افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
4

گزینه جذاب پرسپولیسی ها در قطر ماندگار شد!

  • کد خبر : 28997
گزینه جذاب پرسپولیسی ها در قطر ماندگار شد!

در روزهای اخیر اخباری مبنی بر تمایل پرسپولیس برای جذب عمر السومه در رسانه ها و برخی خبرگزاری ها منتشر شده است. بازیکنی که فصل گذشته به صورت قرضی در العربی بازی می کرد و اکنون با تیم اصلی خود یعنی الاهلی عربستان تمرین می کند. او یک سال دیگر با تیم ملی عربستان قرارداد […]

در روزهای اخیر اخباری مبنی بر تمایل پرسپولیس برای جذب عمر السومه در رسانه ها و برخی خبرگزاری ها منتشر شده است. بازیکنی که فصل گذشته به صورت قرضی در العربی بازی می کرد و اکنون با تیم اصلی خود یعنی الاهلی عربستان تمرین می کند.

او یک سال دیگر با تیم ملی عربستان قرارداد دارد اما الاهلی تمایلی به ادامه همکاری با عمر السومه ندارد و در ازای پیشنهادی مطلوب حاضر است این مهاجم را بفروشد. العربی برای جذب مهاجم سوری پیشنهاد یک میلیون دلاری داده بود که از سوی تیم عربستانی رد شد. آنها 2 میلیون دلار می خواهند.

روزنامه الوطن در نسخه امروز خود نوشت: باشگاه العربی قطر در تلاش است تا قبل از شروع اردوی پیش فصل در اسپانیا، چند قرارداد مهم را نهایی کند، زیرا مدیران این باشگاه در تلاش هستند تا لیست تیم های دارای نقل و انتقالات جذاب داخلی را تکمیل کنند. و خارجی .

این روزنامه نوشته است یکی از بازیکنانی که فصل گذشته برای العربی برای قهرمانی در جام امیر قطر پس از سال ها با این تیم درخشید، عمر السومه است که همچنان منتظر تمدید قراردادش است.

الوطن افزود: اخیراً اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه العربی پس از امضای قرارداد با محمد التابونی بازیکن هلندی تیم فاینورد روتردام، سرانجام به عقد قرارداد با السومه و بازگرداندن او نزدیک شده است. به این تیم .

باید دید سرنوشت مهاجم برجسته سوری چه خواهد شد و عمر السوما فصل آینده چه تیمی خواهد پوشید. پیش از این از عبدالرزاق حمدالله به عنوان مهاجم مورد نظر گل محمدی یاد شده بود که او نیز در عربستان به کار خود ادامه می دهد. البته این اسامی هیچگاه از سوی منابع موثق نزدیک به پرسپولیس تایید یا تکذیب نشد.

258 258

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=28997

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.