افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
0

گزارش های ضد و نقیض در مورد تهاجم زمینی اسرائیل به لبنان

  • کد خبر : 381287
گزارش های ضد و نقیض در مورد تهاجم زمینی اسرائیل به لبنان

به گزارش خبرآنلاین؛ همزمان با انتشار اخبار ضد و نقیض در رسانه های رژیم اشغالگر قدس مبنی بر آغاز تهاجم محدود ارتش اشغالگر به مناطقی از لبنان، یک رسانه عبری واکنش نشان داد. شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که برخلاف اخبار منتشر شده مبنی بر آغاز حمله زمینی به خاک لبنان، ارتش تاکنون […]

به گزارش خبرآنلاین؛ همزمان با انتشار اخبار ضد و نقیض در رسانه های رژیم اشغالگر قدس مبنی بر آغاز تهاجم محدود ارتش اشغالگر به مناطقی از لبنان، یک رسانه عبری واکنش نشان داد.

شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که برخلاف اخبار منتشر شده مبنی بر آغاز حمله زمینی به خاک لبنان، ارتش تاکنون هیچ حمله زمینی در جنوب لبنان انجام نداده است.

به گزارش مهر به نقل از یونی نیوز لبنان، این اتفاق در حالی رخ داد که پیشتر سایت عبری روترنت از آغاز ورود نیروی زمینی ارتش اشغالگر به همراه تانک به لبنان خبر داده بود.

یدیعوت آحارانوت در خبری مرتبط گزارش داد: توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی هم اکنون مناطق مرزی را به شدت گلوله باران می کند.

بر اساس این گزارش، توپخانه و رزمندگان این رژیم آتش حملات خود را علیه شهرها و مناطق مرزی افزایش داده اند.

شبکه خبری الجزیره دوشنبه شب گزارش داد که جنگنده های رژیم صهیونیستی اکنون به مناطقی از مناطق مرزی با لبنان حمله کرده اند.

بر اساس این گزارش، اشغالگران حملات توپخانه‌ای و تانک‌های مستمر را به سمت الووزانی، الخیام، کفارکلا و العدیسه در جنوب لبنان تشدید کرده‌اند.

از سوی دیگر شبکه سعودی العربیه مدعی شد که تانک های ارتش اسرائیل به شهر «رامش» در جنوب لبنان حمله کردند.

در همین رابطه، یک منبع از نیروهای حافظ صلح سازمان ملل (یونیفیل) به الجزیره گفت: ما اطلاعاتی در مورد حمله زمینی اسرائیل دریافت نکرده‌ایم، اما نگران احتمال وقوع آن هستیم.

خبرگزاری شهاب فلسطین گزارش داد بالگردهای ارتش اشغالگر هم اکنون در حال پرتاب بالن های هوای گرم در حومه جنوبی بیروت و دیگر مناطق جنوب این کشور هستند.

310310

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=381287

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.