهند، اما شاهد روند افزایش قیمت ها هستیم. وی […]

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدعلی اسفنانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی درباره حذف گزینه «عجله دارم» از تاکسی های اینترنتی اظهار داشت: با پیشرفت شرکت های دانش بنیان مخالفتی نداریم. در این زمینه، اما باید در نظر داشت که اگرچه این پلتفرم ها خدمات جدیدی ارائه نمی دهند، اما شاهد روند افزایش قیمت ها هستیم.

وی افزود: من شخصاً بارها از این سکوها درخواست تاکسی کرده ام، اما تا زمانی که گزینه «عجله دارم» خودرو پیدا نمی شود و این برعکس خدمت رسانی به مردم است و باعث زجر می شود.

اسفنانی بیان کرد: گرانی این پلتفرم ها باعث شده تا بسیاری از آژانس های تاکسیرانی و تاکسی های تلفنی تعطیل شوند، حتی بسیاری از تاکسی های سطح شهر نیز از این طریق مشغول پذیرایی از مسافران هستند، زیرا میزان درآمد رانندگانی که از بسترهای اینترنتی استفاده می کنند مصرف بیشتری دارد. .

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی تصریح کرد: الگوریتم این بسترها مانند قراردادهای بانکی به نفع پلتفرم است و زیان ده اصلی مردم هستند. انتظار می رود با انتخاب گزینه من عجله دارم این امر در رسیدن به مقصد تاثیر داشته باشد اما برخلاف آنچه انتظار می رفت هزینه یک سفر عادی چند برابر شود و از آنجایی که مسافر در وضعیت کمبود قرار دارد. با گذشت زمان، ناگزیر و تحت تعهد این گزینه را انتخاب می کند و راننده بلافاصله پیدا می شود

وی ادامه داد: با حذف گزینه عجله بر روی سکوها موافق هستم زیرا این سکوها در مواقعی که بیشتر به مردم نیاز دارند کمکی نمی کنند و به آنها خدمت نمی کنند، به خصوص در ساعات بارندگی و اوج ترافیک، این سکوها به ندرت مورد پذیرش قرار می گیرند.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی تصریح کرد: خدمات جدیدی هم ارائه نمی دهند اما از طرفی شاهد افزایش قیمت ها هستیم.

وی در خصوص بیش از حد سیستم تاکسی اینترنتی گفت: قانون تعیین کننده این است که تخلف صورت گرفته یا نه، قانون گفته است که در صورت ارائه نشدن خدمات نمی توان قیمت را افزایش داد و اگر اتفاق بیفتد. تخلف محسوب می شود این پلتفرم ها هم برای انتخاب گزینه عجله دارند، نه در زمان و نه در هزینه آنها کاهشی وجود دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=226641

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.