افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
8

گزارش: کلرادو بیش از 5 میلیون دلار در سال به Deion Sanders پیشنهاد داد

  • کد خبر : 2545
گزارش: کلرادو بیش از 5 میلیون دلار در سال به Deion Sanders پیشنهاد داد

طبق یک گزارش محلی، برنامه Pac-12 پیشنهاد قابل توجهی به مربی استیت جکسون داده است. برای مشاهده رسانه های جاسازی شده، مقاله اصلی را مشاهده کنید. مربی پرایم به خوبی می تواند استعدادهای خود را در روزهای آینده به پاور 5 برساند. بر اساس گزارش های متعدد، دیون سندرز – در حال حاضر مربیایالت جکسون– […]



طبق یک گزارش محلی، برنامه Pac-12 پیشنهاد قابل توجهی به مربی استیت جکسون داده است.

برای مشاهده رسانه های جاسازی شده، مقاله اصلی را مشاهده کنید.

مربی پرایم به خوبی می تواند استعدادهای خود را در روزهای آینده به پاور 5 برساند. بر اساس گزارش های متعدد، دیون سندرز – در حال حاضر مربیایالت جکسون– قرار است برنامه را درکلرادو.

در روزهای اخیر، منابع گفته اند Sports Illustrated آنها انتظار دارند که سندرز شغل بوفالوها را بپذیرد و از تغییر دیرهنگام برنامه جلوگیری کند. انتظار نمی رود که این اعلامیه تا بعد از بازی شنبه قهرمانی SWAC بین جکسون استیت و ساترن اعلام شود، اما گزارش شده است که او شروع به آماده سازی برای کارکنان خود در برنامه Pac-12 کرده است و تا آنجا پیش رفته که به یک سرباز برجسته در NCAA گفته است. پورتال انتقال برای توقف تصمیم گیری به دلیل حرکت احتمالی.

سندرز قبلا تایید کرده بود که کلرادو به او پیشنهاد کار داده است. او همچنین با برنامه هایی مانند USF و Cincinnati درگیر بوده است. اکنون، ما ایده ای داریم که او در بولدر چقدر درآمد خواهد داشت، اگر همه چیز را رسمی کند.

به گزارش CBS News Coloradoبه سندرز قراردادی به ارزش بیش از 5 میلیون دلار در سال با بسته قابل توجهی از مشوق های قراردادی پیشنهاد شده است که می تواند دستمزد سالانه او را حدود 40 درصد افزایش دهد.

اگر سندرز بپذیرد، برنامه ای را که در این فصل 1-11 پیش رفت را برعهده خواهد گرفت. مربی سابق کارل دورل پس از شروع فصل 0-5 از کار برکنار شد.

سندرز 26-5 در جکسون استیت، اولین شغل مربیگری کالج او از هر نوع، با رکورد 16-0 در SWAC است. او به دنبال این است که برنامه را به سمت یک جشن قهرمانی ثانویه هدایت کند، اگرچه ممکن است اگر پیشنهاد برنامه Pac-12 را قبول کند، برای مربیگری در آن بازی حضور نداشته باشد.

  • CFB بیشتر:کالب ویلیامز: آسیب همسترینگ شبیه “بند لاستیکی قدیمی” بود
  • امیدهای پلی آف USC در بازی عنوان Pac-12 متوقف می شود
  • معنی باخت USC برای مسابقه پلی آف فوتبال کالج چیست



Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=2545

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.