افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

گزینه سرمربیگری پرسپولیس: به دنبال مربی خارج از لهستان هستم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 301541
گزینه سرمربیگری پرسپولیس: به دنبال مربی خارج از لهستان هستم – پرسپولیس نیوز

یکی از گزینه هایی که پرسپولیس برای جایگزینی اسمار در نظر دارد می گوید به دنبال مربی خارج از لهستان است. هیات مدیره پرسپولیس که پس از قطعی شدن جدایی اوسمار، کار خود را برای یافتن جانشینی برای سرمربی برزیلی آغاز کرده، در حال بررسی گزینه های متعددی از جمله والتر ماتزاری، سرمربی سابق اینتر […]

یکی از گزینه هایی که پرسپولیس برای جایگزینی اسمار در نظر دارد می گوید به دنبال مربی خارج از لهستان است.

هیات مدیره پرسپولیس که پس از قطعی شدن جدایی اوسمار، کار خود را برای یافتن جانشینی برای سرمربی برزیلی آغاز کرده، در حال بررسی گزینه های متعددی از جمله والتر ماتزاری، سرمربی سابق اینتر و ناپولی و چسلاو میخنیویچ، سرمربی سابق این تیم است تیم یان فانتشیپ، هلندی و مربی سابق آژاکس نام خانوادگی ذکر شده برای این باشگاه است.

قهرمان فصل گذشته لیگ برتر ایران روز گذشته در بیانیه ای اعلام کرد که به دنبال جذب یک مربی خارجی با تجربه است.

میخنیویچ 54 ساله که در سال 2022 هدایت تیم ملی فوتبال لهستان را برعهده داشت، برای اولین بار از سال 1986 در جام جهانی قطر توانست تیمش را به مرحله حذفی برساند. آنها با غلبه بر عربستان و تساوی با مکزیک موفق شدند از مرحله گروهی صعود کنند و فرانسه نایب قهرمان جام جهانی آنها را از مرحله یک هشتم نهایی حذف کرد.

وی با حضور در برنامه ویژه مسابقات یورو 2024 در کانال صفر لهستان گفت: برنامه ای برای بازگشت به Ekstraklasa (بالاترین سطح لیگ لهستان) ندارم و می خواهم خارج از لهستان تمرین کنم.

سرمربی سابق لژیا ورشو لهستان در آخرین تجربه مربیگری خود در سال 2023 هدایت تیم ابها را در لیگ حرفه ای عربستان برعهده داشت.

در کارنامه میخنیویچ که از اکتبر 2023 هیچ تیمی را هدایت نکرده و حدود 8 ماه است که بدون تیم بوده است، می توان چندین قهرمانی در رقابت های باشگاهی لهستان با تیم های مختلف را مشاهده کرد. او در دوران سرمربیگری خود 5 جام از جمله 2 جام لیگ برتر لهستان، 1 جام لهستان و 2 سوپرجام لهستان را به دست آورده است.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)