افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
17

گزارش: شاکیان قصد دارند در مراسم بازگشت دشان واتسون در هیوستون شرکت کنند

  • کد خبر : 727
گزارش: شاکیان قصد دارند در مراسم بازگشت دشان واتسون در هیوستون شرکت کنند

ظاهراً این بازیکن قرار است اولین فصل عادی خود را یکشنبه آغاز کند. یادداشت ویراستار: این داستان حاوی روایت هایی از تجاوز جنسی است. اگر شما یا شخصی که می شناسید بازمانده تجاوز جنسی است، با خط تلفن ملی تجاوز جنسی به شماره 1-800-656-4673 یا در https://www.rainn.org نزدیک به دو سال از آن زمان می […]



ظاهراً این بازیکن قرار است اولین فصل عادی خود را یکشنبه آغاز کند.

یادداشت ویراستار: این داستان حاوی روایت هایی از تجاوز جنسی است. اگر شما یا شخصی که می شناسید بازمانده تجاوز جنسی است، با خط تلفن ملی تجاوز جنسی به شماره 1-800-656-4673 یا در https://www.rainn.org

نزدیک به دو سال از آن زمان می گذرددشان واتسونآخرین بازی – باخت 41–38 به تایتان ها برای پایان دادن به فصل 2020 تگزاسی ها.

تنها چند ماه بعد، اولین پرونده از 26 شکایت آزار جنسی در مارس 2021 علیه این بازیکن مطرح شد. اکنون واتسون قرار است روز یکشنبه با لباس براونز مقابل تیم سابقش در هیوستون و تونی بازبی به میدان بازگردد. وکیل 25 نفر از شاکیان، با حدود 10 نفر از زنانی که علیه بازیکن متخاصم شکایت کردند، حضور خواهند داشت. ورزشکاران.

Buzbee گفت در حالی که واتسون 11 بازی محروم خود را به پایان رسانده و همچنان با دو پرونده مدنی فعال روبرو است. ورزشکاران او با “زنگ و سوت” در این بازی حضور خواهد داشت. او 25 زن را دعوت کرد، اگرچه برخی گفته اند که در آن شرکت نخواهند کرد. اما پیامی که طبق گزارش‌ها شرکت‌کنندگان می‌خواهند به واتسون ارسال کنند این است: “شما فکر می‌کنید ما را پشت سر گذاشته‌اید، اما ما هنوز اینجا هستیم.”

به مدت یک سال، واتسون با مشکلات حقوقی گسترده ای روبرو بوده است. بیش از دوجین پرونده، گزارش های گرافیکی از آزار و اذیت و تجاوز جنسی را شامل می شود، از خودداری او از پوشاندن اندام تناسلی خود تا «لمس کردن» [a plaintiff] با آلت تناسلی خود و تلاش برای وادار کردن او به انجام رابطه جنسی دهانی با او.” آخرین شکایتی که کمتر از دو ماه پس از توافق NFL و NFLPA مبنی بر تعلیق واتسون برای ۱۱ بازی و جریمه ۵ میلیون دلاری توسط وکیل دیگری ارائه شد، می‌گوید که «واتسون حوله‌اش را برداشت و به او پیشنهاد داد که به او اجازه دهد «بالا برود». شاکی از داشتن رابطه جنسی با واتسون خودداری کرد، اما توانست او را تحت فشار قرار دهد تا با متهم رابطه جنسی دهانی داشته باشد.

تنها یک پرونده به دلیل نگرانی‌های مربوط به حفظ حریم خصوصی در آوریل 2021 منتفی شد. سپس واتسون موافقت کرد که 20 مورد از 24 دعوی حقوقی فعال باقیمانده را در اواخر ژوئن 2022 حل و فصل کند و بعداً موافقت کرد که سه مورد از چهار دعوای مدنی باقی‌مانده را که علیه او ثبت شده بود، حل و فصل کند. تصمیم انضباطی اولیه داور مستقل Sue L. Robinson.

رابینسون، قاضی سابق فدرال،اظهار داشتدر این گزارش آمده است: «NFL بار خود را به دوش می‌کشد تا با غلبه شواهد، ثابت کند که آقای واتسون درگیر تجاوز جنسی (همانطور که توسط NFL تعریف شده) علیه چهار درمانگر شناسایی شده در گزارش انجام شده است.» او نیزیافت او دست به رفتاری زده است که “خطری واقعی برای ایمنی و رفاه یک فرد دیگر ایجاد می کند، و رفتاری که یکپارچگی NFL را تضعیف یا به خطر می اندازد.”

با این حال، رابینسون بین رفتارهای خشونت آمیز و غیرخشونت آمیز تفاوت قائل شد. نتیجه گیری رفتار او «در دسته رفتارهای خشونت‌آمیز که مستلزم حداقل شش بازی تعلیق است» که لیگ به‌عنوان «معمول‌ترین انضباط تحمیلی برای خشونت خانگی یا جنسیتی و اعمال جنسی» تعیین کرده است، قرار نمی‌گیرد.

NFL به تصمیم رابینسون اعتراض کرد و راجر گودل، دادستان کل سابق نیوجرسی، پیتر سی هاروی را برای تعیین حکم تعیین کرد. با این حال، لیگ و اتحادیه بازیکنان در اواسط آگوست به توافقی برای تنبیه واتسون دست یافتند، بلافاصله پس از این مدافع.در اولین بازی پیش فصل تیم مقابل جگوارز بازی کرد.

واتسون همچنان بر بی گناهی خود ایستادگی کرده و اتهامات قبلی علیه خود را رد کرده است. دو هیئت منصفه بزرگ تگزاس نیز از اتهام او در بهار امسال خودداری کردند و صاحبان براون ها قبلاً گفته بودند که دوباره با او معامله خواهند کرد.

کوارتربک در روز دوشنبه دوباره به خدمت گرفته شد و قرار است در روز چهارشنبه با شروع یکشنبه در افق، تکرارهای تیم اصلی را انجام دهد. بر اساس یک گزارش از Cleveland.com مری کی کابوت.

  • پوشش بیشتر Deshaun Watson: Deshaun Watson جدول زمانی: آنچه از اولین شکایت ثبت شده اتفاق افتاده است
  • NFL باید پس از مشخص شدن آخرین جزئیات، Deshaun Watson را کنار بگذارد
  • وقتی دشان واتسون می‌گوید «هرگز به یک زن بی‌احترامی» نکرده است، آیا کلیولند براون‌ها او را باور می‌کنند؟
  • چگونه هر دو طرف در شهرک سازی Deshaun Watson به آنچه می خواستند رسیدند
  • دشان واتسون بدون نیاز به عذرخواهی کافی به توافق رسید





Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=727

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.